Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Solgte på 83,15 og 73 om jeg husker riktig og hadde vel snitt på ca 30 ,har vel over 1 mill i pluss på Pcib i 2020. Over 2 mill om jeg ikke hadde kjøpt tilbake.Men hvem kunne tro at AZ kastet kortenene i Nac ? Det var et sjokk og en lærepenge.

6 Likes

Snitt på 32. Gikk på en liten fomo smell og økte endel på 85… lærer så lenge en lever :sweat_smile:

3 Likes

På kvartalspresentasjonen 26 februar 2020 ble PW spurt om noen av de andre samarbeidene enn samarbeidet med AZ ville bli ferdig i 2020 (rundt 58 min). Hans umiddelbare svar var ja. Etter å ha fått tenkt seg om ble han mindre konkret. Dette sammen med det jeg skrev i går om at samarbeidet med eTheRNA trolig også har gitt gode resultater samt Lenny sitt innlegg med svar fra Pcib (Vi takker for lykkeønskninger og kan forsikre deg om at PCI Biotech fokuserer på å skape verdier både på kort - og lang sikt) kan tyde på at noe snart skjer innenfor fimaNAc området. Når RS skriver på kort sikt, kan dette selvsagt også bety fimaVacc eller fimaChem avtaler (partneravtale i Asia). Altså er det potensielt mye som kan skje i nær framtid.

68 Likes

Mye tyder på at PCIB og eTheRNA har lykkes med målsetningene fra 2016, og skapt store synergier for hverandre (ellers hadde bordet vært ryddet for lengst i 2021):

Per Walday, CEO of PCI Biotech:

«We believe that the PCI technology has the potential to play a role in the realisation of several new therapeutic modalities. We look forward to explore synergies with eTheRNA’ s unique and innovative mRNA based TriMix technology.»

Dirk Reyn, CEO of eTheRNA immunotherapies:

«eTheRNA is focusing on therapies that prepare and activate the immune system by programming dendritic cells (DC) with synthetic mRNA.

«eTheRNA immunotherapies will operate a state-of-the-art GMP-approved manufacturing unit which is amongst the top 3 in Europe.»

«we continue to evaluate new technologies that may further enhance the efficacy of this mode of application.»

Alt kan leses her:

30 Likes

14 Likes

Bare å sitte i ro. Et eller annet skjer. Kanskje veien tilbake til 86 er utrolig kort…Ken så veit :slight_smile:

5 Likes

ca 37

Volumet er jo ihvertfall høyere på stigende enn synkende og tar det som et godt tegn, men er nok mest daytraders som skal ha rask gevinst. En del av svingningene gir null mening, men antar det vil være sånn til noen dager før 10 feb.

«eTheRNA is developing a preclinical pan-coronavirus vaccine that seeks to stimulate T cell responses against epitopes conserved across the coronavirus family.

“One of the potential advantages of T cells is that you invoke a longer-lived response than is often seen with antibody-mediated neutralization,”

Noe fimaVacc/FimaNac kan bidra med i eTheRNAs covid-19 vaksine som snart går i klinikk?

This vaccine is not intended to be amongst the first wave of vaccines that aim to contain the pandemic; however, it could provide a solution for the longer term, should there be seasonal recurrences of SARS-CoV-2. The consortium hopes that this unique vaccination effort will contribute to the wider effort being made internationally against COVID-19 and its effects on our wellbeing and economy.

15 Likes

Hvem bryr seg om Pcib i disse dager?

BUY $GME and HOOOOOOOOOLD

2 Likes

PCIB to the MOON!!

4 Likes

Her skulle jeg akkurat til å kaste meg på GME humoren også leste jeg innlegget til Sørlendingen og tenkte bare hva FaAEN?? Hvorfor har jeg ikke tenkt over dette og ble syyykt BULL! Vi skal over ATH igjen det er helt sikkert God helg alle sammen Tar en corona for @arve1954 i kveld!

17 Likes

Husk rejemadden

2 Likes

«Intranasal delivery of RNA has been chosen since the mucosa of the upper respiratory tract is the immune system’s primary line of defense»
Passer dette inn for fimavacc?

Får vel plass til en laserpeker i nesa… :man_shrugging:

En liten positiv melding nå så kommer vi til å se gammle høyder innen kort tid! Venter i spenning på presentasjonen 10.februar! :rocket:

4 Likes

Hang in there! One day :moneybag:

3 Likes

FimaVacc leveres intradermalt. FimaNac kan levere mRNA, og det er innen den plattformen selskapene har et samarbeid.

6 Likes

Og PW har sagt at Pcib kan bli med på andre generasjons Corona vaksine…:boom:
Vi kan alle være enige om at,covid19har stukket kjepper i hjulene for chem.
MEN. Jeg tror det har gitt en Boost til Vacc og Nacc🤘

6 Likes

Ja den bør de snart begynne med da den nye muteringen i Brasil er verre en noen gang.Men her får vel Pcib konkurranse med fler bla Vaccibody vil jeg tro ?