Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Ser at DNBs indeksfond flerdobler beholdningen av aksjer i PCIB og sitter nå med nesten 200 000.

38 Likes

23 Likes

Highlights
Co-encapsulating antigen and photosensitizer enhances PCI-mediated vaccination.
Dermal DCs take up PLGA microspheres and transport them to draining LNs.
DC migration is enhanced by PCI-induced skin inflammation and CCR7 signaling.
Antigen-specific CD8+ T cell activation first occurs in skin-draining LNs.
PCI-based vaccination with PLGA microspheres induces a transient skin inflammation.

11 Likes

Bare gudene vet hvor mange saakalt positive PCI rapporter ala ovennevnte jeg har lest paa PCIB traaden opp igjennom aarene, uten at BP bryr seg, og partnere som vi legge pengene paa bordet glimrer med sitt fravaer.

Satt like opptimistisk den gang og leste disse for 8, 5, 4 og 3 aar siden som i dag, uten at noenting har skjedd, eller skjer. Men tenker de samme tankene i dag som den gang, foer eller siden maa dette ta av. En ting skal Hoegseth ha, han er flink til og holde aksjonaeren varme med slike rapporter.

1 Like

Jaja , bare solo er solo…en ting skal du ha , du er flink til OG holde oss med slike rapporter :slight_smile:

2 Likes

Ny event på https://www.pcibiotech.no/partnering:

Nordic Life Science Days Digital 20-23 April

Nordic Life Science Days is the largest Nordic partnering conference dedicated to the life science industry. Since its inception in 2013, the event has nurtured a community of people from the world of life science, and created a unique place to do business.

20 Likes

Nu er jeg ret ny i aktien, da jeg kom ind efter sidste kollaps. Er niveauet af deltagelse i konferencer for PCIB som vanligt eller er der sket et skifte der i forhold til tematik/intensivering? Når man ser for de foregående år…

1 Like

Det er stort sett som vanlig.

2 Likes

Volume på 100.000 på kurs 26,00 i dagens sidste 20 min - og 36000 i enkelt handel :sweat_smile:

5 Likes

Dæven det begynner å dra seg til nå. Vanvittige triggere i vente å folk sitter lastet med tro å det de mener er fornuftig. Påsken står for dør. Annual report 22/4 og q1 7/5. Hvilken melding får vi først? Chem og vacc anyday tror nå jeg å utrolig spennende med leveringsteknologien som blir benyttet innen de nye mRNA vaksinene innen covid. Blir personlig av egen investering enda mer bull på solid kursoppgang av Nac å RNA med Fimaporfin i samme sprøyte pluss lys!!Tiden er klar for utlicitering og studier.

7 Likes

Savner en fersk oppdatering fra aksjonærregisteret

1 Like

Oppdatert igår:

https://www.pcibiotech.no/largest-shareholders

3 Likes

Største endringer siden 5.2
(Ref topp 20)

Myrild - 46.806
Nordnet Liv. - 136.928
Gresslien + 22.208
Jandersen Kap. - 50.000
Danske Bank. - 32.383
Kiritec + 50.000
Esti. + 49.500

2 Likes

Ikke minst DNB Fond som er kommet inn med ca 200 000 aksjer.

Abacus kommenterte her at de mangedoblet

Selskapet rapporterer bare 20 på topp.
DNB kom inn som ny på 19. Plass.
Følgelig vet jeg ikke hvor mange aksjer de eide ved forrige oppdatering

Da DNBs indeksfond nylig inntok 19. -plassen skjedde det fra en posisjon med vel 40 000 aksjer. Altså nær en femdobling.

6 Likes

Er PCIB som et utviklingsselskap uten inntekter foreløpig og høy risiko, en aksje det er naturlig å investere i for et indeksfond?

Indeks følger per def marked og indeks. I indeks finner du selskap i alle faser :partying_face:

2 Likes

Selvsagt, hva tror du at et indeksfond er?

De skal jo matche en indeks, da kjøper du det i indeksen. Det motsatte er jo et aktivt forvaltet fond, der man ser mer spesifikt på ulike selskaper.

Kiritec +50.000 og mere skal det blive :blush:

25 Likes