Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Nei, Brooklyn utvikler mRNA og det blir en helt annen business enn PCIB. PCIB sin befatning med mRNA er leveringsteknologien og ikke produksjon/koding av mRNA.

1 Like

Mulig det, men PCIB presenterte nu sin mRNA teknologi for noen uker siden. Var til og med proud sponsor for mRNA konferansen.

Så du spesifiserte sjog, I see .:+1:

Så at PCI Biotech har mRNA teknologi er vel hevet over enhver tvil :sweat_smile:?

I første omgang er det vel kun RELEASE Pareto gjorde peer analyse på (10 gangeren). Greit å begynne der før PCIB sin mRNA teknologi kanskje går klinisk?

Selv om du lager pappesker til å transportere varer betyr ikke det at du er involvert i å lage alt som plasseres inne i pappesken.

1 Like

Stemmer det, mRNA leveringsteknologi er avgjørende :joy:

2 Likes

Vi sitter på Gull💰
Tror vi vil se en pen stigning. Frem mot Q1.
Deretter videre Opp💥

3 Likes

Begrunnelse? Venter du at rapporteres økt rekruttering ved Q1?

Er aksjen shortet tror jeg ikke jeg ville sittet short før Q.
Jeg tror at ting er mye mere om track,enn flere frykter.
Og kansje de drar en kanin opp av hatten,hvem vet👍
Etter mitt syn er aksjen nå latterlig lavt priset!!

3 Likes

Det skal ikke rare nyhetene til for at denne utbombede aksjen tar av. Jeg tror det skal lite til for at vi begynner ferden nordover igjen, og får priset inn verdien av selskapet. Et lite tegn til at RELEASE er på vei on track og vi tar av!

2 Likes

Da må de være mer konkrete i uttalelsene enn ved tidligere presentasjoner.

1 Like

Hvis PW kom med en rapport på antall rekrutterte, og de viser at selskapet ligger godt an til å nå interim H2 2022, da ville kursen gått kraftig opp.

1 Like

Nå er ikke USA så kjempeviktig i forhold til rekruttering men vil gjerne se de klarer å få i det minste EN pasient innrullert der før jeg føler de er «on track». FPD USA var opprinnelig guidet til 2019, det begynner å bli noen ÅR siden. Det er viktig med tilstedeværelse i USA i forhold til FDA.

5 Likes

Godt mulig aksjen er underpriset, men det hjelper så lite så lenge ikke markedet bare venter på “show mee the money”.
Så langt har dessverre dagens ledelse ikke vist at de har klart å kapitalisere noe som helst på en ypperlig teknologi. Og etter som tiden går minker troen på at ledelsen evner akkurat dette!

3 Likes

Vi har solide bransjefolk paa denne traaden som i mange aar har ropt over seg om hvor fantastisk vaar leveringsteknologi er, og at den er i stand til og revulusjonere dagens kreftbehandling, ++.

Men biotek og pharmabransjen har vist at de ikke ser det paa samme maate. Var selv overbevist om at bransjen vil kaste seg over den oekte T-celle produksjonen fimaVacc kan vise til, og at levering av naked mRNA med fimaNac ville skape mange avtaler. Ja jeg trodde til og med at dette var saa revulusjonerende at ett stort BP selskap ville sikre seg teknologien, men slik har det ikke gaatt. I dag er det 2 aar siden fimaVacc resultatene var klare, og 1 aar siden de “veldig” gode fimaNac resultatene ble oppnaadd, allikevel ingen avtaler (det foelger penger med) saa langt. Isteden sitter man igjen med en foelelse av at det kun er PCIB aksjonaerene som omfavner teknologien;-)) Ja det er til og le av. Og man vet nesten ikke om man skal le eller graate.

Maa si jeg blir veldig skuffet hvis vi maa vente helt til IGGK “lykkes” foer PCIB begynner og skape inntekter. I saafall vil det vaere ett enormt fimaVacc og fimaNac nederlag.

5 Likes

Ja, det ville den. Først og fremst fordi det ville gi trygghet for at finansieringen til og med interimsavlesningen vil holde - helt uavhengig av kommersielle avtaler. Men også fordi det langt på veg ville dokumentere at rekrutteringen I Taiwan og Sør-Korea nå viser høyt tempo. Dermed kan det være enda høyere rekrutteringstakt å hente i denne regionen.

Selskapet har egentlig slitt med rekrutteringen helt fra starten for snart to år siden, men Waldays uttalelser ved siste kvartalspresentasjon kunne tolkes som at skisserte tiltak har begynt å gi resultater.

Skulle vi i neste uke dessuten få informasjon om flere klinikker under aktivering, ville det gi et betydelig ekstra dytt oppover.

5 Likes

Fallhøyden blir selvsagt stor hvis man som deg har vært overoptimistisk tidligere. Angrer ikke på at jeg har tatt hel eller delvis gevinst noen ganger i selskapet, og dermed sitter med “gratis” aksjer denne gang, men jeg er ikke i tvil om at vi ikke har sett siste oppgangen i denne aksjen. En avtale for fimaVacc eller fimaNac er neppe noe som gradvis vil bli synlig for oss, men heller komme som lyn fra klar himmel. Kommer det mot formodning ingenting ut av disse teknologiene så sørger vel fimaChem for at aksjonærene uansett får en grei rente til slutt.

3 Likes

It is good that fimavacc publication is stil getting hits at an average of 3,66 views per day in April. also the geographical spread is really good generating interest from pretty much all over the world.

http://loop-impact.frontiersin.org/impact/article/576756#totalviews/views

30 Likes

Det er inderlig godt at ikke alle besøkene kommer fra Norge :joy:

6 Likes

La sammen tallene og kom frem til 2060 fimaVacc treff, Og ingen avtaler det foelger penger med;-((

Den ble publisert på Frontiers for få måneder siden. Det ville vært en rekordrask avtale, i så fall.

1 Like

Ny spennede børsmelding fra PCIB, :boom::boom: den mest spennende på lenge. Ser markedet er i begeistring. Aksjen har økt solid 0.06% og vi har faktisk bikket over 11200 aksjer i omsetning… Og det er attpåtil før lunsj er over :+1: lurer på om jeg har noen negler igjen etter en så spennede dag på aksjen. PCIB altså :no_mouth:

1 Like