Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Kortvarig rally før den ble solgt ned igjen. Solid nyhet med tanke på å skape verdier!

4 Likes

Er ikke værre enn at HVIS dagen kommer med kommersiell avtale Asia partner stiger kursen dess mer brutalt :sweat_smile:

3 Likes

Må da være mega mulighet for og få storavtale nå ? Så da tar jeg en Guinness så lenge. :beer:

4 Likes

Tipper at Høgseth kommer i neste Radium. Likte 174-utgaven ualmindelig godt.

2 Likes

Fin melding å ta inntil helgen.

Nett åpnet en Erdinger og skal ut å nyte den berømte Vestlands solen på terrassen.

Skål folkens og god helg!:joy::sunglasses::beer:

5 Likes

Deiligt me litt solskinn på oss bleke pcib aksjonærer

2 Likes

I høyeste grad en verdiskapende melding. Ser ikke bort i fra at de på gjerdet begynner å sitte litt uroligere nå fremover.

12 Likes

ODD

https://info.khidi.or.kr/fileDownload?titleId=395048&fileId=2&fileDownType=C&paramMenuId=MENU01847

Surrogate endpoints may be acceptable but need to be
fully justified

Definition:
Surrogate endpoints include a shrinking tumor or lower biomarker levels. They may be used instead of stronger indicators, such as longer survival or improved quality of life, because the results of the trial can be measured sooner.

20 Likes

Arve kommer nok snart med 10k kjøp om gangen, og med reker og rødvin.

14 Likes

Fin melding.

Viktig sitat:
“The RELEASE trial has in general shown promise with good recruitment activity in South Korea despite the Covid-19 pandemic.”

13 Likes

Enda en god nyhet som ikke var forventet.
Nå har vi tre gode nyheter på kort tid etter kursen gikk gjennom støttenivået på 25-ish.

1. FPD USA - Langt på etterskudd. Kanskje ikke så rart kursen ikke gikk på denne. Har ikke så mye å si på rekruttering uansett, men viktig med tilstedeværelse i FDA sitt hjemland.
  2. Guiding på safety review 8 pasienter dobbel dose H2 21. Denne var ikke forventet og betyr indirekte rekruttering er “on track”. Markedsreaksjon var et stort gjeeeeesp.
  3. Også nå i dag. ODD South Korea . Igjen - “The RELEASE trial has in general shown promise with good recruitment activity in South Korea despite the Covid-19 pandemic.”

Disse tre siste nyhetene vil jeg si de-risker RELEASE betydelig og legger nydelig til rette for partner Asia.

Hvorfor kursen er å vaser godt under 30 tallet skjønner jeg ingenting av.

Er det innbilt emisjonsfrykt som holder denne igjen, eller hva er det???

(Kjenner jeg er en smule irritert over at det er mulig komme på målstreken å kjøpe PCIB på disse lave nivåene).

24 Likes

Sluttkurs over 25!
Yippi! Bare 5 kr igjen til emikursen!
Nesten for godt til å være sant :wink:

3 Likes

I går gjorde jeg noe jeg egentlig ikke hadde trodd jeg skulle gjøre igjen. Jeg tok ny posisjon i PCIB. Inngang på 24. Fikk en følelse av at denne glemte aksjen kanskje snart ville komme i rampelyset igjen. Er vel det man kaller god timing…? Vel, det føler jeg i tilfelle bare er rett og rimelig etter mitt bitre tap i aksjen i fjor.
God helg!

11 Likes

Bare 975kr igjen til jeg vurderer å selge :slight_smile:
Det deles ikke ut ODD i blinde.
Ikke bare gir det økt verdi ved eventuelt partnerskap i Asia (mulig dette de har ventet på før avtale), det er også en indikasjon på at vi har noe lovende på gang.

For ODD : “Demonstrate superiority over another drug targeting the same disease”

Bra slutt på uka. Jeg tror ikke det er så mange som har skjønt betydningen.
Riktig god helg :slight_smile:

35 Likes

52 millioner bare i Sør-Korea. …Ellers:Som Bamse skriver , det er mulig dette de (partnere vil jeg tolke “de” som ) har ventet på før avtale. Konklusjon: Snart skjer det “noe”, Partner akkurat for fimaChem kan komme når som helst. …Bare 475 kr igjen til jeg selger 10% av beholdningen. Antar det kan ta inntil et helt år:))

6 Likes

Forsøkte å komme inn på 23,02 i dag igjen. Etter nyhet ble det 24,75. Er likevel ikke skuffet.

3 Likes

Har ikke noe definert mål for salg. Lar meg overraske (av feks Hubro).

Tror at den forsætter op næste uge, betydningen går op for folk her imens de fintænker over en øl i weekenden.

7 Likes

Jeg kan ikke skjønne annet enn at dagens melding er svært positiv i forkant av diskusjon med partner i Asia…

3 Likes

Du har kanskje rett. Det er aksjer helt nede på 28,92 igjen for den som somler.:slight_smile: