Mener denne dansken hadde en sterk kjøpsanbefaling men da gikk kursen i dass?
Kursen skal vel rett opp med denne overordnede vurderingen da? Stikk motsatte skjer ?
Og for å være ærlig er det lite seriøst å ikke kunne synse noe om positiv nyhetsstrøm de neste 12 mnd Det sier noe om lettbent vurdering mener jeg.
RELEASE nyheter er åpenbar trigger
Blant annet partner Asia? Og mulig tilbakemelding komité
Vacc
Nac
I det hele tatt dette er name of the game i all biotek under pandemi osv. nei dette var tynt! Gjør denne personen biotek analyser? En mer biased vurdering har jeg sjelden lest. Nesten ingen objektive vurderinger, sjeldent mye subjektive meninger uten data.
• IDMC safety review expected 2H 2021
Og er selvsagt en viktig event for mulig partnere og RELEASE som verdidriver!
Ikke minst helt håpløst å snakke om konkurrent Incyte mot RELEASE
Snoeffelen4491INSIDER
jan. '19
Det er bedre ORR i denne Incyte-studien enn i ABC02; 40% versus 26%, og noe bedre PFS; 9,2 mnd verss 8,0 mnd.
Det er ikke en direkte konkurent til PCIB. PCIB har sin indikasjon utenfor leveren, såkalt perihilar gallegangskreft, en extrahepatic cholangiocarcinoma; eCCA. Mens dette er inne i leveren (intra) en såkalt iCCA.
Incytes sin løsning er også targeted therapy , og gjelder FGFR2, som er en mindre andel av iCCA
FGFR2 fusion genes are drivers of the disease – occurring almost exclusively in patients with intrahepatic cholangiocarcinoma (iCCA), a subset of the disease – and are found in up to 20 percent of iCCA patients.
Dette skrev snøffelen og er lett tilgjengelig fakta.
Orker ikke dansken gjøre noen undersøkelser på fakta og data? PCIB har sin indikasjon utenfor leveren, såkalt perihilar gallegangskreft. Ei heller kommentert at valgte cohort i RELEASE har tilnærmet fordoblet levetid… Efficacy: mOS1 of 22.8 months at selected dose (cohort IV) i fase1.
Helt objektivt blir fakta ved RELEASE som i presentasjon og meglerhus analyser på PCIB konkurransebildet: • No approved treatment, limited development pipeline
Vwap 17,05 på omsatt 1,1 million kroner
Dansken ønsket tydeligvis ingen oppgang
Takke meg til meglerhus og biotekanalytikere sine vurderinger. De kan jo biotek sektoren. Siste meglerhus analyse er ABG Sundal Collier som tok opp dekningen av PCI Biotech med å gi selskapet en kjøpsanbefaling med kursmålet på 37 kroner pr. aksje. Har ikke sett at de har endret.