Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

En, eller flere av disse maa til for at PCIB aksjonaerene skal juble. Saa hva kommer foerst?

  • Vacc deal
  • Chem deal
  • Nac deal
  • Bud paa ett av forretningsomraadene
  • Bud paa hele PCIB
7 Likes

Å få opp farten på rekrutteringen ville vært det som gledet meg mest, men der har de jo allerede gjort grep som jeg håper vil hjelpe.

10 Likes

Tipper/håper på en fimaChem-deal i asia. Ville vært en super førjulspressang. :crossed_fingers:

11 Likes

Partner for Chem /GGK i Asia kommer først tror jeg. Kanskje i midten av 2021.

5 Likes

Du glemte interimavlesing av fimaChem Release studiet. Det må jo være noe å juble over, spesielt hvis den kommer før en evt. kapitalinnhenting?

7 Likes

Punkt 5 ( siste punkt ) før eller etter årsskiftet er fullt mulig… Egentlig når som helst

4 Likes

Fullt mulig, ja. Men sannsynlig?

1 Like

Den «lave»kursen tilsier kanskje ekstremt liten sjanse for positive overraskelser? Kanskje dess morsommere kursbilde om det plutselig dukket opp en positiv overraskelse?

Det ser kanskje ut til at det ikke forventes noe særlig nyheter whatsoever :sweat_smile:. Kan markedet ta så skammelig feil? Er markedet alltid effisient? Umulig å si med sikkerhet. De lærde strides?

1 Like

someone was asking for Q-3 transcript, here is the link.

Regarding FimaNAC, apart from the fact that AZ loved the results, this is also an encouraging statement from PW regarding FimaNAC. we know it is not a one size fit for all but still, however looking at this statistically from what FimaNAC has been combined with together with statement below, it is extremely encouraging.

33 Likes

That was me.

Thanks very much Stock DZ!

6 Likes

Ì salg er det av og til slik at man selger godt og overbevisende. Men noen ganger til til feil mennesker i kundens organisajson. Og da kan det hende at alt det fine du fikk frem, ikke naar de virkelige beslutningstakerne paa riktig maate i neste omgang. Kan dette ha skjedd hos AZ?

2 Likes

1 Like

Keep calm, Walday sitter jo på kontoret sitt og jobber hardt. :upside_down_face:

Arbeidet vil nok helt sikkert bære frukter, og et farmaselskap kommer til å ringe, helt ut av det blå, for å forhøre seg om fimaVacc.

Det beste med det hele, Walday er ufeilbarlig og tar ikke selvkritikk på noe som helst. Top man! :ok_hand::roll_eyes:

5 Likes

Solo; Tvilsomt om PCIB kom så langt som til en forhandlingsposisjon med de mørke dressene på toppen i AztraZeneca.

Om det stemmer at resultatene var så gode som det sies så tror jeg kanskje at de i de hvite frakkene gikk for et videre samarbeid og en avtale, mens de i de mørke dressene som har det overordnede ansvaret satte foten ned.
Så enkelt tror jeg kortversjonen er.

Men svært beklagelig for PCIB som nå må sette anerkjennelsen av sin teknologi på vent enda i et par år.

1 Like

Jeg ville jo skrevet “et par måneder” da

3 Likes

Jeg skjønner ikke hvordan denne ledelsen sitter trygt enda. fimaVACC var klar til å utlisensieres tidlig 2019. At de enda ikke har en klar plan her er intet mindre enn katastrofalt. Bare se under “Outlook” Q1 2019, hvor det står: “Define and execute the strategy for the next phase of development for fimaVACC”

Dette har de da brukt i alle presentasjoner, bare med varierende ord. Feks: “Implement the strategy for the next phase of development for fimaVACC” under Q3 2020.

De har ikke landet noe som helst under fimaNAC som ikke involverer preklinisk, selv med samarbeid som utgjør 5 år.

Denne ledelsen er passiv og tafatt!!! De påstår at de har hatt mye å gjøre under fimaChem grunnet COVID og at de måtte sette VACC på vent. Men VACC var klar siden tidlig 2019!!! Ikke la dere lure.

4 Likes

Godt forklart under Q. Ligger transcript over. Alle mann til pumpene (RELEASE) under perioden. Innlemmet nye rutiner for inkludering og andre tiltak på rekordtid. All honnør til ledelsen og ansatte midt under vår tids pandemi. Imponerende.

19 Likes

Jeg er fult klar over det, men jeg tror ikke du ser poenget mitt. De burde ha tatt fimaVACC til det neste steget langt før pandemien var en realitet. Må visst gjenta meg selv: fimaVACC var klar til utlisensiering tidlig 2019. Det gikk et helt år før pandemien ble et problem for PCIB, og de måtte omrokkere ressursene sine til Chem.

2 Likes

Tar tid for å få fotfeste med teknologien, men når det først løsner så kan det skje mye.

7 Likes

De er veldig overbevisende og trygge i sine presentasjoner, noe som blir svelget med hud og haar av mange. Allikevel, etter 13 aar, begynner PW mer og mer og ligne paa en keiser uten klaer. Saa hvis ingen har tilbudt PCIB penger for og ta i bruk vaar leveringsteknologi i loepet av de neste to aarene, tipper jeg at selv PW blod fansen vil snu ryggen til, og begynne og se paa hva de gjoer, og hva de har oppnaadd business wise, fremfor og svelge Q rapportene og radium podcastene med hud og haar.

Legger til at det tror jeg PCIB greier.

3 Likes