Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Du har noen gode poeng, og det stemmer nok i endel av tilfellene. Men hvis den eneste i taxi-en i den lite hyggelige byen inoperable extrahepatic bile duct cancer kjører på fimaChem så har man ikke noe valg.

6 Likes

Noen er flinke til å få publisitet:

5 Likes

@vegar_beider

Jeg hadde ikke tro på Apple sine produkter :sweat_smile:
Det burde jeg ikke ha hatt. De revolusjonerte på
mange måter sin bransje.

Det KAN også skje med PCI Biotech sin teknologi på flere områder.

Men jeg kan forstå vurderingen din. Og jeg har ingen fasit. Jeg kan også forstå min vurdering ved Apple produkter, men jeg tok så til de grader feil :sweat_smile:

Håper jeg derimot tar så til de grader rett i at PCI Biotech sin teknologi er med på å revolusjonere flere områder innen helse! :rocket: :crossed_fingers:

Kommer det plutselig en kommersiell avtale er mye validert og det kan være gjennombruddet for teknologien!

Ta en titt på Genmab sin IPO, kursskrell og så mange år etter komme voldsomt tilbake. Dette skjer mao også i biotek. Helt umulig å være bastant

4 Likes

Her burde Pcib kontre,å si vi har vel så gode resultater,og vi er ferdige med klinisk testing.
Klar for utlisensering!!!

4 Likes

Walday tok vel Juleferie i oktober. Tviler på at vi hører noe mer fra ham i år.
Hvilket i så fall betyr at han har brutt guidingen på fimaVacc, igjen.

Det vil si, han sa jo kun at de skulle ta en avgjørelse på strategien videre.
Ikke at denne skulle deles med markedet. :roll_eyes:

3 Likes

Fra siste Q presentasjon. Dette er guidingen hverken mer eller mindre!

Tro og mene om mangt kan en gjøre. Men i biotek er TTT og høy risiko (med stort utfallsrom og mulig enorm oppside ved suksess)!

Nu ser det ut til at de kortsiktige har kastet kortene og sprer pessimisme og sin skuffelse. Jeg mener det er en enorm styrke at Must er bunnsolid og langsiktig som brorparten av de største aksjonærene har vært åresvis. Det er en av de viktigste faktorene for til slutt lykkes i biotek. I tillegg til gode resultater (her : RELEASE avsluttende fase onkologi, Vacc fase 1 avsluttet og Nac resultater som skal presenteres med AZ). Mye ligger til rette for suksess. Men sikkert, langt fra! Om det var sikkert hadde PCIB hadde Vaccibody prising og 20 milliarder mcap i dag?:sweat_smile:

Kursen er gruset ned ca 50kr i år og det mye kan sikkert menes, men det kan se ut som at det nu prises inn alt av mulig negative hendelser og lite av mulig positive!

4 Likes

PCIB gis svært lave odds for suksess av markedet. Får ikke sannsynligheten til å stemme. Priset til 1/20 av Vaccibody. Skulle tro at kun middelmådige eller dårlige resultater kunne gi en slik verdivurdering. Mon tro hva som får Sjoerd van der Burg og co til å involvere seg i et så nederlagsdømt selskap?

11 Likes

van der Burg er toppen i verden og involverer seg deretter

7 Likes

De eneste som kan dømme selskapet ned er FDA/EMA. At kursen er lav kan sammenliknes med et idrettslag med få supportere som vinner toppdivisjonen til slutt, da kommer det flere fans. Sluttresultatet gis av kvaliteten på produktet/idrettsprestasjonene, ikke heiagjengen.
(så litt bort fra emisjoner og sponsorer/billettinntekter for eksempelets skyld nå da :cowboy_hat_face: )

14 Likes

Oppdatert company presentation.

Kortfattet, konkret og link til klinisk og preklinisk resultater. For noen resultater og for en teknologiplattform.

Bacc bør med velfylt kasse forfølges asap

RELEASE er mer enn interessant. Asia estimeres til mer enn 4000+ pasienter! Og se prising! Ikke minst resultater som ved valgte cohort dobler levetid ! Enkel å bruke, ekstremt godt posisjonert, sikret ODD prising og eksklusivitet 7-10 år! Liten konkurranse! Jadda! RELEASE :star:

► fimaCHEM estimated eligible population4: :black_small_square: US & Europe: approx. 3,000 patients/year :black_small_square: Asia: >4,000 patients/year

► An excellent fit with medical need and existing treatments
► Efficacy: mOS1 of 22.8 months at selected dose (cohort IV) in Phase I dose-escalation
(vs. 11-12 months2 with SoC for inoperable CCA treatments)
► Easy to use: Illumination through standard endoscopic methods compatible with
endoscopic stenting for palliative biliary drainage
► Positioning: Enhances recommended first-line chemotherapy and boosts effect locally, where it is most needed
► Protection: Granted EU and US Orphan Drug designation offers 7 to 10 years exclusivity
► Competition: Precision/gene/small molecules in clinical development are mainly iCCA
targeted or second line
► Premium price: Mean price for OD in the US is $K150 (median $K109)3

17 Likes

PW bør ringe til disse med en gang han kommer på jobb på Mandag.
Noen som tydeligvis trenger hjelp med å booste Immunerespons for å få vaksinen sin tl å virke!

5 Likes

GKS er fullstendig klar over PCIB allerede i dag. For alt vi vet har de initiert samarbeid allerede. Nå tror jeg PCIB holder kjeft til det smeller… Hvilken “post” Per eller Pål…eller E-bitter sitter med med er fullstendig uinteressant. Skal man se på noe , se heller på TOP 20

8 Likes

Får håper du har rett!!

Hvis ikke ledelsen har tatt kontakt med alle disse vaksiner produsentene så er noe skikkelig gale men vi får satser på at styret følger tett med.

Ellers er jeg helt enig at de holder det helt stille før de har noe av substans å melde så at vi slipper unødvendig volatilitet i kursen. Tror ikke hjerte mitt tåler noe mer av det!:joy:

4 Likes

Vaccibody er et børsnotert selskap verdt over 20 milliarder kroner, som har mange kjente norske investorer på eiersiden.
Nettopp derfor er vaccibody. Verdt 20 milliarder,!!!
Flere Bjellesauer på laget.
Pcib har Fantastiske resultater på Vacc ,klar til utlisensering… Vacc prises i dag til ,en kasse juleøl.:smirk:

Chem har utallige muligheter,men kun en er under utvikling,. Her har vi fått nesten alle de fordeler det går Ann,AA, ODD.
Potensiell Block buster , prises i dag til 10% av det de potensielt vil omsette for Årlig i denne indikasjonen…

Chem… umulig å spå. Potensialet er hel sinnssykt, prises i dag til kr. En flaske juleakevitt :grinning:

Etter mitt syn burde Pcib vært priset over vaccibody,
Og at de en dag vil overgå Salgets, er jeg overbevist om.
God Helg👍

16 Likes

Om PCIB i likhet med Vaccibody hadde inngått en avtale med en potensiell verdi til over NOK 7 milliarder hadde nok markedsprisen på PCIB vært en helt annen. Men i stede for å inngå en milliardavtale med AZ ble det hele en fiasko med halvering av Mcap som resultat!

Jeg tror at PCI-teknologien har mye nyttig å tilføre kreftsektoren og at PCIB i fremtiden vil bli priset langt høyere enn i dag.

Men når det er sagt er ledelsen og i Vaccibody og PCIB som natt og dag! Hadde bare ledelsen av PCIB vært 1/5-del så dynamiske og dyktige som ledelsen i Vaccibody hadde selskapet kommet betydelig lengere enn i dag og aksjekursen hadde vært en god del høyere. (Kunne forsåvidt også nevnt ledelsen i Ultimovaccs som forbilledlig og langt sterkere enn ledelsen hos PCIB.)

Er investert og følger alle de 3 nevnte selskapene samt 4 andre norske kreftrelaterte selskaper.

8 Likes

@pdx, når var det du hadde planlagt å sende ut valium til pcib-småprat-aksjonærene?
Det var vel en del av de store endringene som skulle komme her på forumet…

5 Likes

Var det noen her inne som sa at Koronavaksinene gikk for kostpris? Feks Moderna genererte kun 60 millioner dollar i salg i fjor. Moderna forventes å ha en vaksineinntekt på litt i overkant av 13 milliarder dollar neste år alene. Ny teknologi kan plutselig vise seg å være mye verdt:

7 Likes

Vaksine er forebyggende. Når folk blir syk , f.ex. av en eller annen krefttype , blir også familiene ( over hele verden ) rimelig hysteriske. Den nye teknologien til PCIB har særdeles sannsynlig en vanvittig lovende fremtid. --… Om et år… om to år…om tre år…kanskje hele tiden frem til du selv dør

8 Likes
3 Likes

He He. Det hadde vært noe :blush:

4 Likes