Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Leser levering med LNP her jeg da.

With the application of its mature mRNA manufacturing technology and lipid nanoparticles (“LNP”) technology, eTheRNAhas set up the R&D platform with wide-spread applicability and expandability, which is designed for the R&D of products related to tumor immunotherapy and vaccines for infectious diseases.

2 Likes

Derfor trenger de PCI Biotech sin teknologi med naked mRNA? Se oversikten som Lenny postet over :pray: :crossed_fingers: :bomb:

Tydelig at markedet våkner litt, omsatt snart 400 000 aksjer!

Så blir spørsmålet, får vi svaret på spekulasjonene om kun få dager og den 10 februar?

13 Likes

Hvis du ser på denne siden så er Melanoma det eneste studiet hvor de ikke eksplitt nevner lipid nanoparticles. Så hva kan leveranseteknologien være da? :slight_smile:

13 Likes

Nydelig!
Må i så fall være lav dose fimaporfin da høyere doser kan føre til store smerter. Les fimavacc studiet.

It is well established that photodynamic therapy of e.g. skin cancer can induce substantial pain in a significant fraction of the patients and that high dose photochemical treatment doses can induce skin ulcers. The starting dose for the fimaporfin dose escalations was therefore reduced to 2.5 µg, which was well tolerated, as were doses of 5, 7.5, and 12.5 µg.

4 Likes

Under teknologi og generelt for TriMix som er felles for alle mRNA vaksinene i pipeline.

"eTheRNA is now turning this ex vivo approach into products that can be directly injected intranodally in the form of naked mRNA or intravenously, where the mRNA is packaged in lipid nanoparticles."

Jeg leser også lipid nanoparticles.

3 Likes

Fra siden du lenket til "eTheRNA is now turning this ex vivo approach into products that can be directly injected intranodally in the form of naked mRNA or intravenously, where the mRNA is packaged in lipid nanoparticles.

5 Likes

Var det ikke akkurat det jeg skrev?

Om du la merke til at det stod or

4 Likes

Der ser jeg. Jeg tolker det som lipid nanoparticles benyttes til begge formål.

Edit: Ellers kanskje “naked” er cluet her. “Naked” kan ikke være med lipider eller?
Er kanskje der jeg blingser?

1 Like

Hvorfor skal du tolke det når du ser pipeline som sier naked mRNA in Melanoma vaccine? Project Code A001

1 Like

Offentliggjøring blir vel gjort i det avtaler inngås så jeg tviler på at det blir offentliggjort noen avtale på kommende konferanse.

6 Likes

Jeg er ikke fagkyndig men hvis jeg forstår det riktig så er LNP en egen leveransemekanisme enn naked mRNA. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6453548/

3 Likes

Naked er levering uten vehicle som eksempelvis lipider

14 Likes

Riktig. Makes sense. My mistake!
Da er jo dette riktig så interessant!

4 Likes

Er vel hvordan man leser det. Er det ikke at de kan “enten” naked, eller LNP? Altså enten intranodally med naked mrna, eller intravonously med LNP. Dette er beskrivelse fra teknologien for melanoma hos etherna.

4 Likes

8 Likes

Enig, det holder mer enn nok med presentasjon av resultater om dette :pray: :partying_face:

1 Like

Hva slags teknologi er dette da??

Preliminary experiments with a tumor-lytic modality showed impressive anti-tumor responses in the injected as well as in the non-injected tumors.

Måtte google lytic-

Kommer fra lysis som har følgende definisjon,

LY-sis) In biology, lysis refers to the breakdown of a cell caused by damage to its plasma (outer) membrane. It can be caused by chemical or physical means (for example, strong detergents or high-energy sound waves) or by infection with a strain virus that can lyse cells

Passer som hånd i hanske spør du meg. Lys i dette tilfellet.

29 Likes

@Investor Wow! :+1: :bomb:. Det lukter gull :pray:.

Helt åpenlyst PCIB eller?

Takk for dine eminente vurderinger.

Jeg tar ingenting på forskudd og venter på fasit, men dette er en gledens dag. Såpass koster jeg på meg av en liten feiring! Spørsmålet er om en noengang kommer nærmere å kunne selge skinnet før bjørnen er skutt :joy:??
I biotek har jeg likevel lært at alt kan skje før det endelig er en fasit.

Sett mot verdivurderingen av PCIB nu likner det fortsatt på gravøl , 28,5kr eller en millliard i verdi?:joy:

Tydelig at mange har brent seg før (som eks AZ forventninger) og ikke lar seg rive med før hard facts/børsmelding. Forståelig. Og om så det kjøpes til noen ti kroner ++ eller dyrere så er vurdert risiko for mange da kraftig redusert. Mao verdt å vente på langt høyere kurs før en kjøper på hard facts? Vanskelig å vurdere riskreward. Men så sier de lærde at en skal få godt betalt for å ta høy risiko :partying_face:.

16 Likes