Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

30,00 inbound … fantastisk købsmulighed i går, alt taget i betragtning; godt kan trykkede på knappen og samlede op på 23,80.

2 Likes

Hm… rart ikke kursen rikker seg engang.

ehh, den er 17% opp

4 Likes

how much will it rise now short term? your prognosis? Let say, how much will it cost next week?

Hvis det var en short så er vel den borte nå. - Altså den som ikke er/var synlig hos SSR, men de mindre shortene via Nordnet livsforsikring?

2 Likes

Korea Spotlight: How OliX is spreading its siRNA beyond Korea’s borders

NEW MRNA UNIT IS THE BIOTECH’S LATEST BID TO REALIZE ITS GLOBAL AMBITIONS

BY JEFF CRANMER, EXECUTIVE EDITOR

MAR 12, 2021 | 3:27 AM CET

5 Likes

*KRW = 500m USD

3 Likes

Beklager, jeg som rører. Moro at det skjer noe. Gått fra total tørke til 2 gode meldinger på rappen!:pray:

1 Like

We also expect to expand the area of application to our cancer immunotherapy pipeline and mRNA vaccines developed by our subsidiary, mCureX, in the near future .”

15 Likes

Takk Teddy, gikk litt fort der

Sounds great. And mRNA is suddenly back and beyond track :partying_face:?

Volume is back on surging Share price as well.

PW my man :pray:

20% increase in Share price and volume already 350 000 ish

3 Likes
13 Likes

Spennende, men litt tidlig å slippe Jubelen løs. Mye trading, og kursen kan fort falle tilbake igjen. Uansett veldig gledelig med fimaNAc melding.

4 Likes

Juvelen og jubelen er løs med rette! Det er ikke noe å tenke på en gang etter kursfall på 50-60kr. Ikke minst se hva asiaterne har av statement i dagens melding!

1 Like

Tror dette kan få tilbake optimismen igjen. Vi er jo mye lavere priset enn potensialet som er og dessuten kursmålene er mye høyere og da var ikke de seneste to nyheter medregnet. Jeg tok sjansen og kjøpte mere etter nyheten og håper og tror vi får tilbake momentet i aksjen. Fredag blir nå ekstra spennende.

2 Likes
3 Likes

Fant denne på linkedin-siden til OliX:

De snakker om klinisk allerede i 2022…

13 Likes

Snart nede igjen, 26 nå. :slightly_smiling_face:

1 Like

Ser ut til at det stemte det noen hevdet med shortposisjoner.
Noen fikk det veldig travelt :partying_face:

1 Like

Mange som ikke forstår rekkevidden av meldingen og benytter muligheten til å selge seg ut. Glad jeg er inne her

8 Likes