Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

13 Likes

Spennende, men litt tidlig å slippe Jubelen løs. Mye trading, og kursen kan fort falle tilbake igjen. Uansett veldig gledelig med fimaNAc melding.

4 Likes

Juvelen og jubelen er løs med rette! Det er ikke noe å tenke på en gang etter kursfall på 50-60kr. Ikke minst se hva asiaterne har av statement i dagens melding!

1 Like

Tror dette kan få tilbake optimismen igjen. Vi er jo mye lavere priset enn potensialet som er og dessuten kursmålene er mye høyere og da var ikke de seneste to nyheter medregnet. Jeg tok sjansen og kjøpte mere etter nyheten og håper og tror vi får tilbake momentet i aksjen. Fredag blir nå ekstra spennende.

2 Likes
3 Likes

Fant denne på linkedin-siden til OliX:

De snakker om klinisk allerede i 2022…

13 Likes

Snart nede igjen, 26 nå. :slightly_smiling_face:

1 Like

Ser ut til at det stemte det noen hevdet med shortposisjoner.
Noen fikk det veldig travelt :partying_face:

1 Like

Mange som ikke forstår rekkevidden av meldingen og benytter muligheten til å selge seg ut. Glad jeg er inne her

8 Likes

Det er bare den sædvanlige trading template, der skal bruges her - sælg på det primære push og køb pullbacks; dernæst sælg på det sekundære push … sell strength and buy weakness.

Aktuelt 27,02 …

Uten at jeg kan noe som helst om dette Sør-Koreanske selskapet, eller å ha satt meg inn i teknologien deres, er dette svært gledelig. Og grunnen er det nye fokuset til PCIB om hva avtaler skal mene for PCIB; fra opportunistiske til avtaler til avtaler som faktisk er en bra teknologisk, og kommersiell fit, med partnere hvor samarbeidet er forankret hos partnerens ledelse.
Gjorde vondt da BioNTech-samarbeidet ble avbrutt i vår CBOs rydderunde, men tror det er et helt annet commitment her.

Det andre jeg liker er at PCIB tydeligvis er skikkelig aktive i Sør-Korea. Vi ønsker jo oss en partner på fimaCHEM og gallegang i Asia. Dagens nyhet er et godt tegn på at det er innen rekkevidde.

66 Likes

Commenting on the announcement, Dong Ki Lee, CEO of OliX Pharmaceuticals said: “We are very excited to collaborate with PCI Biotech. Combining our proprietary asiRNA platform with PCI’s leading fima NAc delivery technology will significantly accelerate our efforts to bring our dermatological RNAi programs to the clinic. We also expect to expand the area of application to our cancer immunotherapy pipeline and mRNA vaccines developed by our subsidiary, mCureX, in the near future.”

Dette samarbeidet må vel havne i klinikken.

23 Likes
17 Likes

er vel et par hundre won på ei norsk krone om jeg husker riktig

2 Likes

Markedet for behandling mot hårtap er rimelig bra. Om OliX lykkes sammen med Pcib vil det potensielt kunne gi enorme gevinster.

According to Inkwood Research, the global hair loss treatment market size is estimated to grow 5.51% annually from $8.4 billion in 2018 to $13.6 billion in 2027.

10 Likes

Datterselskapet til OliX:

2 Likes

En god nyhet og det bekreftes at det er er økt interesse for PCIB sin teknolgi og dette utenfor kjerneområdet!

Potensialet er bare helt enormt.

Vi har ventet lenge på noen gode nyheter så dette fortjente vi!!

6 Likes

One of the quarterly presentation that I really looking forward to attend on friday :pray::bomb:

Status on technology legs, Q&A

Prepare questions to several exciting news presented by the company lately.

And of course eager to learn more of RELEASE status, Vacc Strategy possible guiding or plan, Asia- partner news?

Whit the «new» trend with positive news, maybe THIS is really a u-turn newsflow :bomb::pray:

Rent TA begynner så smått å se interessant ut der også med Kursen krysset over 100 dagers glidende gjennomsnitt

30kr + brytes i dag eller kanskje må det ventes til etter kvartalspresentasjonen fredag :pray:?

Kursmessig er der per nu ikke mye å rope hurra for enda, men betryggende og tillitsvekkende med de to siste børsmeldinger fra selskapet. Så om kursen bouncer back på gode nyheter bør ikke være overraskende for noen.

9 Likes

Kanskje det aller mest spennende i meldingen, i min bok!

10 Likes