Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Om du ser over så vil du finne følgende under programmet.

Clinical Trials Center, USZ Switzerland (Europe)

  • in-depth/constructive exchanges on approaches, methods or results

Det virker som de gjør seg klar.

11 Likes

takk,står der noko om finansiering?spør sikkert dumt

Veldig lav omsetning så langt i dag. Helt stille vann.

ny video idag.

koblet opp mot dette prosjektet der blant annet Kristian Berg er nevnt.
Er PCIB koblet opp mot dette prosjektet?
Jeg ser prosjektet startet 1okt 2016 og går til 31Mars 2022

10 Likes

Waiting for Godot (1955) is a play by the Irish writer Samuel Beckett about two men, Vladimir and Estragon, waiting for a third man, Godot, who never comes. The play is a typical example of the Theatre of the Absurd, and people use the phrase ‘waiting for Godot’ to describe a situation where they are waiting for something to happen, but it probably never will.

9 Likes

Mener denne dansken hadde en sterk kjøpsanbefaling men da gikk kursen i dass?

Kursen skal vel rett opp med denne overordnede vurderingen da? Stikk motsatte skjer ? :sweat_smile::joy:

Og for å være ærlig er det lite seriøst å ikke kunne synse noe om positiv nyhetsstrøm de neste 12 mnd :rofl:Det sier noe om lettbent vurdering mener jeg.

RELEASE nyheter er åpenbar trigger
Blant annet partner Asia? Og mulig tilbakemelding komité

Vacc

Nac

I det hele tatt dette er name of the game i all biotek under pandemi osv. nei dette var tynt! Gjør denne personen biotek analyser? En mer biased vurdering har jeg sjelden lest. Nesten ingen objektive vurderinger, sjeldent mye subjektive meninger uten data.

• IDMC safety review expected 2H 2021
Og er selvsagt en viktig event for mulig partnere og RELEASE som verdidriver!

Ikke minst helt håpløst å snakke om konkurrent Incyte mot RELEASE

Snoeffelen4491INSIDER

jan. '19

Det er bedre ORR i denne Incyte-studien enn i ABC02; 40% versus 26%, og noe bedre PFS; 9,2 mnd verss 8,0 mnd.

Det er ikke en direkte konkurent til PCIB. PCIB har sin indikasjon utenfor leveren, såkalt perihilar gallegangskreft, en extrahepatic cholangiocarcinoma; eCCA. Mens dette er inne i leveren (intra) en såkalt iCCA.

Incytes sin løsning er også targeted therapy , og gjelder FGFR2, som er en mindre andel av iCCA

FGFR2 fusion genes are drivers of the disease – occurring almost exclusively in patients with intrahepatic cholangiocarcinoma (iCCA), a subset of the disease – and are found in up to 20 percent of iCCA patients.

Dette skrev snøffelen og er lett tilgjengelig fakta.

Orker ikke dansken gjøre noen undersøkelser på fakta og data? PCIB har sin indikasjon utenfor leveren, såkalt perihilar gallegangskreft. Ei heller kommentert at valgte cohort i RELEASE har tilnærmet fordoblet levetid… Efficacy: mOS1 of 22.8 months at selected dose (cohort IV) i fase1.

Helt objektivt blir fakta ved RELEASE som i presentasjon og meglerhus analyser på PCIB konkurransebildet: • No approved treatment, limited development pipeline

Vwap 17,05 på omsatt 1,1 million kroner
Dansken ønsket tydeligvis ingen oppgang :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:
Takke meg til meglerhus og biotekanalytikere sine vurderinger. De kan jo biotek sektoren. Siste meglerhus analyse er ABG Sundal Collier som tok opp dekningen av PCI Biotech med å gi selskapet en kjøpsanbefaling med kursmålet på 37 kroner pr. aksje. Har ikke sett at de har endret.

14 Likes

Det er godt mulig at dette stemmer. Men strengt tatt har vi vel ikke fått noe informasjon om det den ene eller andre veien? Eller har jeg gått glipp av noe?

3 Likes

Det var så mye som var merkelig at det blir for mye å kommentere på denne dansken. Det var dessverre like begrenset med fakta og data da kursen skulle til himmels i vurderingen mener jeg. Når det utelates så mye og tillegges så mye subjektive vurderinger uten data/fakta passer slik vurdering best i forum som her. Men godt at der finnes meglerhusene som følger / har fulgt PCIB har biotek analytikere som har relevant bakgrunn OG som benytter data. Og sikkert bruker nok tid og erfaring før publisering :sweat_smile:. Nesten så en lurer på om beveggrunnen i vurderinger fra dansken? Jakter på PCIB stocks :rofl::stuck_out_tongue_winking_eye:?

Tenk å nevnt konkurrent til PCIB som er inne i leveren (intra) en såkalt iCCA. Bare der er gult kort når RELEASE er innen extrahepatic cholangiocarcinoma; eCCA.

2 Likes

Nå tror jeg du narrer deg selv, jeg kan ikke i min villeste fantasi tro på at du har vært kritisk til en positiv analyse av PCIB. :wink:

Tro det eller ei, men lettere å svelge ja :joy:
Men den gang som nu. Dette er ikke en analyse. En vurdering fra en menigmann. Der er likevel noen gode poeng. Men som bitoekanalyse fra Arctic og ABG s collier er selvsagt fakta og data og presisjon maaange hakk over slike vurderinger. Men det er jo greit så lenge en skjønner det.
Meglerhusene setter jo bransjefolk med bakgrunn som gjør at de kan vurdere biotek. Har full forståelse for at der kan bli mye rart når en skal gjøre vurderinger som danskene gjør på alt fra industri, fisk, olje og makro ( you name it). Ikke annet å vente antagelig.

5 Likes

have you read the ABGs analysis ?

NuCana Receives Fast Track Designation from the U.S. Food and Drug Administration for Acelarin® (NUC-1031) for the Treatment of Biliary Tract Cancer

Da får nok de seg en opptur.

1 Like

Her var det mye feil, unøyaktigheter og ikke minst en merkelig satirisk, spekulativ tone i blogginnlegget. Tydelig at dette er en person som ikke liker PCIB. Det er helt greit, men en analyse bør være nøytral ikke å ha verdiladet , ironisk eller satirisk språk slik som her.

Noen eksempler:

I halvårsregnskabet skuffede PCI heller ikke på den front og kunne nok en gang melde om en ny ventetid for de tålmodige investorer.

**Forsinkelser af Release-studiet er næsten blevet en fast ingrediens i PCI’s regnskabsmeddelelser

Ironi, satire, eller hva er dette? Iallfall ikke noe man skriver i en “analyse”. Vil heller kalle dette en blogg.

Og hva er denne selvforherligende kommentaren her? Så alt som ikke har avlesning innen 1 eller 2 år er ikke investeringsverdig? Hva med oss som går inn i langsiktige case som Hubro og andre da?
Mange ser stor verdi å være tidlig inne i biotek, tydeligvis, ettersom emisjoner i tidligfase selskap fylles ganske enkelt.

Blot som reference startede vi dækning af aktien i februar 2019 og her fokuserede vi netop på den lange ventetid, som en faktor der ikke gjorde aktien investeringsegnet

Og det som kommer her, vet vi som kjenner selskapet at PCIB ikke opplyser om sånt, så dette er en spekulasjon eller i verste fall løgn som han bør dementere

PCI har imidlertid ikke fået nye patienter ind til de amerikanske studier siden den første patient kom til i april måned, hvilket ikke lover godt for USA-studierne

Det han skriver nedenfor beror kanskje på at han ikke har satt seg inn i konkurransebildet men det likefullt feil, da Incytes produkt retter seg mot en helt annen populasjon enn PCIB sin, 2L intrahepatisk med FGFR2 mutasjon, altså langt unna hva PCIB retter seg mot, 1L extrahepatisk.

Incytes’ Pemazyre blev godkendt sidste år til behandling af patienter med cholangiocarcinom med en speciel genetisk profil.

Jeg tror vi bare gjør best å ignorere denne bloggeren, og legge vekt på de analyser som finnes i selskapet per tid. ABG har dekning med kursmål 37, og Arctic hadde dekning i fjor med kursmål 82.

30 Likes

Jeg synes denne dansken hadde en realistisk tilnærming og vurdering av aksjen. En fin motpol til all hausingen av dette luftslottet her inne.
Det er bare å se på kursen, så får hver enkelt gjøre sin vurdering av hvem som er nærmest sannheten.

5 Likes

Hva er så din faglige begrunnelse for at Pcib er et luftslott?

6 Likes

Ta en titt på kursutviklingen de siste tre årene. Foreløpig er dette er bare et luftslott inntil det motsatte er bevist. Ingen er villig til å legge penger på bordet for hva de tilbyr dessverre.

Herlig å kaste en brannfakkel inn i menigheten :fire:
Er nok mange her som sitter i minus og klarer ikke helt å ta innover seg realiteten. Enklere å le av sannheten og klamre seg fast til håp og tro som har blitt proklamert her i flere år :see_no_evil:

Jeg har vært med noen år og sitter fullastet. Men jeg har i alle fall baller til å innrømme at foreløpig ser det ut til at dette var en dum investering i forhold til det meste annet jeg har satt mine midler i.
Ser ikke lys i tunnelen på lang tid, men tar jeg feil er det helt greit det også.

3 Likes

Javisst er det extremt troverdig at den som er “fullastet” lirer av seg negativiteter. Veldig veldig troverdig.

3 Likes

Høres lurt ut å være fulllastet i noe du ikke har tro på, omtaler som et luftslott og ikke ser noe lys i tunnelen på lang tid. :joy_cat::joy_cat::joy_cat::joy_cat:

6 Likes

Ebitor i ny drakt ?
(Det finnes neppe 2 av hans kaliber)
Takk for at du kjenner realiteten og vil dele (advare) den med oss.

5 Likes