Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Pcibfortsetter. Ingen grunn til annet.

https://oslocancercluster.no/wp-content/uploads/2014/05/OCC-bilag-2010.pdf

“En av pasientene, John O ́Reilly (66), hadde en svulst på baksiden av tungen og ville ikke ha overlevd vanlig kirurgi. Ved hjelp av lys ble svulsten fjernet i løpet av 40 minutter, og nå kan ikke legene finne spor etter kreft i kroppen.”

13 Likes

Ikke bare du som øker… Snitter ned her. Har fortsatt trua. :slight_smile:

7 Likes

Trenger litt galgenhumor på dager som denne.

Heller inngang nå på 24 kroner enn 50 kroner. Lite fundamentalt som har endret seg i selskapet. En potensiell partner har takket nei. Hvis man tolker det så negativt, og ikke selv forstår verdien av det de holder på med, så tror jeg man er på villspor.

Jeg vet ikke mye, men jeg vet nok til at dette blir en god trade (kortsiktig).

4 Likes

Synes 50% ned for pcib er passe.Fimachem er der fremdeles og i værste fall når corona roer seg kan man kjøre for fullt igjen. Hadde fimachem vært på skinner hadde jeg nok kjøpt mye i intervallet 20-25. Det holder meg igjen. Er fremdeles med.

3 Likes

Litt uenig med at 50% er passe. Vi er tiøbake der vi var før AZ avtalen og da uten fremdriften til chem tatt til betraktning. Hadde sett for meg en kurs på rundt 30-35 kr

6 Likes

Der er nok mange flere nå som ønsker pcib lavere, etter å ha solgt.

Vi får se , brått kommer min etterlengtede fpd asia :slight_smile:

10 Likes

Hvorfor får vi ikke høre flere av slike historier av nyere dato?

we should have cases from phase 1 bile duct published really soon (PW soon not my soon). i guess it is going to be in November

7 Likes

AZ og PCI Biotech planlegger å publisere resultatene fra samarbeidet
står det i børsmeldingen.

WHAT!!! Vi ble da virkelig informert om at ved en NO-deal så ville alle NAc data opparbeidet i dette samarbeidet tilfalle PCIB alene - Så Hvorfor i alle dager står det nå at AZ oxo har en rolle i publisering av denne forskningen?.
Samme setningen som stod da Ultimovacs endte sitt VACC samarbeid med PCIB for flere år siden. Og har vi sett noe til publisering fra det samarbeidet! NEI !!!
Vi har ikke engang fått våre egne VACC data i en high-level tidskrift som var guidet som en milestone 1H2020.

Så dårlig håndverk på kommunikasjon til markedet samt gjentatte brutte guidinger gjør at tilliten til selskapet er dessverre lik 0, både på guiding og gjennomføringsevne.

19 Likes

Shqipes epost til PCIB:

Når kan vi forvente at FimaNAC resultatene blir publisert?

Jeg skjønner at dere ikke vil guide på dette, men nå som det ikke ble avtale med AZ. Er det da lettere å få resultatene publisert eller må vi vente til AZ er klare siden dere skal legge dette fram sammen?
Blir det samme greia som dette rundt ultimovacs resultatene som aldri ble publisert?

RONNY:

Hei ×××

Takk for din interesse for PCI Biotech og dine synspunkter. Vi opplever at AZ er ivrige med tanke på å arbeide med en publikasjon, men som du sier kan vi ikke si noe nærmere om tidspunktet per i dag. Når det gjelder resultater fra Ultimovacs samarbeidet så ble disse ikke ansett tilstrekkelig for en egen publikasjon, men et manuskript som bl.a. inneholder disse resultatene er under utarbeidelse.
Mvh

Ronny Skuggedal

CFO

Høres jo bra ut, håper det bare kommer før 2022 :joy:

12 Likes

Foreslår kommende logo:

:turtle: P :turtle: C :turtle: I :turtle: B :turtle:

13 Likes

MÅ det publiseres for att data skal kunne deles med andre farma-selskap?

Er det ikke en mulighet for att PCIB sender rundt rå-data til enkelte før den tid? Håper virkelig det.

4 Likes

Enig, i mitt hode er dette overreaksjon, men forstår at folk er sure, leie og irriterete… Det er jeg og… PCI burde være mer forsiktig med meldinger osv…
Men det blir spennende å se resultatene, AZ er ikke eneste bein og heller ikke eneste mulighet…
Tror kursen vil hente seg inn fremover… Bare usikker på tiden…
Håper de kan levere Q3 som er litt bedre enn ventet(selvfølgelig alt utenom AZ)

4 Likes

Det siste året er egentlig total krise, og vi kan ikke bare skylde på Covid. Allerede for 1 år siden fikk jeg følelsen av at AZ nyheten ble sluppet litt for å overskygge andre dårlige nyheter (forsinkelser). Og basert på meldingen fra PW så virker det som om det tok av litt for mye på den nyheten.

Ledelsen har fått en stor ripe i lakken siste året, de feiler totalt på kommunikasjon og fremdrift. Det har vært ett spennende år med AZ spekulasjoner, men man må ikke glemme at NAC i lang tid bare har vært bonus på dette stadie i utviklingen av selskapet.

Jeg har ikke solgt en aksje, men ledelsen må levere nå. Uansett er det bare å forberede seg på å vente. Jeg tipper vi ligger minst 1 år etter skjema på CHEM. Vi trenger noen gode nyheter nå. En publisering av VACC resultater er liksom ikke så spennende nå, med tanke på hva vi har vært igjennom. Men spenning er der, det kan fort komme andre avtaler. PCIB er tross alt en platform teknologi, ikke ett produkt.

Det er noen som nå sammenlignet status i PCIB som ørkenvandringen PHO har vært igjennom, og det er godt mulig det er rett, men jeg mener PCIB har flere ben å stå på. Og PHO er vanvittig spennende nå etter en god stund med ørkenvandring. Jeg har vært og er langsiktig i begge.

15 Likes

Nå er det jo mangel på fremdrift som er problemet for Release.

Kommer vel en oppdatert guiding på q3 vil jeg tro. Interim blir fort skjøvet 12 mnd frem i tid

3 Likes

Jeg har skrudd på en ny funksjon som gjør at man må vente 4 timer mellom hvert innlegg man skriver i denne tråden. Et eksperiment for å redusere støy og hindre at enkelte dominerer tråden. Husk at du kan redigere tidligere innlegg for å legge til flere gullkorn.

38 Likes

Sikkert godt tenkt, men lite brukervennlig blir det ikke når man må gå tilbake i historikken for å se hva som (sikkert) blir redigert støtt. Og…4 timer var jo vel lenge (selv om det er ca 4 mnd mellom hver gang jeg poster… :wink:). Personlig bryr jeg meg ikke om støyen, men scroller raskt forbi :slight_smile:

21 Likes

Jeg må minne alle på om at som insider, så er det muligheter for å få laget en egen #PCIBSmåprat chattekanal hvis man blir mange nok, samt diskutere PCIB hele døgnet med likesinnede.

Kun 199,- i måneden. (Tror jeg)

3 Likes

Dette ser jeg helt ærlig ikke poenget med, det blir å kneble/sensurere brukere. Jeg er fint kapabel til å ta ansvar for egen investering uten å hverken bli hausset eller baisset i senk. Dette struper debatten på en småprattråd, og da en tenkt gruppe brukere av den.
Om dette er en løsning på forumet forsvinner interessen med å støtte som insider for min del ihvertfall. Gjerne moderer, det er nødvendig, men å aktivt hemme en av de mest brukte debattene er ikke innafor i min bok. Det begrenser også ikkeinsidere sin mulighet til å aktivt spille på hverandre når man kanskje trenger det mest. Jeg er ikke en aktiv debattant på forumet, men har brukt det omtrent daglig i flere år.
Snakker selvfølgelig bare for meg selv.

13 Likes