Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Hvem vet noe vi ikke vet??? 13kr…

Feil igjen 13 kr

1 Like

Dette er gøy. By far den høyeste oppgangen i et selskap jeg har opplevd. 150% på to dager. 70% intradag. :slight_smile:

3 Likes

Det blir hardere og hardere å finne minst dobblingscasene, men av og til slår det til. Man kan ha en god del småbommer hvis man finnet et slikt case som PCIB med jevne mellomrom :slight_smile:

3 Likes

Hvis det er noe fundamentalt bak oppgangen så må det være denne sliden her som går mer i dybden på info selskapet har sendt ut før. Blant annet sier denne at metoden virker/har effekt ¨på 17/19 objekter. Det må sies å være bra.

2 Likes
1 Like

Det er en fundamental faktor bak 37% av oppgangen i PCIB. Han heter Snøffelen og har postet om biotech på HO i en årrekke. :stuck_out_tongue:

3 Likes

Den spådommen traff du bra med

1 Like

Mon det. Jeg har faktisk en magefølelse på at vi ser en tradingrange mellom 15 og 20 et sted før advent, rett og slett på grunn av biotek-klynge effekten.

Masse folk som har følt nanotoget gikk fra dem, så kommer jammen meg et nytt et busende inn på stasjonen rett etterpå. :slight_smile:

1 Like

Kjekt å være me på begge :grinning::clap:

2 Likes

Som jeg sa tidligere.pcib kan være en sjelden mulighet på børsen som ikke kommer ofte.fremdeles er mcap meget lav.nå blir flere oppmerksom på caset så aksjen er dobbelt så dyr på få dager. At jeg ikke gikk inn tyngre i denne kan være en større tabbe fra min side. Ble nok skremt av skrekkemisjoner.

1 Like

Hadde vært et enormt gjennombrudd bare å kunne emmitere på 15 istedet for 6, da kan dette eksplodere.

2 Likes

Ja den manglende finansieringen fremover er nok den største usikkerheten i det korte bildet,men nå burde det være mulig med en god emisjon med liten rabatt.

1 Like

PCIB starter friskt i dag også RT 12.8, jeg snittet ytterligere opp. Lurer litt på ha fondsforvalterne som bare måte ha ut masse aksjer tenker nå?

1 Like

Er vel som i Nano, Holberg dumpet alt på 13, langt under kontantbeholdning,

For ikke å glemme storaktøren som fikk gasset på og solgt ut alt i sommer så de rakk å bli kvitt at sammen før vi bikket 28.

Antar at de har strategier og planer bak, men ikke så lett å se logikken alltid.

1 Like

Tenker det sonderes etter Emmisjon, Vil tro de har god sjangs på å få satt den over 7kr nå. Så da går proffene ut for å ta emi aksjer? ( yep max negativ, men det passer fryktelig bra).

2 Likes

selv om jeg synes emisjonskurs er satt lavt her:
7 kr er mye bedre enn dumpingsemisjon med 50% rabatt med emisjonskurs 2.7 som det kunne se ut som for få dager siden

1 Like

Helt enig, så selv om de jobber med partner lurer jeg på om det ikke er fristende for dem å sikre, man får en fornuftig emmisjon. Til en fornuftig pris.

2 Likes

Mellom 7 og 10 vil være helt fint kursen det siste året tatt i betraktning, alt over 10 må sies å være sterkt.

Skal vi begynne å sende Snøffelen transcripts til Health Cap?

1 Like

Vel tilbake til hverdagen RT under 10 nå. Trodde denne ville holde seg bedre. Spennende om den slutter over 10 som jeg tror.