Bare å realisere noe tapsfallera
55 ser ut som en fin kurs til å ta 50% på tusen takk!
Hadde det bare vært så enkelt…
Ut på 60,5 for min del det ble nesten 6% på under 24 timer. Riktignok små volumer men alle monner drar Klar til å gå inn hvis det dropper igjen, heier på @Christian sin analyse
Ikke hør på Hakon, han tror han skal få Nano for 50 kr hvis det skjer har de feilet eller splittet aksjen
Moro å se at Pcib går som bare det!
Btw, bare så det er klart, jeg kjøper/selger bare traderpotten min i PCIB, sist kjøp til porteføljen skjedde på 31 kr.
Nei jeg har aldri brukt TA for å vurdere hverken inngang eller utgang av aksjer, baseres kun på fundamentale forhold for min del. Og jeg brukte mesteparten av 2017 til å kjøpe meg opp i PCIB, har ingen intensjoner om å selge meg ut på disse nivåene
Tør ikke trade denne mer! bare kjøp hær i gården, alt for stor oppside, statser på at vi closer på 65 i dag
Ny artikkel ute i Nature Rev Drug Discovery med relevanse for PCIB: https://twitter.com/larsmkn/status/951829288495534080
Til info så står jeg for det. Å si at folk ikke skal høre på noen bør begrunnes bedre. Jeg har de 2 siste årene realisert over 100 prosent gevinst. Har du det? Nei? I fjor sopa jeg inn 150% i pcib. Nå gjorde jeg et bet med giring og tjente 24k på kort tid.
Stakkars Larsen, fremdeles sårt.
Radforsk er i samme posisjon som Roy, de trenger cash til nye prosjekter. Radforsk var også blandt dem som gikk tungt inn i emisjonen.
hahahah
Samme Larsen som var her ja?
Ikke Hugo/Funcom Larsen hvis det er han du tenker på
Trodde det var han ja, han som bajssa og kranglet til han ble kicket ut.
Jaja nå er jo Larsen et relativt vanlig navn da
Tenkte bare siden Savepig linket den.
Robotdødaren det her, jeg har veldig sansen altså.
stille i leiren hær i dag …!
jaja jeg har nå endelig sprinta inn en rimelig greie slump aksjer i PCIB
noen er litt seinere i oppfattelsen enn andre hehe jaja bedre med “litt” seint enn aldri !!!
Da er jeg inne igjen. Ble visst på 58,-
Spenstig!