Jeg har kjøpt i dag, med noe tight stop. Jeg mener vi ser en Novice Gap i dag. Vi gapper ned under forrige ukes trading range og inn i demand-sone. Om jeg får feil, ja da har jeg stoppen min.
Jeg tenker at dødtiden fra nå og til vi får tilbakemelding fra det utvidede fase 1-studiet ikke behøver å bli så stor. De hadde tross alt tatt med 4 av minimum 6 pasienter i 2017.
Men ja, tradere er det som avgjør hvor vi går nå. Sjansen for en positiv melding den neste måneden er vel null, så da har de tid til å leke litt. Utenom at jeg ikke har solgt, så er vel 43kr drømmen, da kan jeg øke med 50-100%
Hvis denne nedturen fortsetter tror jeg faktisk jeg skal øke litt. Som sagt sannsynlig at aksjen skal opp i nærheten av gammelt nivå når det nærmer seg fase-resultater.
Jepp, ser for meg 1 måned med dødtid, så 1-2 måneder med forventningsrally før tilbakemelding fra det utvidede fase 1 studiet.
Fundamentalt, så koster dette litt penger og risikoen for at de ved videre utsettelse går tom for penger før de kan starte PP2 øker, men de har fortsatt litt å gå på. Jeg er ikke veldig bekymret, men er greit å ta med seg.
En ting som kan bli en utfordring er i at en pivotal phase 2 studie så trengs det en del flere pasienter (tror jeg) og da er det viktig å få gitt disse behandlig raskest mulig. Det kan ta en del tid hvis ikke pcib får opp farten en del.
Jepp, at de bare klarte å få tak i 4 pasienter i 2017 er vel kanskje den dårligste nyheten sånn sett?
Ja det skuffer litt, mulig det har skjedd noe der. De som har denne kreft-formen burde være interessert i markedets beste mtp. CR. Det ville i alle fall jeg ha vært.
Å dæven gutta nå skal det handles!
Det er vel heller vanskelig å si. Kjøper litt på 47,5 om jeg får der også ser vi an. Med min flasks så svinger den sydover en tur og jeg har kjøpt nok en gang for tidlig
kjøpte bitte-litt på 48.1.
Lurt det, spent på om jeg får så lavt egentlig
oooo nå svinger den nedover igjen. Legger meg på 47 blank because rundt tall
Close over 50 i dag så er vi egentlig golden.
Tviler sterkt, utsettelser i biotech bruker i gjennomsnitt å være brutale greier, men fine kjøpsanledninger for de som har troen. Et fall på 10-20% på denne utsettelsen er vel rimelig, 50% er for mye etter min mening for å sette det i litt perspektiv.
Ser ut til at jeg får på 48,3. Tar ikke kjangsen i tilfelle den faktisk snur og closer over 50
hvem snakker om 50% da? den er har SOLID støtte på 47,- dette vet vi fra tidligere oxo
ned 14% på en forsinkelse på ett par mnd. er en STOR overdrivelse…
forsinkelsen har kun med innrullering av pasienter til extension studien å gjøre…
dette er egentlig en forsinkelse uten noen som helst betydning!.. vi venter på safety for extension study og endelig svar fra FDA og EMA angående iterim avlesningspunkt i PF2 studien for tidlig markedsgodkjennelse.
Solgte 3300 trvx og kjøpte 1200 PCIB på 48,45.
Siden det har tatt så lang tid med innrullering i extension studiet, så kan det vel tenkes at pv2 studiet også vil ta lang tid?
Jeg hørte på presentasjonen og Per W. sa at det var mulig vi kunne få ett par siter i asia oxo med tanke på PF2 studien. det hadde vært megabull hvis de fikk til dette.
blir uansett mange siter 30-50, så pasient inkluderingen bør gå mye raskere i PF2 enn nå da de nå kun rekrutterer i europa…
"Full study design to be announced upon completion of regulatory and clinical advisory interactions"
og i samme melding kommer det en avklaring på en eventuell partneravtale.