Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Tilbake til: Farma og medisin

Innlegg av: FiloD (21.03.18 16:13 ), lest 3859 ganger
Ticker: PCIB
PCIB - Kun for proffe investorer
Det var en gang en Dansk finansminister (Mogens Lykketoft) som betegnet aksje spekulanterne som “hysteriske kællinger”, aldrig har han hatt mere rett.

Var på presentasjonen og den var veldig god og interresant.

Først og fremmest så vil jeg anbefale at man hører på podcasten fra 35 min. http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=83472058
Her sier PW den aller viktigste nyheten denne dag.

Han sier nemlig at all interaktion med myndighetene er resolved, og nu kan Pcib designe studiet sammen med statistikerne, KOLs samt advicers.

Jeg kan si at jeg satt ved siden av en av de største og absolut mest kompetente investorer, og Herr Einarsson løftet armene i været da han hørte dette. Han vet nemlig hvor komplisert, vanskelig og tidkrevende det er å få denne resolvment, og så slengte han på ”men dette skjønner markedet selvfølgelig ikke”. Og det gjorde de selvfølgelig heller ikke.

Eneste utestående nu er interim avlesningen, og på hvilket tidspunk denne bliver aktuel. Jeg håper på 6 mnd.

Fra ca. 40 min sier PW klar ut at finansiering av pf2 vil bli opplyst når designet annonceres dette betyr kun en ting, at de har en partner eller en spesialeinvestor klar. En partneravtale kan være alt fra 5-8 mia, en spesialeinvestor får ikke aksjer for under kr. 100 Jeg tror Pcib kan velge hva de selv vil, som investor anser jeg denne nyhet som den mest interessante, dette har PW aldrig sagt før.

Det siste spørgsmål er særdeles godt, her forteller Per at man ut fra de erfaringer man har fått nu designer studiet sånn at inklusjon og eklusjons kriterierne vil være favorable både for rask inklusjon og gode resultater.
Samtidig er de kommet langt i kontrakter med sites (30-50), som de fleste nu har forstått så har dette vært årsaken til at inklusjonen gikk tregt i den extended studie, men som Jonas Einarsson sa, dette er som å slå på ei ketchupflaske, når alle kontrakter er på plass, så skjer det noe. Det betyr at når studiet starter så er alle siter åben og inklusjon kommer til å gå relativt raskt.

Dette er en av de bedre kjøpsmuligheter for proffe investorer. ila 3 mnd så sitter Pcib med en færdig Pf2 studie design, resultater fra extended studie og en mulig partneravtale på mellem 5-8 mia. Synd for de som må selge nu.

7 Likes

Der var vi i hvert fall på 47 kr, opp 10,59% i dag :stuck_out_tongue:

6 Likes

tenkte meg den ville det, og du forutså bunnen igjen, well done :muscle:

Try to catch a riseing STAR! :star_struck:

2 Likes

liang fra HO plukket opp noe som gikk meg hus forbi:

fimaVACC og fimaNAC er det ingen som har gitt noe særlig verdi i analysene til nå. Så oppsiden er stor hvis en av disse lykkes.

kilde-tråd:

5 Likes

Jeg holder sjansen for ENORM for at PCIB får tilført mellom 20-40 millioner innen et år for fimavacc lisensiering. uten å oppgi noen særlig eksklusivitet.

Få biotechs hvor faren for stygg utvanning er så liten som i pcib.

2 Likes

Jepp. Når fimavacc studien er ferdig, så har vi et produkt klart for utlisensiering😊 Men ble litt skuffet når jeg så arctic sin analyse over hva man kan forvente i inntekt.

Jeg regner med noe utvanning i form av en ordinær emisjon når pv2 oppsettet er klart, siden pw uttalte at finansieringen blir annonsert likt med studieoppsettet.

Jada, noe utvanning kan det alltids bli, men samtidig ser jeg ikke bort i fra at vi også kan ende opp med en fortrinnsrettemisjon slik som sist, hadde vært helt kongas.

2 Likes

Men en rabatt som sist på 50% tviler jeg sterkt på. Rabatten ble så stor fordi PHO ikke ville være med på emisjonen.

1 Like

Skulle visst ha ventet litt med å fryde meg, ned til 44,50 igjen :dizzy_face:

3 Likes

Vurderer snart å logge av aksjehandel for noen måneder og heller komme tilbake og sjekke trøkket…

4 Likes

Porteføljen min har falt ca 7,5% de siste to ukene. Sover fortsatt godt😊

2 Likes

Sover godt gjør jeg, men blir litt mye minus, og så ønsker man ikke å realisere tap eller gamble på trading så…

Men PCI har jeg veldig trua på så får bare sitte stille og ikke se så mye på svingningene.

2 Likes

Tok et lodd her i går.
Stop under SMA100

3 Likes

Jeg er inne igjen med det jeg skrellet av på 46,3.

2 Likes

Fin dobbel bunn og rekyl opp. Må fortsatt over 47 for å bekrefte da. :slight_smile:

4 Likes

:hatching_chick: :hatched_chick:

2 Likes

https://healthcaretrends24.com/40954/cardiovascular-ultrasound-system-industry-statistical-analysis-production-value-market-shares-and-development-in-next-5-years/

Denne studien/analysen hadde vært interessant å fått lest, men 3500$ va jo litt stiv pris. :sweat_smile:
“merk PCIB stå på listen hær”

1 Like

Gammel sak, men her ser vi litt av grunnen til hvorfor pasientene i PF2 vil bli informert om de har fått Amphinex eller ikke. Ville ikke vært helt etisk at folk som ikke har fått Amphinex måtte unngå lys. Ellers er det kanskje ikke helt anbefalt å oppsøke banken i dagene etter behandling :slight_smile:

Artikkelen er linket under bildet…

5 Likes

Hva faen skjedde i PCIB nå da?

Tvangssalg utløst av NANO?

2 Likes