Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

å inkludere pasientene i PF2 GG-studiet tror jeg ikke blir no problem, 30-50 sites er blitt nevnt. Grunnen til at exstension studien har dratt ut er jo att dette er ett selvstendig studie etter Fase 1 studiet noe som gjorde at man måtte søke om nye godkjennelser i de respektive landene før innrullering kunne starte. Hær var det jo oxo ett sykehus/land som hadde rotet med papirene oxo. Hvor mange sites de har for exstension studiet vet jeg ikke, men det er langt lavere enn det vi vil se i PF2 studiet.
Og som du sier disse pasientene er selvfølgelig intressert i denne behandlingen.

5 MAJOR Triggers for FimaChem
#1 Få safety på plass ved gjentagende behandling
#2 Datareadout fra denne.
#3 Åpne sites oxo i Asia, dette har PW sagt at de jobber med. Og får de det er markedet plutserlig myyye større enn de 3000 pasientene som er blitt guidet frem til nå. :wink:
#4 Partner med upfront payment
#5 Oppstart PF2 med AA i lomma

4 Likes

Overraskende veldig liten interesse for denne aksjen nå i forkant av flere triggere. Hva skyldes dette egentlig? Kan potensielt fort bli en doblingskandidat kortsiktig. Kan fortsatt handles på 45-46, uforståelig.

Ja litt merkelig med overgangen til Oslo Børs og det som kommer av triggere nå. Siste aksjonærliste viser dog at topp 24 sitter i ro, nummer 25 selger en del.

Det kan man tolke slik:

Jeg selger ikke nå, men laster opp. Sorlendingen solgte litt tidligere (på topp 10), RADIUMHOSPITALETS FORSKNINGSSTIFTELSE solgte også en del. Mulig det skremmer noen.

Denne tråden har oppdatert liste f.eks.

Det kan hende at TRVX sin nedtur skremmer flere fra å investere i biotech generelt. Men pcib har vært der TRVX er nå omtrent og kommet sterkt tilbake etter å ha funnet sin nisje i markedet.

8 Likes

Nå er jeg i utgangspunktet (nesten) full-lastet i pcib. Hvis den faller under 40 (muligens noen stop loss som aktiveres her) skal jeg ha litt mer. Og jeg skal være med i en eventuell emisjon.

Kursutviklingen er litt merkelig. Det vanlige er at det er litt forventinger til gode resultater som driver kursen opp og ikke ned. Å forvente failure på denne utvidete studien er et merkelig standpunkt gitt at den passerte første del av studien med glans.

Uavklart videre finansiering kan skape litt usikkerhet dog.

7 Likes

Det er nok rett og slett bare at folk ikke hadde tenkt å sitte så lenge :slightly_smiling_face:

1 Like

Der røyk skatte penga gitt 700 nye PCIB og 3k PHO :sweat_smile::muscle:
Bunnfiske kaller jeg dette christian :yum:

3 Likes

vurderte det her og da nel delvis går ut, men ble nano gitt. men godt mulig det blir mer pho og, pcib har eg så det holder.

Financial calendar

Financial calendar for PCI Biotech Holding ASA

FINANCIAL YEAR 2018

30.08.2018 - Half-yearly Report
13.11.2018 - Quarterly Report - Q3

Updated financial calendar:
Half-yearly Report 2018: 30.08.2018

Please note that the financial calendar may be subject
to changes. Any changes will be communicated.

For further information, please contact:
Ronny Skuggedal, CFO, [email protected], Mobile: +47
9400 5757
For more information visit: www.pcibiotech.com

Contact information: PCI Biotech Holding ASA,
Ullernchausséen 64, N-0379 Oslo

This information is published pursuant to the requirements set out in the
Continuing obligations.

Ekstern link: http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=454722

Nyheten er levert av OBI.

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20180628.OBI.20180628S58

Sørlendingen solgte litt fordi han trengte penger til et prosjekt. Dette forklarte han på HO. Radiumhospitalet solgte fordi de trenger penger til nye investeringer, og med PCIB har de allerede fin gevinst. Dette forklarte de i en podcast-episode. Effekten av endrede standardbehandling angående TRVX håndterte ledelsen av selskapet utmerket, og det var ikke mye mer de kunne gjort. De har fortsatt Oncos-102 og TG02 der de har 5 pågående studier. TG01 er aktuell for utlisensiering. Så at nedturen til TRVX var så stor som den var (Ser ikke ut som den er ferdig enda), mener jeg er helt latterlig samt kursfallet i PCIB.

Men jeg håper juli måned blir mye bedre. Har vært dritt å være PCIB og TRVX aksjonær i juni.

1 Like

Ja dårlig utvikling dessverre.
Hvis det er i følge siste aksjonærliste topp 50 postet på hegnar 26/6 nr.37
37 100 000 0.40% 4 550 000 BNP PARIBAS SECURITIES SERVICES

som dominerer salget fremdeles så hadde de 100 k aksjer igjen. 100 k aksjer får man ut på en uke eller to tipper jeg. Dette kan være grunnen til at kjøpsinteressen er lav, ingen vil betale mer enn man må.

3 Likes

Hartvigsen har oppdatert bloggen sin igjen. Kanskje forklaringen for siste ukers nedgang kan finnes der :joy:

Hartvigsen blogg

1 Like

dumpet nel, fyller pcib på 45-

4 Likes

Hold på å bunnfiske litt på rundt 43/44, så var det noen sendte kursen rett opp på 46 nå nettopp.

Var det deg som handlet 30k aksjer i en batch på 45? :money_mouth_face:

jepp, så der var volum tilbud. også fikk eg ikke fult og liker runde tall, så satt bare 65 på siste aksjene :wink:

2 Likes

Det store spørsmålet er om de ville ut, eller det var en presse post.

1 Like

Jeg tipper pressepost :wink: og hær ligger det tydligvis mange Haier i sivet og venter på safety readout. sannsyligvis bare å holde på hatten når den foreligger.
Grattis med masse nye aksjer Longtrader :muscle: skulle ønske jeg kunne gjort det samme ;D var liksom planen det da men Qekken svikta meg for litt siden :face_with_raised_eyebrow:

ja, har en litt impuls trading stil, men angrer på eg ikke kastet nel i går , kunne blitt mere aksjer.

på den andre siden så var ikke denne så billig så jevner seg nok ut.

dessuten når posetiv melding kommer senere så går det fint.

1 Like

Lå det endelig ute litt volum? Det har vært litt fraværende på kjøps og salgs-siden siden nedturen for alvor begynte synes jeg. Synes dette er et merkelig tidspunkt å få en aksjenedtur på. Topp 25 sitter temmelig stille i følge siste aksjonærliste postet på hegnar. Nr 37 selger. At pcib feiler på safety tror jeg er usannsynlig rett og slett.

2 Likes

ja, ca 30k rundt 45 syntes eg er bra.

2 Likes

Det er vel en eneste kjempetrussel på fimachem, og det er at law of small numbers har spilt oss et svært puss. Da tenker jeg spesielt på at kohortinndelingen på de vi har så langt er bittelitt rar.

Men, jeg holder nå en knapp på at dette går i orden da.

1 Like