What does Ronny mean by the last patient here, patient #4, #6 or #7?
Er på jobb og får ikke gravd så mye i denne, men ser ut som at man finner litt mer spesifisert info om H&N-studiet her:
Tror du de kommer med noe nytt?
Vi får se. Jeg mener 28 kr er en overreaksjon. For å sette det litt i perspektiv er fallet ift topp og bunn (28 kr i dag) sammenlignbart med hode og nakke kreft-satsinga der man la ned hele studien med et pennestrøk. Det var virkelig en dramatisk nyhet. Er virkelig pcib så mye mindre verdt pga. siste tidens nyheter?
he means that they are still monitoring the last patient of the 4 that passed the safety readout.
this is from the Q2 report:
PIVOTAL PHASE PREPARATIONS PROGRESSING TOWARDS START EARLY 2019
The promising early signs of efficacy in the Phase I study were based on a single fimaCHEM treatment in addition to standard of care treatment. A Phase I extension study was initiated with the objective to determine safety and tolerability of repeated treatments with fimaCHEM, as this may well increase the promising signs of efficacy even further. In this study, the second fimaCHEM treatment is done approximately 3-4 months after the initial treatment. The extension study will include a minimum of six evaluable patients. Four patients have passed the safety window without reports of adverse events that could limit repeated fimaCHEM treatment (data from the last patient remains to be formally monitored by PCI Biotech’s contract research organisation). The plan is now to initiate the pivotalstudy with up to two fimaCHEM treatments and include a seamless safety review by an Independent Data Monitoring Committee (IDMC) when eight patients have completed two treatments in the pivotal
Ja!
Helt enig. Andre selskaper har også falt mindre enn PCIB med nyheter som barberer vekk det fundementale feks TRVX som stoppet sin kjernestudie. Jeg mener at kursen burde ligge på 40-45 akk nå.
Strange, they recruited 4 patients by december 31st 2017, assuming the last patient of the 4 started treatment in January with 1st fimachem, then 2 nd fimachem will be 3 months later (i.e. March/April), safety read out is 3 weeks after 2 nd treatment i.e may 2018. how long does it take for CRO to assess the data ? 6 months??. this does not add up at all -at least to me- unless they lost a patient from the 4 they recruited last year. who knows this has been as ambiguous as the Manhatan project.
Anyway best of luck to you all
Jeg ble ikke trukket fra bankkonto for de aksjene jeg tegnet meg for på vps før i dag, samme med alle andre?
Jepp, samme her. Ble trukket i dag
Ja, og det stemmer vel med info fra prospekt, der sto det ‘on or about 8-oct’ som payment date
Ble trukket på alle konti som jeg hadde bedt om.
Haleluja, over 30.
Jinx, 29,90
En sværing som ville inn på 29,90 i auksjonen
I alle fall bra med volum i sluttauksjon. Og ikke lokket det frem selgere heller
Det var en livlig sluttauksjon ja. Tunge kjøp og salg.
Den på 89k må forhåpentligvis høyere opp allerede i morgen.
Who knows?
Lothian
I.o.m at det er bekreftet at det ikke kommer noe fra extension-studien på esmo. Hva kan vi da vente oss?, er det de tallene som noen klarte å finne i den patentsøknaden? Noe annet?
Samme skjedde meg meg. Si ifra om de trekker på nytt, eller om de sier ifra, tror jeg får en liten smell her.
Overdue payments will be charged with interest at the applicable rate under the Norwegian Act on Interest on Overdue Payment
of 17 December 1976 No. 100; 8.50% per annum as of the date of this letter.
-LETTER OF ALLOTMENT 4. Oktober