Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Noen som har tatt vare på prospektet og kunne tenke seg å legge det ut her? Linken på Arctics side er borte.

Har sett litt på posteren fra ESMO hvor de sammenligner kohort 4 (6 pasienter) med total(16 pasienter). 33 % levde i august, men den andre som lever fra kohort 2 er behandlet i ettertid med dosen fra kohort 4. Så egentlig skal det 43 % som fremdeles er i live. Orr skal vel nesten opp på 70 %. Vi vet også at han hadde levd 33 mnd i april sånn ca. Om han er en av de som fortsatt lever må det ha enorm betydning for gjennomsnittlig overlevelse om vi plasserer han i kohort 4.

Så må vi regne med økt effekt for dobbel behandling. Har superhøye forventninger til exstension studien og ikke minst PF2.

6 Likes

Er resultater fra ext. studiet lovet i 2H?

Sånn eg har forstått det skal de ha minst 6 stk som består safety. De har 7 innrullerte og 4 har bestått safety i august. Tror de har stoppet innrulleringen i og med at de skal igjennoom safety i PF2. I og med innrulleringen har gått så sent, og de ikke har kommet med noen imminent om resultatene, tror jeg egentlig de ikke kommer før sent 2018 eller tidlig 2019.

1 Like

Fin stigning nå! Ett lite «forventningsrally» på gang…?

1 Like

Denne er fra 2015.

Hva betyr denne ordlyden?
“Both companies will retain exclusive ownership rights to existing registered intellectual property. However, any inventions arising from the collaboration will be jointly owned by the companies, a company statement notes.”

“jointly owned by the companies”

Hvor mye vil PCIB sitte igjen med ved en eventuell partneravtale?
Har selv betraktet dette som at PCIB har en “adjuant” som forsterker den andre sitt produkt effekt ,men kanskje dette er feil?
Kan samarbeidet munne ut i et helt nytt kombinasjonsprodukt hvor det blir snakk om et felleseie etter en gitt fordeling og ny fersk patent?

gjelder chem nac og vac

*hvor går grensen mellom forsterket gammelt produkt og inventions (nytt kombi produkt)?

6 Likes

Tenkte litt i samme baner. Helt til jeg innså at kursen ligger og stanger mot 26… Da ble jeg bittelitt deprimert igjen… :frowning:

3 Likes

Where to meet us:
List of all events where we are planning to attend during current half year, with a link to the event:

mRNA Health Conference i Boston om 1 u. kan det kanskje komme noen interessante nyheter?

3 Likes

Forventningsrally mot hva? Vacc eller extension-data?

Som regel så kommer forventningsrally når man har spesifikke hendelser å forholde seg til, som resultater man vet vil bli presentert på en spesifikk konferanse.

Jeg har ikke hørt at de har spesifisert hvilken konferanse, om noen, de har tenkt til å presentere Vacc resultatene på?

I tillegg:

Vet vi om de bare skal delta som på BIO-Europa eller har de tenkt til å presentere noe på noen av disse konferansene også?

Har de nevnt det?

Stuffers har nevnt det:

(fra oppdatert analyse)

Høres ut som et sannsynlig case. Hadde imidlertid vært hyggelig om PCIB kunne kommet med noen positive nyheter rundt innrulleringen av pasienter snart. Spent på om selskapet klarer dra opp noen spenstige nyheter på Q3-rapporteringen såpass de slipper unna litt tyn :wink:

3 Likes

Blir det flere forsinkelser nå er det et hån mot de aksjonærene som har vært med en stund og nok en gedigen gavepakke til nye investorer, da kursen kommer til å knekke i 2…

Jeg skjønner at TTT men at vi har vært blind for hva som skjer eller kanskje sagt på en annen måte utsultet på nyheter i snart 1 år er for meg helt ubegripelig. Fortsetter det slik blir 2018 stående igjen som det året absolutt nada skjedde, bortsett fra emisjonen, som igjen bidro til å kutte kursen fra 56 NOK til 21-22 NOK.

Jeg har forøvrig nesten den samme beholdningen jeg hadde før emisjonen minus 10k aksjer som jeg måtte selge for å betale skatt og diverse.

5 Likes

Når er Q3?

1 Like
  1. november. Tirsdag i neste uke.
2 Likes

Takker! 2 d etter min bursdag, så da fortjener jeg (vi) noen gode nyheter…:grin:

1 Like

Status fimaVacc så langt

2016 Q4:

• INITIATED CLINICAL DEVELOPMENT

• First subject dosed September 2016; Read-out of results 1H 2017

2017 Q1:

• First subject dosed: September 2016; Read-out of results from first phase: 1H 2017

2017 Q2:
Status:
• More than 50 subjects have so far been included and treated
• Part 1 is completed
• Part 2 is ongoing
• Maximum tolerated dose not yet identified → total number of subjects may increase with up to 30
• Delay in establishing immune response assay → initial results will now include a larger proportion of subjects

Timeline:

• Q3 2016: First subject dosed

• 2H 2017: Read-out of initial results on overall T-cell responses – from >50% of subjects in part 2

2017 Q3:

• More than 70 subjects have so far been included
  • Part 1 is completed
  • Part 2 is ongoing
    • Initial data suggest overall T-cell enhancement at tolerable doses, as well as early responses and high response rates
    • Notably, best responses at the lowest fimaporfin dose tested → study will be expanded to include lower doses
    *Part 3 not yet started
    • Optimisation of timing of light
    • Expected completion: 2H 2018

2017 Q4:

• More than 90 subjects have been included to date
  • Part 1 is completed
  • Part 2 is ongoing
    • Initial data suggest overall T-cell enhancement at tolerable doses, as well as early responses and high response rates
    • Notably, best responses seen at the lowest fimaporfin dose → study expanded – lower doses currently being investigated
  • Part 3 TBD
  • Expected completion: 2H 2018

2018 Q1:

• More than 90 subjects have so far been included
  • Part 1 is completed
  • Part 2 is completed
    • Vast number of study samples available – near-term focus on characterisation of the immune response
  • Part 3 TBD
  • Expected study completion: 2H 2018

2018 Q2:

• More than 90 subjects have so far been treated
  • Part 1 is completed
  • Part 2 is completed
    • Initial data suggest enhancement of antigen specific T-cell response at tolerable doses, with earlier responses and higher response rates
    • Vast number of study samples available – near-term focus on characterisation of the imm
  • Part 3 TBD
  • Expected study completion: 2H 2018
17 Likes

Noen som skal på Q3 må kreve ett skikkelig svar på at de kun har klart å rekrutere 3 pasienter til exstensionstudiet iløpet av over 9mnd. !
Har blitt sagt tidligere at denne studien skal ha 12 pasienter der minst 6 skal passere safetyreadout.
Får håpe de har fått innrullert noen flere nå eller at flere av de 7 innrullerte har passert safetyreadout for gjentatt behandling.

Uten om det, vil vi få oppdatering på det reguilatoriske rundt PF2
Har noen formelt godkjent studie-oppsettet, FDA, EMA REK…?
Avklaring rundt Asia Sites…?
FimaVacc dybdeanalysen kommer den på ESMO i desember?
Oppdatering FimaNac samarbeidene

6 Likes

Saksa fra Hegnar Online:

nextmove
07.06.2018 kl 14:34

"… Det er altså IKKE slik at studieoppsettet trenger noe stempel fra de regulatoriske myndighetene før oppstart. Alt som trengs er et studieoppsett som ledelsen føler seg trygg på - og sjølsagt penger til å gå i gang.

Med andre ord EMA og FDA har formulert sine betingelser, og så er det selskapets eget ansvar å sørge for at studieoppsettet tilfredsstiller alle disse kravene. Sjølsagt er kanalen til de regulatoriske myndighetene fortsatt åpen for nødvendige avklaringsbehov som måtte dukke opp da snakker vi om eventuelle fortolkningsproblem og nitty-gritty details."

3 Likes

Synes det er bedre med gjennomsnittlig overlevelse på et så lite antall enn median.

1 Like

Dette høres for meg feil ut!
De må da ha en formell godkjennelse av de respektive lands reguilatoriske myndighetene før man kan åpne sites/sykehusene for innrullering av pasienter til studiet.

Det at utseende på studieoppsettet er skissert i samarbeid med FDA og EMA med endpoints ved interimavlesning er greit, men den må vel formelt oxo godkjennes, før man kan begynne selve innrulleringen?

1 Like