Avsluttes i 2qtror jeg
Kjempepotensial
Hvilke triggere kan vi forvente fra PCIB fremover?
Lakselus oppdatering. Avtalen går vel ut h1 og om ting er bra så er det vel håp om å komme i ny fase.
Ellers er det vel også oppdateringer i forhold til bioprosesseringen de jobber med.
Utover det så er det vel om det skulle dukke opp noe i forhold til de forskjellige samarbeidene i hovedsak i fimanac, men det har vi ventet veldig lenge på uten å få noe napp, men en vet jo aldri.
Ellers ser jeg at de faktisk er på en conferanse i disse dager og.
EWMA = European Wound Management Association. This is interesting for fimanac, hope they presented some fimanac data
https://twitter.com/pkselbo/status/1653696749473595394?s=61&t=Sv17IxyLr7spoh3pEHq3ow
Fint skolesamarbeid:
De fire jentene Ronja, Elisabeth, Thea og Olivia fikk noen drømmedager på utplassering hos Pål Selbo som jobber på Institutt for Kreftforskning ved Oslo universitetssykehus.
4.mai patentapplication generering av immunrespons mot bakterier
Mowi på vei inn?
Hvordan er det lakselusen skal drepes? Er det kun med lys og kjemikalier og skal fisken gjennom et bad med disse kjemikaliene? Er disse kjemikaliene miljøvennlige.
Det er nok i kombinasjon av noe som blir aktivert av lys ja. Lakselus blir gjerne resistente mot medikamenter. Så det er nok her de skal hjelpe til.
Det burde de absolutt, om ikke annet så for å bygge opp om et image som et samfunnsansvarlig selskap. Så lite koster det nå å kjøpe seg inn med en betydelig andel at det kunne være grunn god nok. Bare noen hundretusen kroner, eller en million eller to. . Og tross alt også en mulighet for at det kan bli noe mer. Hadde de gjort det for noen år siden så kunne kanskje hele “lakseskatten” ha vært unngått…
Kjekke dager i PCIB.
Patent for lakselus er sendt inn. Dette må da bety at de har troen og har sett noe effekter.
Drømmen nå er at de store laksegigantene begynner å kjøpe i PCIB☺️.
Snart får vi vite mer:
I august 2022 sa de: De innledende forsøkene har vært positive. I neste fase bil det bli meget spennende å se om behandling kan ha effekt på lakselus som sitter på fisk.
Ja hyggelig å se oppgang. Hvorfor???
Pcib prises til fiasko nå!!!
Skulle det bli stang inn på ett eller annet,vil det sannsynligvis bli mange som tenkte hvorfor i H kjøpte jeg ikke på eks 3 kr.
Har stor tro på salven , diabetes sår er et Enormt uløst problem.
Bioprosesering, personlig tror jeg at det var AstraZeneca som tipset Pcib om at dette kunne være en vei å gå !!!
Lakselus er et mega problem for oppdrettsnæringen.
Det som er så fint med Pcib er at produktet deres kan brukes i utallige settinger…
Og flere kommer👍
Ser ut for at idiothaussingen skal lykkes atter en gang. Synes litt synd på naive sjeler som gang på gang lar seg lure av utspekulerte og kyniske tradere.
Tror du virkelig noen handler ved å sitte å lese her eller på Hegnar?
I få fall har de jo gevinst og kan selge.
Om du ikke er interessert i PCIB er det jo bare å la være å lese.
3 større nyheter venter iallfall jeg. Om de lykkes vet ingen.
Slik du hausser uten substans, virker det i alle fall som om du selv tror på virkning av dine innlegg…
De som ville inn har 50% gevinst på noen dager. Er jo bare å besøke en annen tråd dersom man ønsker aksjer i et annet selskap