Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Tror Pcib har mye på gang med Olix💥

5 Likes

Det er fort gjort å blande håper og tror.

4 Likes

Olyx, eller OliX?

1 Like

Ser de brukes omhverandre (olyx og olix). Nyhetssaken over bruker olyx, men det er helt klart at det er “vårt olix” som er omtalt (ref navn på pipeline osv). Sikkert litt hiipsom happ med y og i når det oversettes

2 Likes

Det er vel kanskje et sannsynlig scenario at hvis PCIB får en avtale, skjer dette sammen med en av collaborations (OliX, eTheRNA, Immunicum) som følge at synergier de har skapt sammen?

11 Likes

Immunicum forresten opp 34% til no I dag

10 Likes

Du verden, 2 av PCIB samarbeidspartnere solid opp på nyheter i dag, betyr kanskje ikke mye for PCIB i det korte bildet, men bør vel i det minste kunne karakteriseres som hyggelig.

16 Likes

he he greitt nok det hyggelig,men er veldig klar for en melding der kursen ikkje halverer seg:(.Synst det er på høg tide styret og stell i Pcib viser til noko,ny CEO,oppdatering om samarbeid med Olix som igjen er virkelig på hugget,Fimavacc,samarbeidet med eTheRNA.Lite interesse og tru på Pcib på OSE.Personlig har eg tru på teknologien og har økt beholdninga javnt og trutt på 4 tallet,men tolmodigheten er snart brukt opp,er rett og slett forferdelig trist å sjå tilstanden til norsk biotek.Håper inderlig dette snur snart

3 Likes

Here is DCprime (Immunicum) patent mentioning pci

https://patents.google.com/patent/WO2022097068A1/en?q=DCprime&patents=false&oq=DCprime&sort=new

In certain embodiments, loading a modified cell of leukemic origin with an exogenous antigen or peptide fragments thereof, includes use of a photochemical processes (e.g., photochemical internalization). In certain embodiments, loading a modified cell of leukemic origin with an exogenous antigen or peptide fragments thereof is achieved with the use of photochemical internalization. In certain embodiments, photochemical internalization may be used to enhance the delivery of an antigen or peptide fragments thereof (e.g., an antigenic polypeptide (e.g., a non-tumor antigen), or a nucleic acid encoding the antigenic polypeptide) into the modified cell of leukemic origin.

17 Likes

Ikke bare det, men de henviser også til Kristian Berg sine patenter.

21 Likes

MRNA er stjerna nå takket være covid19.
Denne pandemien fremskyndet teknologien flere år.
Frem til nå har de fleste større selskaper fokusert på Corona medisin.
Som Per sa,vi kan forsterke leveringen i disse vaksinene, men de har skylapper på ,og det er første mann i mål…
Nå kan fokuset dreie over på andre områder, der Pcib kan bli en Het Potet💥
Det er mange år siden Pcib kunne levere Mrna !!
NÅ omsider er verden klar for Pcib sin teknologi :norway:

6 Likes

Aksjen er i hvert fall en het potet som ingen vil holde i :thinking:

Stemmer det😀
Så her mener jeg Bestemt det er enorme muligheter for de med BALLER :+1:
Som ser selskapet,og ikke aksjekurs utviklingen.
For de er motsatt proporsjonalt.

5 Likes

Hva mener du her egentlig? At det ser bedre ut for selskapet nå enn på starten av året, eller for to år siden?

3 Likes

Hva mener du om tingenes tilstand @Chrkni ?

2 Likes

At verdien av selskapet har falt fordi utviklingen i selskapet har vært negativ.

At det skal være motsatt proporsjonalt er bare vås.

2 Likes

Hva tror du om fremtiden til norsk biotekselskap? Vil du trekke frem noen du har tro på og hvorfor? Hva mener du om PCI Biotech og muligheter framover? Spennende å høre fra en som kan dette

3 Likes

Takk for fasiten :+1::+1::trophy: Da er det bare å logge av!

4 Likes

Bare hyggelig :slight_smile:

Man skal være ganske snøblind for å ikke se den negative utviklingen for selskapet i år.

  • RELEASE stoppet
  • FimaChem skrotet, 2 av 3 bein er igjen
  • 25% nedbemanning
  • CEO forlater skuta (men dette kan jo selvfølgelig også være positivt, dersom man mener han gjort en dårlig jobb)

Og man lurer på hvorfor verdien av selskapet har gått ned? Snøblind.

5 Likes

Aller kjenner meg som mest skeptisk til PW.

Jeg har derimot full tro på Kristian B. og Ander H. og Fimaporfin.

Hva skjer hos Olixpharmaceuticals er special… de har annonsert alle studier på sin website men ikke den full finansierte Olx104C? Jeg tror det er noe igjen med PCIB som må ordnes. Her jeg bevis på det… nei. Men teller man 1+1 sammen… tror at PCIB er med i deres utvikling av Olx104c.

Meget bra at PW er ikke lenger CEO. Jeg tror Ronny S. finner seg en annet sted snart. Ronny S. var den eneste som investerte en halv million i egn penger i aksjer. Han trodde på AZ. Vi vet hvordan det gikk.

PW of RS har en stor integrity. Det skal de ha. Men som vi har sett hos PHO, kanskje ny ledelse bringer PCIB til nye høyder.

13 Likes