Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Det er nok færre enn de som går på trynet uten og lykkes.

Jadda , nå har Skuggevik tilgang til 720.000 aksjer…ken så veit ka de finn på

Etter tildelingen innhehar skuggefal 360 000 opsjoner ,og 55000 aksjer…

The number of share options granted is based on these guidelines and in addition, the share options are granted with a value cap of 20 times the strike price of NOK 1.90. If this value cap threshold is met all share options will vest immediately and be available for exercise.

Altså kan de ikke indløses/anvendes før kursen står i 38 NOK, her skal det jobbes på partner avtaler, ellers så kommer vi aldrig dit.
Tror AZ blir den første avtale. :rofl: :rofl:

7 Likes

Hva skulle den omfatte? Noe de har jobba sammen om tidligere eller noe “out of the blue”?

Diabetessår

Og eg er rimelig sikker på at grunnen til at Olix samarbeidet ikkje er avsluttet er at Olix venter på resultatet og utviklingen av kremen Pcib holder på med.Vi og Pcib må ha en del flaks og gode resultater ila neste halvår.Det blir ikkje lett men ikkje umulig.I biotek kan alt skje eller ingenting.Sitter ihvertfall med mine aksjer og håper Skuggedal, Høgset og Luhr er inne på noke som kan vekke interesse og generere investor penger

4 Likes

Skuggeviks egennevnte joker ?

:syringe: AZD8601, Amphinex,blått lys (hjerteinfarkt)

3 Likes

De utvikler topical formulering, som indeholder både nukleinsyre og fimaporfin sammen. 09.06 i precentatione sier Anders at man samarbejder med “en … et firma som er ekspert på denne type eksperimenter.”

Man kan jo spekulere på hvem man samarbejder med, men en ting er sikkert. En vidreutvikling skal være sammen med en partner som kan ta dette til markedet.

Derfor skal det komme en samarbeidsavtale med noen hvis dette viser seg å virke så godt at det kan kommercialiceres. Om det virker vet de jo en gang i H1, 2023,men trua har de i orden kan man se.

8 Likes

Har det ikke vært oppe før at Pcib og oliX skulle samarbeide om en krem og lysdevise??
AZ har jo god kjennskap til Pcib, så kan godt hende at de pusler med Noe sammen :astonished:
Fordelen med PCIB er at de har en teknologi der nesten bare fantasien setter grenser på bruksområder.
De viser styrke,og reiser seg etter flere slag i trynet,
Og satser bredere og mere fremtidsrettet enn noen gang.:+1:
Ser vi på prisingen av selskapet, så burde lyset vært slukket og døra låst!!

5 Likes

Da. Gikk det 23k i en sleng…
Lagt rett ut på salg kr2 for å sperre…:grinning:
Vi skal holdes nede, Hvorfor???
Bare å plukke

3 Likes

Denne aksjen har mange brent seg på, pga omfattende haussing. Ikke ta opp den tråden igjen er du grei…

1 Like

Haussing?
Skriver Fakta. Jeg mener selskapet er priset veeldig lavt nå,. Om andre mener noe annet,så må jo de få lov å mene det…
Når selskapet var priset på topp,var det på reelle forventninger,der ble det stang ut, og grusing av kurs.
Hadde det blitt stang inn, ville kursen Explodert.
Jeg mener med hånden på hjertet at Pcib har fremdeles mange muligheter for å lykkes…
Haussing eller ei👍

3 Likes

En litt spesiell definisjon på “Fakta”?

3 Likes

Å herregud.
Selskapsmessig!!!
Jeg har sagt hva jeg mener, så får tiden vise …
Trenger ikke lufte mine meninger mere :grinning:

1 Like

Selskapet ligger i grøfta med defekt respirator, og du forsøker å få oss til å se på det som en gullkantet investering?
For meg virker det hele ganske desperat…

1 Like

Jeg kjøper,så kan dere selge dere ut :+1:

3 Likes

Det er nok stor forskjell på halvdød og heldød. Det regnet med spydige bemerkninger over Oxion da han hadde trua på Artic Zymes da den lå nede rundt 5 kroner. Nå er kursen en helt annen… klart PCIB har vært gjennom grusomme dager… hva fremtiden bringer , gjenstår å se., I mellomtiden kan man rive av seg sjikaneringer.

12 Likes

Bra han treffer på noe. Oxion solgte seg ut av NattoPharma på 8kr (ble kjøpt opp for 35 kr året etter) for å gå all in i PCIB på 30 kroner så det er ikke alt han tar i som blir gull.

1 Like

Der bommer du litt…
Jeg solgte nattopharma ja.
Men kjøpte igjenn 100k for 10k pci aksjer ,bytteforrhold 1-10.
Kjøpte en del i Pcib på 3,8kr da de la ned Hode/hals.
Og stemningen var slik som nå, nesten bare negativitet…
Det var jo denne de ville ta opp igjenn med ,vacc nå.
Men , slik ståa er nå ,så har jeg fått på en kjempesmell, ingen tvil om det…
Men som Ronny svarte når jeg spurte om lyset var slukket!!!
Lyset er definitivt ikke slukket, men dempet belysning praktiseres for å møte omverdens trender.:+1:

2 Likes