Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Stemmer det handyman…
Men oppsiden er kansje flere tusen prosent👍

2 Likes

Ingen som blir lurt, valgene tar alle og enhver.
Om noen ble i nærheten av lurt så kan man si at med euforien her inne da kursen stod i nærmere 80 så var det mindre bra.
Fordi den gangen var det kun en håndfull av alle her inne som var skeptisk, resten hoiet Halleljuja døgnet rundt, den gangen var det ikke farlig, men livsfarlig.

4 Likes

Et par tusen prosent opp hadde jo vært fantastisk. Da hadde endelig mitt femsifrede antall aksjer kommet i null.
Men det er dessverre ikke realistisk at vi kommer dit med ett av børsens mest useriøse selskap.

1 Like

Rekner med at du har satt deg inn i caset, siden du har aksjer.
Med de produktene og resultatene Pcib besitter,
Tror jeg faktisk at du med tiden kan selge med pluss Handyman!!

2 Likes

Hvis man tror på det makkverket av en artikkel Teigland har kokt i hop som ikke er korrekt engang så kan man bli lurt ja.
Fallhøyden er like stor nå som da kursen var på 80.

3 Likes

Det sa jeg ingenting om, har ikke lest artikkelen engang, ei heller kjøpt pcib.

Jeg har tapt nok på denne aksjen fra “helvete”

Fallhøyden til null finnes også den dag idag, uten tvil

1 Like

Fallhøyden er 100 % uansett om man kjøpte på 80 kr eller kjøper nå.
Historisk sett har de ikke fått omsatt noen av sine produkter og planer til butikk.
Dette er en lottokupong og knapt det faktisk.
Sjansen for tap av alle pengene man investerer er stor.

1 Like

Sorry, my bad. Trudde du refererte til artikkelen, var jo derfor kursen gikk sånn i dag, så jeg som misforstod. Vi er nok ganske enige.

1 Like

Hvilken artikkel var det?

Den som var linket av the1nonly litt lenger opp. Noen som oppfordrer folk til å kjøpe (og selger selv?).

1 Like

Skjønner ikke hva som er tull i den artikkelen?.
Har dere eks lest siste presentasjon fra Pcib,eller andre publikasjoner?
Har vært aksjonær nesten siden start, og har i skrivende stund gått kraftig på trynet her!!!
Økonomisk!!!
PCIB er kansje et mere spennende selskap nå,enn for 4-5år siden.
De har lagt bort gammel behandling,og satser nå på kommende !!!
Pcib kunne vise til gode resultater på levering av mRNA og sirna for Mange år siden.
Men det er først nå mRNA kommer for fuldt.
Selvfølgelig kan alt gå til H.
Men gjør det ikke det,kan dette faktisk være den muligheten en får 1 gang i livet…

4 Likes

Har du hørt om finfluensere? Artikkelen er skrevet av en privatperson som forsøker å påvirke andre til å kjøpe en aksje. Ofte gjøres dette for å få et kortsiktig kursløft og oppnå kortsiktig gevinst selv. En dag kan det være PCIB, en annen dag et lite gruveselskap.

(Jeg følger ikke lenger så godt med på PCIB og det er mulig du har rett mht mulighetene).

3 Likes

Godt å ha PCIB i porteføljen. Satser på 10kr i 2023☺️

2 Likes

SAKSET fra @ior på AZT tråden.

Jeg syntes at dette kan bli relevant for PCIB også hvis de får gang i det de har på ide stadiet.

What is the future for bioprocessing in pharmaceuticals?

The future of bioprocessing in the pharmaceutical industry looks very promising. Bioprocessing involves the use of biological materials or processes to produce a variety of products, including pharmaceuticals. The use of bioprocessing in the pharmaceutical industry has many potential advantages, such as the ability to produce drugs more efficiently and cost-effectively, and the potential to develop new and improved drugs. As our understanding of biotechnology and bioprocessing techniques continues to advance, it is likely that bioprocessing will play an increasingly important role in the pharmaceutical industry. Some potential future developments in the field of bioprocessing in pharmaceuticals could include the use of bioprocessing techniques to produce personalized medications, more effective and targeted drugs, and improved drug delivery methods. Overall, the future of bioprocessing in pharmaceuticals looks very promising and full of potential.

What is the future for bioprocessing?

It is difficult to predict the future with certainty, but bioprocessing is a rapidly growing field with many potential applications . Bioprocessing involves the use of biological materials or processes to produce a variety of products, such as food, biofuels, and pharmaceuticals. As our understanding of biology and biotechnology advances, it is likely that bioprocessing will become an increasingly important part of our lives . Some potential future developments in the field of bioprocessing could include the use of bioprocessing techniques to produce sustainable biofuels, more effective and affordable pharmaceuticals, and improved food production methods. Additionally, bioprocessing may play a role in addressing global challenges such as climate change and the need for clean, renewable energy sources. **Overall, the future of bioprocessing looks promising and full

11 Likes

Var inne på Moderna sine sider nå, og de omtaler ganske riktig ikke lenger AZD8601 som noe annet enn “VEGF-A Myocardial ischemia”. Og AZ har altså droppet samarbeidet med Moderna om AZD8601 totalt.

9 Likes

er vel strengt tatt sånn eg ser set at det her er PCI teknologien virkelig kan komme til sin rett.Håper og trur Anders fortsatt har god dialog med Az:)

7 Likes

At noen fremdeles tror på dette sirkuset er trist, men jeg har jo vært der selv.

FimaChem er død
FimaNac er død
FimaVacc ligger i dvale

FimaVacc er altså det som skulle være et slags sidekick og nå er det så å si det eneste man har å se fram mot…

At noen fremdeles leter etter positive ting rundt dette firmaet forbauser meg ikke, men man må huske at historien viser at selv om man finner noen halmstrå i dette caset så vil det mest sannsynlig ta mange år før man vet noe mer…

2 Likes

https://www.podkast.no/lkemifnl2m3980dmdm19h/#/podcasts/profile/104

11 Likes

Hørte Ronny nevnte diabetessår, håper Pcib endelig kan få til etkvart

8 Likes

Ikke sikkert pcib sin teknologi er så dum sammen med Olix!

2 Likes