Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Går unna :star_struck::star_struck::rocket::rocket::partying_face:

5 Likes

Snart får vi vite mer:

I august 2022 sa de: De innledende forsøkene har vært positive. I neste fase bil det bli meget spennende å se om behandling kan ha effekt på lakselus som sitter på fisk.

4 Likes

Ja hyggelig å se oppgang. Hvorfor???
Pcib prises til fiasko nå!!!
Skulle det bli stang inn på ett eller annet,vil det sannsynligvis bli mange som tenkte hvorfor i H kjøpte jeg ikke på eks 3 kr.
Har stor tro på salven , diabetes sår er et Enormt uløst problem.
Bioprosesering, personlig tror jeg at det var AstraZeneca som tipset Pcib om at dette kunne være en vei å gå !!!
Lakselus er et mega problem for oppdrettsnæringen.
Det som er så fint med Pcib er at produktet deres kan brukes i utallige settinger…
Og flere kommer👍

7 Likes

Ser ut for at idiothaussingen skal lykkes atter en gang. Synes litt synd på naive sjeler som gang på gang lar seg lure av utspekulerte og kyniske tradere.

6 Likes

Tror du virkelig noen handler ved å sitte å lese her eller på Hegnar?
I få fall har de jo gevinst og kan selge.

Om du ikke er interessert i PCIB er det jo bare å la være å lese.

3 større nyheter venter iallfall jeg. Om de lykkes vet ingen.

3 Likes

Slik du hausser uten substans, virker det i alle fall som om du selv tror på virkning av dine innlegg…

De som ville inn har 50% gevinst på noen dager. Er jo bare å besøke en annen tråd dersom man ønsker aksjer i et annet selskap :upside_down_face:

3 Likes

Vi må til 9 kroner for å ha samme markedsverdi som NANO :slight_smile:

1 Like

Stor dobbel bunn-formasjon på gang. Stigende kurser på økende volum og snart golden cross.

3 Likes

Blir det snart ATH? :heart_eyes:

1 Like

Morsom du er….ATH kan nok ta både et år eller to. …men noe er nok i ferd med å skje…15% i dag er jo noe , det også

2 Likes

En uke gammel, fortsatt ett lite håp da altså. :slightly_smiling_face:

the Company announced its plan to launch hair loss cosmeceuticals in due time when the safety of OLX72021in human bodies is confirmed in Phase 1 clinical trial in Australia.

http://olixpharma.com/eng/pr/news.php?ptype=view&idx=400&page=1&code=news_eng

5 Likes

Oppgangen nå bygger nok på forventningen om at det kommer noe positivt ut fra lakselusprosjektet. Det var meldt at resultatet skulle komme i juni. For hver dag som går stiger kanskje sannsynligheten for gode resultater, og forhandlinger om veien videre? Det ligger mye penger her ved gode resultater.

2 Likes

Patent ble sendt inn tidlig 2023. Mulig man har oppdaget noe som virker. Publikasjonen av studiet vil sannsynligvis dukke opp løpet av sommeren

1 Like

News må være nær!
Kommer rett news er vi i 10 kr før folk får sagt eplekake😆

4 Likes

Test av 200 dagers glidende vellykket. Bullish engulfing candle i går. Lite aksjer til salgs.
Ikke mye som skal til før denne fyker avgårde :rocket:

3 Likes

Kjøpte meg litt. Man skal kjøpe når ingen virker interessert :slight_smile: Eller… er det bort kaste penger ?

3 Likes

Mest sannsynlig, ja.

Spør Kaizers, han er den (eneste) som har trua

Med den særs brokete historikken vil jeg vente til de har en tydelig plan, en tidslinje og finansiering på plass, ellers er jeg stygt redd for en meget stygg innhenting ila 4-6 kvartaler