Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Akkurat ja. Vi vet ikke noe før vi vet noe. Hvis det ( mot formodning atter en gang ) blir « vellykket « så har vi likevel zero peiling på verdien. Kanskje langt over ATH ? ….Men sannsynligvis kommer svaret inneværende år. TOP 50 kjøper seg opp , så noen har jo troen !

2 Likes

Selskapet som nevnes 13.oktober kan være Merck eller Amgen…….bindeledd Jan B. Vermorken……mRNA….viral vector manufactoring

4 Likes

I do not understand why doesn’t PCIB provide any information on which company they collaborate with regarding gene therapy.

The question here is simple → when will PCIB disclose the name of the partner: before Quarterly Report on in the Quarterly Report?

Isn’t there any silent period before the Q? So the information on the partner should be provided BEFORE Quarterly Report?

1 Like

PCIB​:sweat_smile::fire:

1 Like

Nå må det vel snart komme en oppdatering? 14.02 kommer rapport.

Hvilke andre triggere er det i PCIB utover fremdrift på melding fra 13.10?

Patenter i USA og Asia?

Siste presentasjon fra oktober 2023.

https://static1.squarespace.com/static/5e8741643c3bbc6a64cd0b0f/t/656ee1b4b01e3e0bc359ce12/1701765559154/PCI+Biotech+company+presentation+October+2023.pdf

Oppdatering i morgen🙏

3 Likes

Send inn spørsmål. !!!;
Så slipper vi en presentasjon på 10 minutter.

1 Like

https://ml-eu.globenewswire.com/Resource/Download/1d3e6ae4-39cb-4878-99a4-f58a34adb883

3 Likes

Har vi skutt Gullfuglen!!!
Meget lovende for bioprosesering :bouvet_island:

3 Likes

Jeg syntes dette er ganske interessant. Det virker som om Pcib kan få noe ut av teknologien i bioprocessing.

Succesfuld opskalering er viktig, og en helt annen renhet på host cellerne er noe man har søgt i mange år, og har været et av de største, hvis ikke det største problem i gen terapi.

Og Pcib siger at PCL er neste generation av vital vektor extraction.
Det er ganske modigt å si, og så er viral vektor markedet stort og i vekst.

Det kan være at Pcib ikke skal være konkurs priset mere, og at vi kan få en viss reprising.

Jeg syntes denne rapport er lovende.

19 Likes

Hva er bakgrunnen din FiloD - innleggene dine er ofte innsiktsfulle og gode

1 Like

Jeg synes presentasjonen i dag var oppløftende (tatt i betraktning ståa).
Morten Luhr sin gjennomgang var meget interessant å høre på for en som meg (en som ikke har peiling på det biotekniske).

Fra et businessperspektiv tror jeg de gjør svært lurt i å utelukkende prioritere bioprosessering. Med så få ressurser er det bedre å gi alt der man har størst tro fremfor å få litt halvhjertet satsning her og der.

De har nå et klart mål og kan jobbe deretter. Det er nok optimalt med tanke på hvor lite penger som gjenstår.

Tvi tvi.

10 Likes

https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20240214_7

2 Likes

Er det meningen at partneren de opplyste om i oktober kommer til å fortsette med dem fremover i videre prosesser?:blush:

4 Likes

Ja det er vel planen. Lykkes PCIB kan dette blir virkelig stort.
Får bare kjøpe aksjer og ha litt tålmodighet.
Patent i USA og Asia hadde vært supert om de fikk svar fra snart.

3 Likes

Er det ikke slik: om PCIB lykke kunne denne teknologi blitt bruk under Feks. Covid-vaksinene. Med bruk av fima NAc kunne de fått 40x flere brukerdoser konta de de fikk ved produksjon uten bruk av fima NAc?

Her burde forskningsrådet bidratt inn med støtte!

3 Likes

Så vidt jeg forsto var utnyttelses-graden 30% med metodene de bruker nå, så 3x er vel det beste vi kan håpe på, men det kom ikke så klart frem hvor høy utnyttelses-grad vi kan forvente, så om de greier en opp mot 40-50% så ville det fortsatt hvert strålende.
Det de fremhevet litt mere var vel att det var færre urenheter, og om jeg husker rett var det disse urenhetene som forårsaket de mest alvorlige bi-effektene, med noen få dødsfall på verdensbasis.

Kunne blitt brukt til noen av Covid vaksinene, som AZ, men Moderna og Pfizer sin brukte vel andre leveringsmetoder uansett. På sikt tror jeg de LNP’ene som ble brukt der kan være ett blindspor siden mange bygger opp motstand mot de, så er jo en mulighet for att PCIB kan ha noe for seg der i fremtiden fortsatt.

5 Likes

Og hvis man har reagert mot følgestoffet/ne) som blir brukt, vil man alltid reagere allergisk mot dette/disse.

3 Likes

Ronny og Morten er gjester i neste Radium podcast. Det oppfordres til å sende inn spørsmål eka@radforsk.no

8 Likes

When will it take place? can you supply a link of the podcast?

2 Likes