Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Where to meet us: List of all events where we are planning to attend during current half year, with a link to the event:

4 Likes

Fikk økt litt i kaoset i PCIB på morgenen.
Tenk å kunne kjøpe på disse kurser like før news.
Ronny i PCIB har ikke vært så optimistisk på lang tid.
Spennende☺️

9 Likes

Enig. Ble optimistisk av podcasten at det endelig kan bli til noe med leveringsteknologien. God helg!

5 Likes

But when? already in Barcelona on 18 - 20 of March?

1 Like

Synes siste Podcast var bra.
Med 40+ mill på bok og cashburn på 15 mill i 23.
Er det penger til langt inn i 25 .
Flere interessenter står klare hvis de klarer å oppskalere produksjon på bioprosesering :bouvet_island:
Meget bra!!!
De har heller ikke planer om å øke cashburn fremover, men litt mere i 24 pga oppskalering innen bioprosesering :+1:
Blir det klaff her , går jeg i pluss ,igjenn :partying_face:

6 Likes

Helt enig! Patent news skulle vel meldes i mars 2024.

2 Likes

Hvor høyt må kursen gå for at du skal i pluss, da?
Jeg må se flere hundre prosent oppgang skal jeg klare å komme meg i pluss, så det er spennende å høre hvor mye du tenker :slight_smile:

2 Likes

Har litt rundt på forskjellige konto.
Men må vel over 15 kr…

2 Likes

Det ser lovende ut med bioprosesseringen, og nå skal Pcib ta neste steg selv, og klarer de å dokumentere økt yield av virale vektorer, de hotteste av det slaget, så er det flere selskap som er interessert i å være med videre.
Så skulle det fungere, er dagens prising en gavepakke.
Vi får muligens et svar på ettersommeren, ved 1 halvårsrapport.

6 Likes

Merkelig i dag…
Omsetningen i aksjen har vært laber siste tiden .
Hvis en da skal selge,hvorfor legger man ut poster på 130 000 og 190 000 aksjer synlig ???

2 Likes

[X-43 scramjet]

Kan gå 10 gangeren hvis de får det til. Gen terapi, foreløpig hemmelig denne pharma kunden de jobber med, tror PCIB snart går 3 gangeren på solide nyheter

På tide å gå all in

2 Likes

Er det ikke på tide å slutte å banke denne døde hesten nå? Pcib har vært på børs siden 2008 og ikke fått til noen verdens ting, bortsett fra å lønne noen ansatte og et styre som to ganger lot være å kapitalisere opp selskapet da det var verdt over 3 mrd.

3 Likes

Det gjenstår å se. Viktig å se fremover og ikke bare bakover.
Virker som de jobber med noe spennende nå.
Patent news før påske.
Så mulig videre partnernews

Folk må gjøre det de ønsker og husk bioaksjer er høy risiko.

3 Likes

Orker ikke høre radpodden igjen, for all del fin, men jeg forsto det ikke som at de melder noe om patent rundt påske? Hvor har du dette fra?

Om de evt. skulle melde noe er det vel først når det blir innvilget? Husker jeg ikke feil så var den patenten langt unna godkjennelse, men selvfølgelig viktig å patentere. For aksjonærer en non-event etter min mening.

Einarsson spurte til og med eksplisitt om det var snakk om godkjennelse nå, noe som vel ble avkreftet fra ledelsen om jeg ikke husker feil?

1 Like

Slik jeg forsto det. Hadde de søkt om patent for 1,5 år siden. Nå i mars kommer svaret.

Vi får bare vente å se.

Patent har aldri vært og kommer aldri til å bli noen trigger i biotek. Hvis aksjen går noen prosenter på det så selg. Patenter er viktig men det er en “given” at selskapene fikser det. En slags bunnplanke som bare må være på plass.

Hilsen syvende far i huset.

3 Likes

Jeg er uenig i din påstand i dette case. Vi får vente å se😎

3 Likes

Har ikke historien lært deg at du ikke skal gå all in i norsk biotech?

2 Likes

Ignorer Kaizers, han er innom her en gang i måneden og hausser. Uvisst av hvilken grunn. Jeg blokkerte postene hans, og fikk det mye bedre med meg selv…

Men over til hvorfor jeg poster: Hvorfor faller aksjen så mye i dag?

1 Like

Trolig fordi volumet er syltynt. 9368 i omsetning per nå. Veldig små salgsposter kan flytte kursen mye.