Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Teknisk analyse (PCIB) (TA)

Jeg var lenge redd for at vi har for mange biotechselskaper sånn at de spiser av hverandres tilgang på kapital. Men det ser ut som om vi har en ganske bra etterspørsel nå!

En annen tanke er jo at folk selger pcib, for å kjøpe bergenbio. Når oppgangen der har stoppet, så kommer de over til pcib igjen

Ja så veldig også. I fjor så jeg mere tendenser til flytting av kapital mellom hvert case, men i år så går alt.

Da er de for sent ute til forretten

Det er rett og slett komisk hvor bra du har truffet hittil. Så, la oss si kursen stopper nå på 55-ish og snur ned. Hvor langt går den? 47 igjen, 42, eller ned mot 37? :stuck_out_tongue:

1 Like

Uten å tjene et rødt øre :joy::clap:

fib 0.618
Støtte fra konsolideringstopper i 2017
Gap 38,5-39.5kr
Halslinje, stor hode skuder formasjon 40.8kr

1 Like

fra nå skal jeg sitte i ro, går den under 50 derimot kjøper jeg mer :crazy_face:
hær har en del sittet på gjæret ja :sweat_smile:

Virker som om korrigeringen er over.

Meg og deg hadde vel ca likt chart @Christian. Dette er for 14dager siden, og foreløpig har det vært ganske spot on.

2 Likes

Nå må du nesten få postet screenshottet også, ble nysgjerrig @Hocki :smiley:

Og folk sier folk som poster TA-en sin gjør det for å mele sin egen kake. :smiley:

1 Like

Kom ikke med av en eller annen grunn. Har lastet opp på nytt :slight_smile:

1 Like

Her er samme bilde 14 dager senere.

2 Likes

Skremmende treffende.
C ligger omtrent ved 43,50?

Du truffet bra så langt TinvesT, så er ikke overasket om du får rett denne gang også

Nå tar jeg dere på ordet gutta og selger 7k på 54 :grin:

1 Like

Og jeg kjøper igjen på 45. solgte i dag med litt minus.

Det er egentlig ganske kult å følge med på tradingen din, du er aldri “redd” for å gjøre en trade.

2 Likes

Minus 50k i går og godt over 20 i dag i pluss så med realisering nå så nærmer jeg meg 50k på 2 uker-ish. Hvilket betyr mer å handle for :grin:
Beholder mine opprinnelige 5k nå med snitt 51.xx. Svært sjelden jeg selger ut alt på trades. Dog er ofte traderpotten større enn selve posisjonen min. Jeg vil tjene masse millioner til den berømte leiligheten og P-bilen så fort som mulig vettu :grin: Pluss at nå som portisen er så spredd så har jeg ikke like mye behov for giringa som før. Nå bruker jeg den primært til å ta disse tradene i aksjene jeg følger :slight_smile:

Uten all inputen deres ville jeg ikke på langt nær fått tatt så mange trades. Det hjelper veldig i tillegg til egne tanker omkring kurs og case. Så tusen takk for bidragene @Christian @hocki @tinvest (PS bytt profilbilde igjen. Er helt forvirret :joy: )

4 Likes

Ny trading strategi 2018.
Tenkte jeg måtte spice opp profilen tilsvarende :sunglasses:

1 Like

Tilbake mann! Tilbake! Leser jo ikke navn, ser bare på bilde!

1 Like

-7,22% i åpning, good call