Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Petroleum Geo-Services (PGS)

Hygelig å finne deg her :slight_smile: Vi har trua, og neste uke er bare starten!!

Mye gjeld fortsatt. Har dere like trua som Spetalen og co?

Hva prøve du å si?

På om jeg bør gå inn igjen nå eller ei.

Financial calendar

Ved å hente inn $250 mill i emisjon viser prognoser IG guiding at PGS vil betale ned ca $600 mill i gjeld om en ser på 22 og 23 samlet.
Restgjeld blir $600 mill som forfaller i September 24.
Tipper det betales ned $200-300 mill i 24 også og så må en refinansiere $300-$400 mill.
Synest ikke det ser så avskrekkende mye ut akkurat.

2 Likes

Lommerusk! Er det egentlig gøy med aksjer uten gjeld?
🦬

Ned i driten som vanlig!!!

PGS er en aksje for tradere, mulig å tjene store penger her. Mønsteret er det samme, opp å stange i taket noen dager, så kommer raset. Men man sitter alltid for lenge og venter på forløsningen opp til tosifret.

Spørsmålet er når kommer tosifret da?

Eller om det kommer i det hele tatt! Men jeg har troa

12 kr bør komme før neste sommer!! Helst 20 kr. Super syklus og energimangel , men helt klart litt for spennende med 5-10 prosent svingninger for dagen for min del.

Jeg er herdet! Kom inn i denne tidlig mai, og føler det har vært til nå 5 skikkelige opp og nedturer😁
For min egen del er det q3 presentasjonen med en Rune og Gottfred som er stolte/smilende som gjør meg trygg på at det er mye på gang.

Satser på det. Sitter tungt inne og er langsiktig. Hadde håpet på toppen nylig på høy 8 skulle passeres, men tenker vi er der på denne side av året. Lykke til

1 Like

Helt utrolig å være i rødt i dag! Burde vært opp nærmere 10 % etter fest i USA og høy olje. Ikke minst etter grisete uke generelt!

Kan tyde på at ingenting blir meldt før 23/11. Inntil da blir vi liggende og trille ører rundt emi pris.

1 Like

Må uansett få ryddet vekk dem som prøver å skrape sammen noen øre på diffen mellom emisjonskurs og markedspris.

Trasig aksje

PGS Releases

New Nigeria 3D Reprocessing Products

wave image

PGS’ first Nigeria MegaSurveyPlus provides 11 230 sq. km of 3D data and allows a thorough AVO analysis of structural provinces directly linked to the Akata Shale Formation.

November 16, 2022

The MegaSurveyPlus concept revitalizes PGS’ Nigeria MultiClient data library by reprocessing 3D data from field tapes. Modern techniques such as optimized denoising algorithms and a complete deghosting sequence have improved data bandwidth and signal-to-noise ratio. A multiple attenuation process has enhanced image integrity by eliminating complex multiples.

NAPE 2022

Meet PGS at the annual meeting of the Nigerian Association of Petroleum Explorationists.

wave image

The theme of the 40th annual international conference and exhibition will be Global Energy Transition and the Future of the Oil and Gas Industry.

Our experts are looking forward to discussing our seismic data coverage, and how we resolve your imaging and subsurface characterization needs. Together we can meet the world’s energy security needs and new energy challenges.

Find Out More

To discuss PGS data and solutions for Africa, contact our team of experts at amme.info@pgs.com

Event Summary

Organizer: NAPE

Dates: 13 - 17 November

Location: Nigeria

1 Like

PGS ASA: Minutes from Extraordinary General Meeting - Approval of Private Placement and Subsequent Offering