Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PetroNor E&P Limited (PNOR)

Han med den gode kosestemmen?:blush: damn, skulle sett på den litt før, man vil jo helst laste uten for mye oppmerksomhet.

Det Guinea bissau feltet er utrolig spennende, kan komme partner melding når som helst her da om de har tenkt å bore i q1 22. takk for info. Har jeg noe å gjøre i helgen:p

Er det kommet kursmål 1,8 fra pareto i dag? 60% opp herfra ca.

Virker som både kjøpere og selgere er avventende idag, blir spennende å se utviklingen resten av uken.

Har reprasjons aksjene kommet?

Analyse fra Arctic fra i går :slight_smile:

1 Like

Tror det er litt forsinkelser der, synd for det var en god dag for flere oljeprodusenter idag…

Du vet ikke når de kommer? Håper på en god kjøpsanledning med litt volum😄

Nei, har ikke snøring, har ikke tegnet meg, kjøpte et lodd på melding om økt produksjon på fredag. Siden det bare var noen få dager til de nye aksjene skulle komme, så valgte jeg å holde på dem :slightly_smiling_face: Kjøper mer om den dupper under emisjonskurs, men har troen på at de fleste holder på aksjene sine på disse nivåene.

Ja tror egentlig ikke den dupper jeg heller siden det er kun rep emi aksjer. Solid støtte her på 1,10. kjøper om jeg ser rekylen begynner, får slenge meg på i fart i tilfelle. Den har mye å gå på.

1 Like

Leser på XI at repemi-aksjene har kommet :+1:

Takk, får følge med på den i morgen.

Har ikke fulgt med i det siste.

Noen som kan gi en kjapp status ang A1 og A4?

Ble et forlik der, de fikk tilbake A4 og ga bort A1, så på A4 vil det komme partner etterhvert. Men kanskje like spennede om ikke ende mer spennende er lisensen i Guinea bissau, den skal bores i q1 22.

Takk - tidligere var det snakk om at de fikk en tidslimit mhp å borre. Fortsatt en forutsetning ?

NewsWeb Her har du avtalen. Men dette er ikke Apcl lenger da, lisenstwistene ble kjøpt opp av petronor, eller reversed takeover. Petronor er et produserende leteselskap. Produserer 4000bopd og skal øke til 6000bopd i q1 ser det ut som. Ser ut som et glemt selskap spør du meg, se hvor den lagger oljeprisen da? Skulle nesten tro at markedet enda tror det er apcl og kun et leteselskap? Kursmål på 1,8 pareto, 2,10 arctic og 2,- sp1m.

Ja , har vært med siden APCL tiden.
Godt det kom inn en ny ledelse

Så du har aksjer?

Ja :wink:

Aha, skjønner ikke hvorfor den ikke har fulgt oljepris, som alle andre oljeselskap?. Føler det må være en god inngang her.