Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PetroNor E&P Limited (PNOR)

Må få på plass en av avtalene vi venter på. Kommer de og kursen får seg et greit løft så selger jeg meg ut før svar på boringen er på plass. Om vi fortsetter som nå, så får jeg bare krysse fingrene på at de finner olje og kursen skyter til himmels :slight_smile:

1 Like

APCL og den andre parten er vel enige om avtalen seg i mellom… er myndighetene det står på trodde jeg. Så da vil vel ikke APCL tjene noe på at myndighetene drar det ut?

Derfor håper jeg på farmout før boring, men boringen kommer nok først.

Jeg er enig med @prophetse7en her. Ønsker helst ikke å sitte over boreresultatene. Går heller glipp av de 20% opp enn å være med på nedturen hvis de borer tørt. Jeg sitter inne nå i påvente av Farm out. Med tanke på linkedIn spekulasjonen håper jeg den er like rundt hjørnet.

1 Like

Eg vil ikke være gledesdreper, men det samme trodde vi om Liberia, den avtalen gikk ut uten at avtalen ble videreført.

Derfor ble eg sånn delvis skuffet over at det ble inngått en non-binding agreement, og ikke en bindene avtale med up front som kunne finnansiert deler av pågående drilling på Ayame

4 Likes

Uansett glad jeg har solgt ut noen tusen aksjer med gevinst. Kommer til å tegne i emisjonen, med mindre kursen er lavere selvsagt. Begynner å skjønne hvor viktig det er å jevnlig sikre litt gevinst! Jeg tenker uansett at APCL er en av de selskapene med virkelig stor oppside, selv om borrignen som pågår skulle gi tørr brønn.

1 Like

Hva vil skje her dersom Rep.emi blir avlyst? Vil man ikke få en mini-rekyl da?

Burde det i utgangspunktet da man unngår ytterligere utvanning…

Frem til noe annet er meldt, så er det rep emi som gjelder, ser ikke hvorfor denne skal bli avblåst

Blir det rep - emi er det godt mulig det vil komme gode kjøpsmuligheter i etterkant av utsendelse?

Folk har vel allerede solgt antallet aksjer som tilsvarer rettene til emi aksjer ?

1 Like

Ja, det stemmer vell. Bare synes markedet ofte kan handle litt irrasjonelt på slike ting. Vi får se, sitter klar med noen kroner iallefall. Til syvende og sist erre ikke sikkert det er så gærnt med inngang nå. men mye vil ha mer, og fanden tar fler. :slight_smile:

I utgangspunktet kunne jeg kjøpt nå for det jeg har satt av til emi. Men har ingen hast og er helt rolig med snitt på 8.40 nå. Tipper den uansett vil gå mot 12 kr igjen når det nærmer seg boreresultat.

2 Likes

Etter tidligere snitt på 11(!!) har jeg fått snappa med meg litt nå til 7,67. Mer enn jeg ville fått i repemien, så får jeg ha den til gode som bonus. Hadde vært nydelig med kursdrivende nyheter før repemien utgår.

1 Like

WTF… hva er kursen? Må inn og sjekke… REP emi avblåst? Da blåser jeg siste ladning rett inn …

7.7, gikk ned til 7.6

Enda noen dager til repemi eventuelt skal fastsettes. Tipper den stabiliserer seg rett over 8 neste uke, og at vi får en repemi til slutt.

Vil i hvertfall håpe det, og at vi får et par uker på å tegne oss opp. Se an kursen litt ;):wink:

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=427141

1 Like

Tegningsperiode 15 - 24 mai?

Ser slik ut ja. Kan godt hende at kursen er 10+ den 24. mai.

Skulle bestille denne men… :disappointed_relieved:

4 Likes