Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure fundamentale forhold (PHO)

Lillebror har blitt storebror

1 Like

Bare jeg som lurer på hva PHO egentlig driver med?

2 Likes

Nei, jeg synes selskapet er elendig på drift. :frowning:

Har fortsatt aksjene og satser på at det blir noe av Cevira.

1 Like

Er ikke aksjen spennende nå på lav 35? Snur den opp igjen eller kommer det en enorm nedside?

Ja, det er spennende her. Tror man på caset er det vel bare å kjøpe, men liker ikke helt at den er nede og pirker under trendgulvet

Litt svak teknisk, ble etablert brudd ned og nå pullback opp til gulvet.

1 Like

Evt HS med flere skuldre

1 Like

Klønete overskrift, det er Radiumhospitalet som har solgt

2 Likes

Sint pappagutt med altfor mye komplekser. Synd det ikke er en seriøs investor som er såpass stor i pho, da hadde ting skjedd fort

2 Likes

Elendige nyheter fra PHO. Caset ser dessverre ut til å feile. Nå har jeg heldigvis redusert kraftig i PHO og sitter kun med en lyttepost. Jeg fryktet etter hvert at det kunne gå denne veien.

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20170405.GlobeNewswire.HUG2094098

Ser ut som det tekniske og fundamentale virket sammen denne gangen. Hva gjør Hansson nå?

Forhåpentligvis starter ryddejobben nå med GF. Masse potensiale og verdi her som man aldri helt har fått utnyttet. Salg av Visonac og Cevira er en mulighet.

Nå må vel hoder rulle for at markedet skal få troen på selskapet igjen?

Jeg fikk nok og hoppet av i dag. Kanskje ikke en smart beslutning (kunne solgt 3kr dyrere), men har bare ikke troa.

1 Like

Noen har fremdeles troen:

On 6 April 2017 Kjetil Hestdal, President and CEO of Photocure ASA, purchased
5 000 Photocure shares at a price of NOK 28.00 each.

Kjetil Hestdal now holds 133 873 shares and 92 500 options in Photocure.
This information is subject to the disclosure requirements pursuant to section
5-12 of the Norwegian Securities Trading Act.

1 Like

Har han småfeite pappagutten kommet med noe utsagn enda? Eller har ham begynt å selge?

Caset minner jo mye om Biotec som fikk CE godkjenning i 2013 for Woulgan Biogel, og kunne vise til 600.000 i salg av Woulgan i år, 4 år senere.

Ser ut som om fallet ned på 25 kr var en overreaksjon. Jeg har tidligere nevnt at flere analyser mener bare hexvix, cysview er verdt 30 kr. Det er på dette nivået aksjen er tilbake på nå.

Du tror ikke det er en “dead cat bounce”?

Jeg tror ikke det, PHO er en av de ytterst få norske biotech-casene som faktisk har betydelige inntekter fra medisiner de har utviklet tidligere. I værste tilfelle kan man legge ned/selge omtrent alt av annet forskning og bare drive med disse medisinene.