Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure fundamentale forhold (PHO)

Hestdal har fått mye kritikk (i tildels stygg tone) og en del kan nok sies å være velbegrunnet, men han går fra en bedrift som er sunt finansiert og nettopp har fullført et mangeårlig løp som har ledet frem til et vellykket fase 3 studie, FDA godkjennelse i nye indikasjoner og utvidet reimbursement, så Photocure bør være et attraktivt selskap å ta over.

2 Likes

Er nok som Alexander Hansson sa, “aksjen går 20% hvis Hestdal går av”.

1 Like

Hvis Photocure-direktør Kjetil Hestdal går av, vil aksjekursen stige 20 prosent øyeblikkelig, mener investoren.

Da ble dagen pen likevel.

image

5 Likes

HAHAHAHAHHAH JEG DAUER

Er bare 32-33 vi må ta ut, så er det 40-50 neste.

image

At han går av nå like før Q2 er over tyder nok på at neste rapport ikke viser den veksten flere håper på. På lang sikt er dette positivt.

2 Likes

Sant Alex, men en må ha litt tidsperspektiv. 2019-2020 så tenker eg den har gått brutalt.

10 gangen har vært målet mitt , 220-260.

og hva eg har sett på H O er jo brutalt.

Ny CEO må på plass raskt får vi håpe på, ellers:
Det er jo bare å begynne å glede seg til en hel Q2-presentasjon av Erik Dahl som midlertidlig CEO! :smile:

1 Like

Hihi, Snøffelen har meldt seg til tjeneste på haussedekk og gir en annen spin på det:

Innlegg av: @Snoeffelen (26.06.18 15:44 ), lest 56 ganger
Ticker: PHO
RE^1: Photocure ASA: Kjetil Hestdal steps down as CEO
Et klart signal om at Cysview er i ferd med å lykkes i US, og at Photocure ikke lenger en noe FoU-selskap, men skal selge Cysview til den store gullmedaljen.

Styreleder visste selvsagt om denne beslutningen, om ikke stått bak beslutningen, da han kjøpte aksjer, for mindre enn noen uker siden.

Kan bli en pengemaskin dette.

3 Likes

uff, den står eg over, var fæl nok den forgje

Hehe, det er nesten litt mobbing dette men ja, Det var rimelig røfft.

Skal man hausse så er det ganske utrolig hvis cysview på et eller annet tidspunkt ikke blir en suksess i USA. Mulig man skal prøve å inngå partneravtale med noen i USA eller selge cysview med hud og hår?

Editert.

"Sidoti’s treatment plan began with Bacillus Calmette-Guerin injections, which creates an inflammatory response in the bladder to try to prevent the cancer from returning. He also underwent multiple surgeries to have the cancer manually removed. It didn’t work. “It kept coming back after I had it done 2-3 times,” says Sidoti.

His urologist sent him to the Cleveland Clinic, where they performed a blue light cystoscopy, a procedure that shows high and low-risk bladder cancer tumors under a blue light. The doctors found the cancer was spreading outside the bladder walls."

Kanskje den stakkars mannen hadde unngått å fjerne blæren, om de hadde brukt cysview med en gang?

Q1 tall for Photocure så vi har dem friskt i minne:

1 Like

Hurra 3 ganger Hestdal er fikk fyken!!!

Dahl skal inn! Han er den verste katastrofen vi kunne fått som leder!!!

1 Like

Tror du ikke de finner en ny ganske snart?

“The Board of Directors has initiated a search for his replacement”

Går nok ikke lenge før en ny er på plass