Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure: Kvartalsrapport - Q3-2018 (PHO.OL)

Får ikke hørt den direkte jeg heller.

Så flott hvis folk liveposter litt. :stuck_out_tongue:

Det kan jeg prøve fixe etter beste evne :smiley:

1 Like

Tester ut noe nytt her nå, lyst til å være prøvekanin?

Det første innlegget i denne tråden kan nå redigeres av alle, og endringene vil lagres og vises i sanntid. Under presentasjonen i morgen foreslår jeg at vi prøver å legge inn notater der fortløpende, kanskje vi ender opp med et bra referat i det ene innlegget til slutt. Håper du vil bli med og teste dette :slight_smile:

1 Like

137 installed Blue Light scopes including
6 Blue Light flex scopes

Fornøyd?

da er dagen kommet. lykke til folkens!

137 scopes bare?

Dette må vel kalles en stor skuffelse. Selvom veksten er der.

Sikkert en stor skuffelse hvis du hadde urealistiske forventninger.

Guidingen fremover blir veldig viktig for hvilken vei kursen tar. Presentasjonen starter 08:30.

Forventer en dipp i kurs fra start, men guidingen kan forhåpentligvis gjøre underverker. :slight_smile:

Denne rapporten handler mest om guiding.

Antall sykehus og klinikker som bruker Cysview øker med 30%, på et kvartal!

2 Likes

Ikke glem at bruksfrekvensen for et fleksiskop er mye høyere enn for et rigid skop.
1 flexi = 4 rigid?
Med tanke på dette ser det ikke så aller verst ut. :slight_smile:

Det er jo ikke krisetall på noen måte selvsagt. Men ja, det er hakket under det man måtte ha lov til å håpe, for det er et brattere veksttall i statene man håper på

1 Like

De mest optimistiske er nok skuffet, men med flere fleksiskop øker inntektene fremover.

La nå Schneider få komme skikkelig igang først, gjerne gjøre et solid innsidekjøp nå etter Q3 for så å sette full fart “onward and upward”.

Fra presentasjonen:

In November CMS announced a permanent A Code for Cysview for use
in the physician office and clinic starting in January 1st 2019 and an
additional $1,187 / case reimbursement for certain BLC with Cysview
procedures

4 Likes

Bra vi kom oss ut i går da? :wink:

4 Likes

Inntektene skal nok øke markant på alle skop, rigide eller fleksible. Men nå må vi vente på q4 for å se om veksten i skop i q2 var en fluke

Blir veldig spennende å treffe ceo :slight_smile:

1 Like

Ser ut som sommerferie tall ja, og Q3 er jo som vanlig det svakeste kvartalet

litt skuffa angående antall nye scopes der vi har fått plassert ut 3 RIGID og 4 flexiscope iløpet av Q3. Viktigste er at flexiscope antallet går opp fra 2 i andre kvartal til nå 6 i tredje kvartal.

Continued strong U.S. Cysview revenue growth, third quarter up 42% in USD. Year to date growth of 45% in USD, to USD 5.6 million (USD 3.9 million). Installed base of cystoscopes was 137 at the end of the quarter, including 6 flex cystoscopes
Significant improvement of recurring EBITDA; third quarter at NOK -3.1 million (NOK -9.6 million), year to date at NOK -6.4 million (NOK -18.3 million)

Underskuddet er iallefall bare 1/3 av fjordårets

Viktigste jeg ser er denne:
The Blue Light Cystoscopy with
Cysview complexity adjustment will result in an
incremental payment of $1,187 over white light
cystoscopy payment effective January 1st, 2019.

Det jeg har skjønt er at mange ventet at guidingen skulle øke, men den er nøyaktig lik såvidt jeg ser (er på mobil) ?

Guiding at Q4 results I think