Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure fundamentale forhold (PHO)

Riktig det men eg ser det som positivt at vi ikkje faller kraftig i dag. Vi ligger også på noen linjer som kan være stop loss for mange. Så litt rart at noen ikkje vil prøve å ta disse ut. men det kan jo forsatt komme.

Snøffelen på HO laster opp mer i PHO:

kilde:

1 Like

Pho gir faen og er rett og slett opp pt. Melding innkommende?

Sansynligvis skyldes oppgangen Snøffelen sin post, det er en kar du ikke skal undervurdere betydningen av i biotech-aksjer. Når det er sagt er nok nedsiden begrenset i PHO, men TTT i denne bransjen og i PHO ekstra lang tid bruker jeg å si.

3 Likes

Har brukt lang tid. 2018 er vel året det burde løsne for Photocure😊 risk/rewarden er ivertfall unik

Og ikke minst hadde det vært en fantastisk gøy suksesshistorie for norsk biotech å slå i bordet med, kan fint gi en boost til hele radforsk-gruppen av selskaper.

Her er en liten oppsummering av tidslinjen 2014 til i dag jeg skrev for en tid siden. Dette med at man ser resultatet av flere års arbeid er noe de deler med pcib.

4 Likes

Synes denne posten har et godt poeng:

Ser ut til at datoen stemmer og med 6mnd behandlingstid så skal man få svar innen få dager…



https://www.fda.gov/ForPatients/Approvals/Fast/ucm405405.htm

Har hørt vesentlig villere teorier i mitt liv. :slight_smile: men en e
Skal vite at fda er et ganske overarbeidet organ så de glipper av og til på frister.

Edit:

Photocure får mye oppmerksomhet i fagmiljøer nå.

Eksempel:

1 Like

en angrende synder

3 Likes

Einarsson svarer også på et spørsmål fra en følger på Twitter om når man forventer svar fra fda, der han svarer følgende: “anyday”

Fra 1:50

1 Like

Photocure er på gang!

(Klart, det sa jeg i januar og)

2 Likes

Dobbel bunn formasjon?

Neste veke blir litt spennende slik eg ser det. På 28 har vi litt motstand. Vi møter også ein fallende trendkanal. Hva vi mangler er volum i aksjen.

Uke graf (mangler 16.02)

1 Like

Flott.
http://hopey.netfonds.no/release.php?id=20180216.GlobeNewswire.HUG2169527

Skal bli spennende å sjå på PHO kursen i dag :slight_smile:

3 Likes

Jeg tenker at mange har kjøpt for å selge på dagens nyhet. Ender aksjen i pluss eller minus i dag?

Ja si det. Har ingen tru på at vi ender i minus i dag men skal aldri si aldri.

Dette er en strålende melding som jeg hadde forventet ville komme i løpet av denne måneden. Den gjør at PHO kan bli en stor pengemaskin. Men det vil nok ta litt tid dessverre og det spørs om en del kaster kortene hvis ikke god vekst vises med en gang. Kvartalsrapportene fremover fra PHO vil nok bli studert av litt flere enn før. …

Gratulerer med FDA godkjenning. PHO blir sikrere og sikrere og salgsveksten vil nok overbevise investorene, om det da ikke skjer tidligere.

Kan fort hende man må vente til skikkelig salgsvekst vises i rapportene.
Manglende partner-avtaler, skuffende ipsen-salg, økningen av antall scope i USA, etc gjør nok at tilliten ikke er helt på topp til PHO blant en del investorer.

Guidingen til PHO kan nå bli mer offensiv. Kanskje blir den oppdatert i neste rapport?