Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure fundamentale forhold (PHO)

Om q1 er bra, så får vi mange blå dager fremover :blush:

Er det nye systemet til karl storz et sett med både fleksible og rigide skop?

Hvis Q1 blir bra får vi kanskje mange røder dager framover. Er ikke godt å si. Forhåpentligvis er dette dog starten på en lengre oppgang :slight_smile:

Jeg har ikke forstått det spesifikke i dette på langt nær så godt som jeg burde, så hvis noen vet er det kongas

Godt spm som noen kan ta opp på Q1.
I utgangspunkt trur eg ikkje det. Det vil jo være fordyrende for dei som ikkje treng rigide skop.

Hva er Tekinvestorene´s 12-måneders kursmål for Photocure:

  • 20-25
  • 25-30
  • 30-35
  • 35-40
  • 40-45
  • 45-50
  • 50-55
  • 55-60
  • 60-70
  • 70-80
  • 80-90
  • 90-100
  • 100<

0 stemmegivere

1 Like

https://www.msmc.com/shining-a-blue-light-on-bladder-cancer-advancements-in-technology-improve-diagnosis-and-treatment/

“Where do you see the future applications of blue light cystoscopy?
It is very likely that in the future, all patients will have their operative cystoscopies, bladder biopsies, and TURBTs (transurethral resection of bladder tumors) performed with blue light once the technology is adopted by more hospitals and health systems. Until then, patients always have the opportunity to seek out a urologist at Mount Sinai for a second opinion and to see if blue light cystoscopy is appropriate for their care.”

10 Likes

https://twitter.com/PhotocureASA/status/998846646078394368

1 Like

så får vi se imorra da hvor vi ender :wink:

2 Likes

Hvor stammer denne fra? Hadde vært hyggelig om vi PHOere for en gangs skyld kunne fått oppleve stigning ved Q-fremleggelse…

søk på PHO :yum:

Jeg lurer på om noe av grunnen til PHOs relative lave kurs er Alexander Hansson sin store post. Finansene i den familien er ikke de beste sies det og mulig det spekuleres i om han må selge om en stund. Jeg så en tråd på det på hegnar forum. Det kan skape en fantastisk kjøpsanledning hvis han MÅ selge.

Ellers er det en ting som gjelder i PHO nå etter mange skuffelser tror jeg: Show me the money.

1 Like

Mye skjedde i 2017 som var positivt for PHO
Jeg håper og tror gjennombruddet kommer i år :star_struck: og da kan dette bli særdeles lønnsomt.

1 Like

Jeg tror PHO kan bli bra, men det vil ta tid og sette aksjonærenes tolmodighet på prøve. I morgen får vi noe av svaret.

2 Likes

Det tror jeg også😊 de siste månedene virker det som det dukker opp nye artikler nesten daglig, som omhandler BLC. Kan tyde på at snøballen har begynt å rulle for fullt i USA.

Spørsmålet er om det vises tegn på det allerede i morgen, eller vi må vente et kvartal eller to til før det slår til for fullt😊

1 Like

Mye nyheter mange plasser, spent på morgendagen.

3 Likes

ja stemmer det, og den som kom igår som du linket hær @Solvoll er jo bare ett bevis på at dette går rett vei. oxo @Longtrader da :+1: takk for deling.

Alt ligger jo tilrette for at BLC bruken kommer til å vokse kraftig i fremtiden:

  • Da Medicare anbefaler BLC og refunderer cysview
  • De fleste blærekreft pasientene er jo forsikret hos Medicare
  • De sparer penger på behandling med BLCs nye Flexiscope.
    “Det nye fleksible systemet utvider seg på den stive plattformen, noe som muliggjør komfortable, bedøvelsesfrie undersøkelser for å bekrefte mistenkte lesjoner fra en tidligere cystoskopi og for kontinuerlig overvåkning av NMIBC når den brukes i forbindelse med Cysview®”
  • Refusjon nå også på overvåkingssegmentet. 1,2 millioner årlige prosedyrer!
    +++++

"Disse nye indikasjonene øker behandlingsmulighetene for denne nyskapende terapi, som raskt har blitt standard for omsorg for blærekreftbehandling hos store medisinske institusjoner over hele USA. "

Det er slående hvor mye oppmerksomhet cysview får fra leger der borte ja!

1 Like

Bare hyggelig å dele, har heller ikke sett denne delt her:

https://www.cityofhope.org/new-imaging-technique-bladder-cancer-cysview/

Getting a clearer picture of the cancer allows for more thorough cystoscopic tumor removal, which is critical when this may be the only treatment a patient needs,” said Chan.

2 Likes

May 2018 as “Bladder Cancer Awareness Month.”

“This expanded approval in both rigid and flexible blue light cystoscopy (BLC) means that Cysview can now be used during transurethral resection of bladder cancer surgery for diagnosis and staging, as well as with follow-up surveillance of non-muscle invasive bladder cancer (NMIBC).”
– Gary Steinberg, MD, The University of Chicago

Kan ikke forstå annet enn at dette var gjennombruddet for PHO.
2018 vil kunne bli fantastisk, da markedet får øyene opp og priser PHO på forventninger, ikke på tidligere skuffelser.
Major Break Through i statene vil jo få exspress fart på Europa oxo vil jeg anta :hugs:

2 Likes

Jeg driver og pirker i radforsk om vi ikke kan få photocure på podcasten snart etter q1 og konferanse. :slight_smile:

3 Likes