Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure fundamentale forhold (PHO)

slike nyheter som dette har alltid vært sell on news for PHO. Alle er klar over at cysview fungerer godt, det er ikke der problemet til PHO ligger.

1 Like

En ny foroverlent CEO, blå tall og ny guiding vil gjøre susen.
Sannsynligvis vil alt dette inntreffe dette halvår.

Så rette tidspunktet å kjøpe på er nå. Ingen tvil om det.
Litt overrasket over at ikke fler enn styreformann og Myrlid ser at tidspunktet er riktig. F.eks Must og fondsforvaltere.

Rettelse: ser at Must økte med 25K i juni.

Ja PHO har stort potensiale, men jeg tror ikke CEO ville gått av hvis det kommer god salgsøkning i USA nå og det tror jeg flere i markedet vil gjette på før neste rapport. Derfor sitter jeg ikke veldig tungt i PHO nå.

Men det er mulig kravet fra markedet tidligere i alle fall om show me the money vil stilne litt pga. vil gi ny CEO som forhåpentligvis kommer snart litt tid.

1 Like

Selskapet har en jobb å gjøre. Også på nettet.
Søker man f.eks på «bladder cancer Company» eller «bladder cancer diagnosis» kommer ingenting frem.
Man burde også ta seg tid til å informere i mange av de ulike pasient-fora som finnes på nett.

Synd ikke de større aksjonærene presser selskapet litt på slike ting.

1 Like

Lik og retweet

4 Likes

PHO-BLC Cysview med drastisk effekt på kreftceller i laboratorie
focuss
PHO
I dag kl 19:47

Dette burde ikke være negativt i kampen om markedsandeler i USA. Tvert i mot. Prikken over Ien for å erobre et av USAs mest kostnadskrevende kreftmarkeder. Flott at det nå er publisert i fagtidskrift.

https://www.jurology.com/article/S0022-5347(18)41014-2/fulltext

4 Likes

Interessant.
Men det er mange måter å drepe de overfladiske kreftcellene på.
Og også gå dypere enn blått lys trenger ned.
Diagnostikken er nok Cysviews viktigste domene…

Sikkert et dumt spørsmål, men er det en mulighet at den terapeutiske effekten Cysview har, kan gjøre at pasienten kan slippe BCG behandling etter TURBT?

1 Like

Avventer hva photocure sier selv om denslags. :slight_smile:

34,6 i dag, det er bra

1 Like

Ja, alt det får vi ta som bonus, økt salg er nok til vi bør kunne gå tresifret :grinning:

TA fra Investtech sin app. Top 20
Photocure har gitt kjøpssignal fra dobbel-bunn-formasjon. Videre oppgang til 41 eller meir er signalisert.
Støtte på 33 til 30. Volumbalansen er positiv.

Jaja :slight_smile:

3 Likes

image

3 Likes

Pho rt 36.4

1 Like

Økende interesse frem mot Q2 18 er vel som forventet. Nå tror ikke jeg at Q2 18 vil levere plusstall, men jeg håper og tror at ledelsen vil gi en ovebevisende guiding om hva som vil skje fremover. Hvis ikke frykter jeg et kursmessig magaplask. Akkurat dert har vel PHO hatt nok av opp gjennom årene.
Men nettopp pga den usikkerheten om hva som kommer på Q2 18, så anser jeg det som en fordel om kursen ikke går helt bananas før etter at Q2 18 er kjent.

Teknisk stadig høyere bunner og topper for PHO.
Selskapet er fortsatt svært lavt priset på bakgrunn av at de allerede har et anbefalt produkt i markedet og som i tillegg har et svært stort markedspotensiale.

Det er photocure som ruler biotek i norge for tiden:

3 Likes

Annual report 2017:

Hexvix®/Cysview® has been launched in Canada and Australia,
however volumes have been negatively impacted by the timing of
the placement of scopes by third-party suppliers and health system
funding approvals.

Q1 rapporten:

Sales in Canada and Australia have commenced;
however, volume has been negatively impacted by
timing of placement of the blue light cystoscopes by
the third-party suppliers and timing of health system
funding approvals.

Snakkes mye om vekst i USA som selvsagt er det viktigste og største markedet men det er jo et ikke ubetydelig antall forekomster i Canada og Australia også, ca 12.000 per år. De overnevnte negative faktorene bør vel være forbi snart?

Kilder:
Forekomster i Canada (2017) - ca 8,900 http://www.cancer.ca/en/cancer-information/cancer-type/bladder/statistics/?region=on

Forekomster i Australia (estimert for 2018) ca 3000: https://bladder-cancer.canceraustralia.gov.au/statistics

2 Likes

http://www.cysview.ca/patient-information.php

Canada.
Hospitals Using Cysview®

Humber River Hospital (Toronto, ON)
Kingston General Hospital (Kingston, ON)
Vancouver General Hospital (Vancouver, BC)
University of British Columbia (Vancouver, BC)
Surrey Memorial Hospital (Surrey, BC)
Jim Pattison Outpatient Care and Surgery Centre (Surrey, BC)
Toronto General Hospital (Toronto, ON)
Check this page regularly for updates

Hospitals in the Process of Evaluating/Considering Cysview®

Centre universitaire de sante McGill (CUSM) - Glen Site (Montreal, QC)
University of Alberta (Edmonton, AB)
Jewish General Hospital (Montreal, QC)
Brockville General Hospital (Brockville, ON)

2 Likes

@Savepig hvorfor ruler den? har de endelig knekket koden hvordan de skal tjene penger?

1 Like

Da tenkte jeg kun på chartet over. :wink: