Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure fundamentale forhold (PHO)

forstår meg ikke på hvorfor folk selger aksjene sine til disse kursene.

dagens: https://mtlnewsjournal.com/is-there-strength-behind-the-numbers-for-photocure-asa-obpho-as-vc-reaches-77/172886/

God helg!

2 Likes

Det er mulig noen vil mene at dette innlegget er såkalt haussete, men jeg sliter virkelig med å se risiko og nedside med en investering i PHO med dagens situasjon.

Det virker jo fullstendig innlysende at bedret refusjon fra 1.jan ‘19, økt bruksfrekvens per skop, stadig flere utplasserte skop og i sterkt økende takt, flexiskop, osv., osv. vil gi selskapet en meget god inntjening i årene som kommer.

Kjøper man seg inn på dagens nivå kan jeg ikke forstå annet enn at man inntatt en meget gunstig posisjon.
Om aksjen 3-5 år inn i fremtiden står i 200kr, 400kr, 2000kr eller 4000kr er umulig å spå, men faktum er at alle de nevnte utfallene godt kan være mulig.

4 Likes

Det blir spennende å se om Radiumhospitalet forskningsstiftelse har solgt seg litt ned slik de bruker å gjøre når volumet tillater det.se feks pcib. Radforsk trenger å selge litt av og til for å skaffe penger til nye prosjekter i porteføljen.
Neste aksjonærliste vil gi svar. Det kan gi en kjøpsmulighet. Det er nok også en del trette aksjonærer somvil redusere og som kan begrense en oppgang midlertidlig.på lang sikt er jeg positiv og har en langsiktig posisjon her nå

3 Likes

når kommer 50kr rykket , før eller etter lunsj :wink:

MCAP under 1 mrd folkens her er det bare å laste videre mens man har sjansen :slight_smile:

1 Like

Tror det kjøres og trades for å få frem løse aksjer … men der er ikke mange av dei. Når gevinstsikring er over går vi rett videre :muscle::sunglasses:

Aksjonærlisten var desverre en stor skuffelse, ikke all verden å lese ut av den.

Men bra omsetning i dag og!

2 Likes

Spenninga er vel neste ukes aksjonærliste?

1 Like

Riktig Hypergris

Hvordan er forsinkelsen på listen tror du? Jeg har antatt at den er helt oppdatert etter close fredag

Den kommer nok fra VPS og der registreres eierskapet 2 dager etter handelsdagen.

1 Like

litt kveldskos. fra idag : https://industrytoday.co.uk/pharmaceutical/north-america-cystoscopes-market-analysis--industry-share--size--strategies-and-forecast-with-upcoming-trends-2018--credence-research

Utdrag"Advent of new techniques such as Blue Light Cystoscopy (BLC) with Cysview has enhanced the diagnosis of bladder cancer thus increasing the demand for cystoscopes. Rising adoption of BLC technique by industrial players namely, Karl Storz GmbH & Co. KG and Olympus Corporation further contributes to the lucrativeness of this market.

5 Likes

Rising adoption of BLC technique by Olympus Corpation?

1 Like

Stusset også over den. Tror kanskje det har vært diskutert her tidligere,men det husker jeg ikke i farta.

Iflg denne linken er Olympos godkjent for bruk med Hexvix. Usikker på Cysview.

1 Like

Ser nå at det står Nord-Amerika i linken til @tekdude, tenkte automatisk USA.
Takk @Investor for den oppklaringen.

De var no voldsomt, kjøpte litt til☕️

Ser bra ut kortsiktig så lenge vi holder 41. Aller helst skulle eg likt den stabiliserte seg i den denne trendkanalen.

2 Likes