Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure fundamentale forhold (PHO)

Helt 100% enig. Finnes det et case med bedre risk/reward enn Photocure? I think not.

Når jeg sier at det bare er å smøre seg med tålmodighet, så mener jeg at aksjen er billig nå, og det er derfor jeg kjøper på disse nivåene, men at det kan ta tid før ting materialiserer seg.

1 Like

Det er jeg enig i. I motsetning til TRVX, PCIB og NANO (har aksjer i alle) så er PHO ferdig med den regulatoriske hinderløypa nå og kan konsentrere seg om å lage en god kommersiell strategi for å få opp salget. Forskningsmessig har PHO vært en stor suksess, nå gjelder det å omdanne selskapet til en pengemaskin. Potensialet er der, vil de lykkes? Det får tiden vise.

De har heller ingen konkurrenter og eventuelle konkurrenter med kopi-medisin må nok gjøre egne kliniske studier for å kunne konkurrere med PHO, så det er nok også lite sannsynlig når patentene en gang går ut.

1 Like

Enig.

Problemet mitt i PHO er ledelsen. De er kompatible til å ødelegge nok en gang.

High Seas AS, ved Alexander Hansson har i dag 30.05.2017,
solgt 68,470 aksjer i Photocure AS til kurs 30.4093.
Beholdning er etter dette 3,231,530 aksjer i selskapet,
tilsvarende en eierandel på 14.99 %.

2 Likes

skal han nå helt ut koste hva det koste vil blir nok kursen gruset en stund fremover.tipper også at en del selger nå fordi de er redde han skal selge alt.over 3 mill aksjer er mye i PHO.dette kan skape en kjøpsmulighet på veldig lave kurser.

2 Likes

Frustrerende å være med på… Hvorfor kjøpte han Photocure i utgangspunktet?

det var nok håp om snarlige partneravtaler som lokket han selv om han i et intervju virket mer nyansert enn det.

1 Like

Tipper vi skal ned under 25 om han skal dumpe alt. Da kan denne bli meget spennende i H2.

Lukter nedsnitting for min del, dette må regnes som utbombing av kursen.

Samme her. Synd jeg brente av litt for mye på 30.

Skal inn her. Lyst til å få litt mer for NANO først bare…

Markedet tar greit i mot på 26-27 kr. Det har blitt gjort noen solide kjøp i dag. Håper det kommer flere slike framover

10:46:10 70 000 26.00 Official NMBR BER
10:44:46 218 553 26.00 Official NMBR BER

BER er radforsk?

Det har blitt solgt mye fra BER uten at det har vist seg på aksjonærlistene å være Radforsk, men det er selvfølgelig mulig

IMPROVED VISUALIZATION, MORE COMPLETE TURBT

Interview with Dr. Joe Liao, Stanford University / Palo Alto VA Medical Center: Improved visualization, more complete TURBT.
Dr. Liao`s hospital was among the first in the VA system to acquire blue light cystoscopy watch the intervju with Dr. Liao here.

https://www.photocure.com/Pressmedia/News/Dr-Joe-Liao---Stanford-University--Palo-Alto-VA-Medical-Center---Improved-visualization-more-complete-TURBT/

1 Like
1 Like

Fra xtrainvestor sitt nyhetsbrev:

High Seas AS (Hansson) – Photocures største aksjonær – reduserte med 256.000 aksjer i perioden 25-31.mai. Ny beholdning 3,04 millioner aksjer. Radiumhospitalet reduserte med 3.000 aksjer til 1,02 millioner.

Radiumhospitalet solgte ellers 38.000 aksjer i PCI Biotech der de er nest største aksjonær med 1,72 millioner aksjer.

1 Like

STUDIES CONFIRM ADVANTAGES OF BLUE LIGHT CYSTOSCOPY

New studies show that blue light cystoscopy offers a significant advantage over white light cystoscopy identifying bladder tumors, according to Gary Steinberg, MD, Professor of Surgery and Director of Urologic Oncology at the University of Chicago Medical Center.

https://www.photocure.com/Pressmedia/News/Studies-confirm-advantages-of-blue-light-cystoscopy/

2 Likes

Fra xtrainvestor sitt nyhetsbrev. Hansson selger fortsatt. Jeg tipper han skal helt ut.

PHOTOCURE:
High Seas (Hansson) har solgt 544.000 aksjer i Photocure i perioden 1-7.juni. Ny beholdning er 2,5 millioner aksjer.

1 Like

Kan for blit grei kjøpsanledning, jeg har lenge ment PHO har hatt Hansson rabatt. Og når han selger seg ned så øker jo bare denne.

Lurer litt på hvorfor han selger. Kan det være han tapte maktkampen?

1 Like