Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

Har du link?
BelÄning er 55% ikkje 50%.

Hos Dnb

2 Likes

Takker. Min feil

1 Like

Denne er verdt Ä fÄ med seg, gjest er en av oppfinnerne av Cevira, BjÞrn Klem.

Fra 14:40

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-112

6 Likes

Klinikk nummer 146 oppfÞrt pÄ Cysview.

University of Florida Department of Urology

1600 SW Archer Road, Room N216, Gainesville, FL 32610

14 Likes

har du antallet som ble utplassert i q4? edit: registrert pÄ cysview


1 Like

Dette blir nok ikke nĂžyaktig i og med at jeg mener at den som kom nĂ„ ogsĂ„ hĂžrer til q4, jeg tror ikke “vinduet” for q4 lukkes fĂžr ut denne uken.
Og da er vi pÄ 8stk.
14.10, 22.10, 24.10, 22.11, 26.11, 19.12, 13.01 og 15.01.

16.12 fÞrte dem opp to klinikker som allerede var registrert og fjernet dem noen minutter senere, nesten 100% sikker pÄ at de hadde skaffet seg flexiskop i tillegg til rigid.
Det samme skjedde i ettermiddag.

Postet dette pÄ fb gruppen i 17 tiden idag som forklarer det:

Det foregÄr nok utplasseringer fortlÞpende selv om vi ikke alltid ser det pÄ CC. Mellom klokken 16:30 og 16:45 ble University of Rochester Medical Center lagt til for sÄ Ä bli fjernet igjen noen minutter senere.

Dette har vi sett fÞr og skyldes nok enkelt og greit at de har utplassert et flexiskop til det sykehuset siden University of Rochester Medical Center allerede er registrert pÄ CC for lenge siden. Vedkommende har nok blitt oppmerksom pÄ dette etter Ä ha lagt inn sykehuset for sÄ Ä se at sykehuset var registrert dobbelt.

Hvor mange skop som utplasseres er vanskelig Ä si og det blir uten tvil spennende framover. Schneider framholdt strong pipeline ogsÄ ved q3 sÄ det lover bra.

4 Likes

takker og bukker. skjÞnner at det er Ä konkludere hva som er Ä anse som utplassert per q4. likevel, hvis vi legger til grunn 8 registrerte sÄ er tallene gode nok. Fleksi har vi ingen aning om, men det er grunn til Ä tro at utplassering av de har enn hÞyere utplasseringstakt enn de rigide.

1 Like

Tror den sterke veksten i fleksible scop bare vil fortsette. Dan sa vel i q3 at man vil se samme mÞnster i flex som ved de rigide da Þkningen virkelig dro seg til der. Tror pÄ minimum 10 fleksible scopes utplassert under q4.

2 Likes

Viktig Ä huske at vi hadde 14 registreringer i q3, vi endte pÄ 23.
Hele 9 skop ble ikke oppfĂžrt, jeg tror tallet for q4 kan bli hĂžyere. Wild guess

2 Likes

Veldig pÄ linje med deg i det.
Mange kaster kortene og prater negativt spesielt pÄ HO grunnet svak utplassering i q4.
Hvordan kan noen vite det med sikkerhet?
Det kan bli ny rekord i q4 for alt det vi vet.

1 Like

jeg har ogsÄ troen pÄ antall scoop( begge typer) vil vÊre hÞyere enn ved forrige q. Scneider gikk ganske langt i Ä antyde sterkt q4 i november. Er vel ikke sikkert Kaiser Þnsker Ä bli oppfÞrt pÄ cysview heller(hvis de har anskaffet seg det). De er jo giganter og deres pasienter skal ikke trenge Ä sÞke pÄ cysview for Ä finne behandlingssted.

1 Like

Jeg tror Kaiser Permanente kommer, men ikke enda. Har mer tro pÄ en annen kjede fÞrst, eksempelvis 21st Oncology.
Sjekk transcript for q3 hvordan DS ordlegger seg pĂ„ q&a pĂ„ spm om dette😀

2 Likes

Tror dere ikke det hadde blitt bÞrsmeldt i sÄ tilfelle?

fÄr vel lese gjennom scriptet igjen vel :slight_smile:

du har nok rett. 
"And what I mean by that is, if these individuals get an account, these are major, major accounts in the U.S., like a Kaiser with 20, 30 different hospitals associated.

If you could turn a Kaiser, you’re turning multiples of hospitals at one time. And this is a very exciting opportunity for us. In fact, we have Kaiser right now in the middle of a clinical evaluation and their first report came out, we love Blue Light, more to come. It takes time with the big accounts."

3 Likes

Det kan komme flere kjeder i Ă„r, og jeg tror det skjer.
Kaiser var bare nevnt som et eksempel pÄ hvordan pho jobber.
Og 21st oncology gikk offensivt ut i media pÄ forsommeren ifjor, men da kun med sin fÞrste installasjon. Tipper de har et noe tungt internt velde med testing, rutiner, strategi osv som skal forseres fÞr demningen brister og de kjÞrer ut blc pÄ mange sykehus.

Eller som pho skrev pĂ„ Twitter “We look forward to entering a successful 2020 with you”

4 Likes

Hvis vi forenkler situasjonen og sier at alt dette er rigide, sÄ er jeg 90% sikker pÄ at de tre fÞrste ble meldt i q3.
Da er vi pt pĂ„ 5 rigide i q4, men det er ogsĂ„ ca en uke eller to igjen av “q4 vinduet”.
OgsÄ kommer det sikker 8 eller flere flexi.

1 Like

Det kan vi enes om

Jeg tror ikke vi skal forvente oss store bolker med skop bare fordi en stor kjede har valgt Ä satse pÄ BLCC. Skopet skal tross alt utplasseres, det skal opplÊres og inn i rutinene. Men skopene kommer jevnt og trutt.

1 Like