Kursen gikk til 71,80 ved siste q-presentasjon. Det er vel temmelig opplagt at Pho nå nok går inn i en langvarig overskuddsperiode, med antagelig stigende nettoresultater. Så her bør kursen styrke seg kraftig.
Er vel en vesentlig faktor ja… at selskapet viser til stabile tall fremover, for at analytikere og papirflyttere har noe konkret å regne på for å komme frem til kursmål.
Så ble det stille i tråden, mens alle gladlaksene letter seg for “traderpotten” sin.
Følg med:
The presentation will be held in English and questions can be submitted throughout the event. The streaming event is available through: https://channel.royalcast.com/landingpage/hegnarmedia/20251029_2/
Kan PHO nå være det beste turnaroundcaset på OSE?
De får heller løpe etter kursen de nærmeste ukene! Eventuelt ta det som en lærepenge.
Når DS snakker om “exponensial upside” er jeg ikke sikker på om han forstår hva den matematiske betydningen av det. Hvis han gjør det må han snart oppjustere sine vekst ambisjoner, det er ikke nok med skarve 10% vekst.
Noe billig kurs å selge en traderpott på vil jeg tørre påstå
Helt til du arrangerer poesiaften med fri tolkning av kinesiske reviewprosesser.
Noe link til “fri tolkning” du kan vise til hvor jeg sier at jeg har fasit på kinesiske review prosesser?
Her er forøvrig link til sinksalve. Funker fint for butthurt
For den eller de som måtte vurdere et oppkjøp av PHO ved evt. godkjennelse av Cevira i Kina, vil dagens rapport være betryggende lesning.
Skal faen ikke kimse av sinksalve, har reddet mange kvelder den! Tolk som ønsket og ut fra livssituasjon.
Noe billig kurs å selge en traderpott på vil jeg tørre påstå
Noen har lagt seg på 57, vi får se hvordan det går.
Funker faktisk gull mot butthurt. Brukt det selv på europa turne på motorsykkel. Etter 9000km så skjønner man hva ekte butthurt er for noe
Nå er vel fri tolkning og fasit to helt forskjellige ting?
På reaksjonen å dømme så kan det hende jeg lan spandere på deg en tube sinksalve.
Du får passe på å trade litt da når jeg har neste poesiaften, siden du da tydeligvis kan gjøre store penger.
Men la oss ikke ødelegge dagen med kjerringprat, snart er vi tilbake der vi var før aribjo-dippen 
Gjorde en rask serviett-øvelse på utvikling i inntekter (cysview/hexvix) fra q2 til q3 fra 2023-2025.
2023; -7,4 %
2024; -1,9 %
2025; -1,1 %
Siste kvartaler kan vise seg å være punkter som gjør at PHO med marginbildet og nå vekst er et turnaroundcase. Virkelig interessant for pasienter og økt bruk av PHO sine tjenester til en stor pasientgruppe. Lovende.