Vent til januar, mindre skatt
Har ikke rĂ„d. Alt ledig kapital er gĂ„tt i Oncoinvent đ«Ł
MĂ„ da vĂŠre mye bedre Ă„ kjĂžpe noe der lampene snart er ferdiggnukket?
Da glemmer du nok skatteeffekten 
Tror faktisk du hadde fÄtt bedre R/R forhold ved Ä vÊrt all in i Photocure.
Emisjon
I know, men âŠ
Kastes automatisk ut pÄ bid nÄ nÄr noen kjÞper pÄ tilbud. 
Ingen omsetning! Vanskelig Ă„ konkludere.
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Photocure spÄdd som nyttÄrsrakett av Petter Slyngstadli i Norne.
Noen som vil lime in hva han skriver om Photocure?
Bare en generell gjennomgang!
Har 7 anbefalinger
à rets liste over mulige nyttÄrsraketter bestÄr av 3 vinnere og 4 tapere. Blant vinnerne satser Norne pÄ Kitron, Autostore og Photocure. Blant taperne nevnes Navamedic, LerÞy Seafood, Goodtech og Borgestad.
â I teorien skal man plukke vinnere og eller tapere, og i gode aksjeĂ„r kan man spesielt se pĂ„ taperne. Det Ă„ utelukkende se pĂ„ prisbevegelse tror jeg likevel er litt skummelt akkurat nĂ„, og derfor har jeg valgt et knippe aksjer som vi mener ogsĂ„ har levert gode tall, ser bra ut teknisk, og som ser relativt billige ut pĂ„ 2026-estimater, sier Slyngstadli
Vi er ferdig med 50-tallet der Elvis og co dominerte. NĂ„ er vi pĂ„ 60-tallet der Beatles var toneangivende. 66, ett gylent Ă„r. Vi mĂ„ legge en forgangen tid bak oss. Opp og frem til âvĂ„râ egen tid. 
HÄper vi tar de neste 60 i 2026, slik at tallet da er 126. FÞrst da er bÄde Ärstall og aksjekurs ajour. 
Skal vi ikke g med 1960 nÊste Är kurs 2026 har jeg lettere ved

Hvordan er stÄa i listene? Noe sÊrlig bevegelse?
Spennende!
OppkjÞpene kommer pÄ rekke og rad for biotekaksjer. Det betyr store gevinster for flere hedgefond.
Publisert 16:49 | Oppdatert 16:53
Journalist
New York-baserte hedgefond har gjort sine beste resultater pÄ mange Är som fÞlge av en kraftig oppgang i bioteksektoren, skriver Financial Times.
HÞy oppkjÞpsaktivitet blant store farmasiselskaper driver markedet, og flere fond har tjent stort pÄ bÞlgen.
Briarwood neste 
LyspĂŠra lyser! đ”âđ«
Noe sÄ spennende.