Oppgangen kommer, bare vent😊
Det er da ikke så verst at vi så langt har kommet fra rundt 50 til over 70?
Fin inngang til 2026, der flere triggere hver for seg har potensiale til å bringe kursen videre opp.
Veldig enig!
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
2026, pay back året. Hvor mange har trua på at Photocure blir kjøpt ut av hendene våre? Da får vi fallskjerm.

Kan noen forklare dynamikken i at noen legger ut en stor salgspost, og så snart noen tar et lite jafs i den så forsvinner hele posten? Tok 1000 stk for å poke litt i den og da forsvant hele greia.
Ser ut som den posten du nevnte ble kjøpt i en jafs
Jeg tok 1000 av de, og på samme sekundet gikk hele driten.
Pen volumspike det
Men volumspike fra et ganske jevnt lavt nivå i det siste skal sies. Er litt stirrekonkurranse mellom long og short.

Ble jo en grei avslutning på dette året. Jensemann kommer å loppe meg for godt over 10 000 kr mer en det lå an til for et par måneder siden

Da er fasiten inne. Vi avsluttet med en meget bra månedlig bar til oppsiden.
Ca samme volum, men bedre resultat i forhold til november. Klarerte alle tidligere barers close på månedlig basis siden nedturen i 23.
Det samme gjorde den også på weekly og daily. Med andre ord, vi har hatt all time high på alle 3 større tidsenheter. Daglig, uke og månedlig siden tidlig 2023.
Blir fort sett på som brudd opp fra horisontal trendkanal det der, target typ 88kr
Godt nytt år kjære medaksjonærer. Håper vi som har ventet lenge, og de som ikke har ventet lenge, får et godt 2026 og forhåpentligvis en dobling.
Erik Must er inne på listene 
Erik Must har truffet greit med sine tidligere investeringer - og pleier å ha et langsiktig perspektiv. Hvis Cevira om kort stund blir godkjent, skal en ikke utelukke at flere (større) investorer får øynene opp for PHO - og at vi får byttet ut de “slitne og utmattende” aksjonærene. Det er dessverre slik det ofte er, at oss småaksjonærene ikke klarer å bli med løpet ut…
Satt han ikke tungt i Nordic nanovector? 
pcib også tror jeg
Han skal jo ramme rigtigt en’ gang
– Lad os håbe det bliver i PHO 
Dansken
Ja, hvem gjorde ikke det…?
Det er jo derfor vi har lært å kun satse på selskaper med substans i bunn, slik som Photocure!