Photocure chart på et spennende sted, fortsetter den opp denne uken så er den over siste motstand fra de siste par årene, godt volum inn, så har man brudd opp og et klart teknisk kjøpssignal.
Glattet ut:
Photocure chart på et spennende sted, fortsetter den opp denne uken så er den over siste motstand fra de siste par årene, godt volum inn, så har man brudd opp og et klart teknisk kjøpssignal.
Glattet ut:
Forhåpentligvis kvitter vi oss med traderne som bare satser på kortsiktig gevinst. Tror det må være dem som selger i dag.
God morgen og godt nytt børsår til alle.
Er der klarhet nå hvor søknaden/ behandlingen til Cevira ligger. Har den passert CDE og oversendt til NMPA for endelig godkjenning/ markeds godkjenning. Er det snakk om 20 dagers behandling i NMPA?
Fra kinaforum:
“The 1702 comprehensive review ended on December 26. The general administrative approval process takes 3-5 working days. The last step of drug approval is the administrative process, but it involves cross-departmental handover, and occasionally there will be a few days of delay. These two weeks after New Year’s Day are very critical time windows. There is a possibility of a drug registration approval at any time.”
Vel, ser mer ut som vi er tilbake på 60 tallet snart
Si fra om du vil selge dine for 65kr off the books så kjøper jeg de 
Nei jeg holder men teknisk analyse har jeg ekstremt lite tro på i denne aksjen
Flott hva er det da som kan gå galt nå. Ved godkjenning bør vi kunne ta ut det fallet vi hadde i tidlig 2023 fra 110 nivået.
Det kan absolutt gå galt. Hvis det hadde vært sikkert så hadde ikke kursen vært 70
Var det ikke snakk om noen potensielle bivirkninger her om dagen ?
står dere fremdeles på at avgjøresen vil komme ca januar?
Den vil mest sannsynlig komme ila Januar.
Som du ser, jeg skrev at det utløses et kjøpssignal hvis man får et klart brudd over siste motstand.
Foreløpig virket motstanden som akkurat det, en motstand.
Min magefølelse sier også at en avklaring på det regulatoriske kommer i januar.
Skal vel godt gjøres at den ikke kommer i januar.
Jeg kan lite om TA, men følger med på hva de som har peiling på det skriver og saken er vel slik at er det en aksje TA virkelig har truffet på over lang tid så er det vel nettopp i Photocure.
Men, som i alle aksjer, kommer det svært spenstige positive eller ditto svake nyheter fra selskapet så betyr TA lite i det korte bildet.
Jeg er heller ikke spesielt opptatt av TA på generell basis, spesielt betyr det mindre om man er long i en aksje.
Å hensynta TA midt i oppløpet blir vel heller snodig. Om man ikke er renspikket trader.
Ser vel ganske bra ut teknisk også👈
Photocure har brutt opp gjennom taket på den stigende trendkanalen på mellomlang sikt. Dette signaliserer enda sterkere stigningstakt. Det er ingen motstand i kursdiagrammet og en videre oppgang indikeres. Ved reaksjoner tilbake har aksjen støtte ved cirka 68.50 kroner
100% enig.
Men, uten tvil har vel Photocure virkelig vært en TA aksje nesten til punkt og prikke.
Så har vel oppløpet vært de seneste 400 dager her inne tror jeg

Men, nå er man nok rimelig nær oppløpssiden etterhvert så det blir meget spennende.
Er nok en del nervøse som selger med bittelitt gevinst nå. Kjenner noen som er så syka ut innen biotek at de ikke klarer å forestille seg at det kommer en positiv melding så lenge de sitter i papiret. Kall det gjerne overtro
“På seg selv kjenner man andre”…? 
Det er nå forskjellige vurderinger/krefter som gjør seg gjeldende, vi vet fra smertelig historie at fra disse nivåer har vi fått kraftige tilbakefall. Dette er femte gangen vi prøver oss på å komme gjennom dette nivået. På den andre siden nærmer vi oss avklaring i China muligens innen få dager. Jeg er inne og prøver å kjøpe mer billige aksjer, er samtidig på utkikk etter å oppdage nye aksjonærer. Hadde vært flott nå om Erik Must viser seg på aksjonærlisten med nye kjøp. Vi trenger sårt nye aksjonærer for mange er nå slitne og overtroiske som Bingo skriver,