NÄ begynner jeg jaggu Ä tru pÄ 100 lappen ved godkjenning
Sjovt nok lige efter mit indlĂŠg ---- Kursen tog en Dansker

Dansken
Jeg er ganske sikker pÄ at den gÄr betydelig over!!
Elementert min kjĂŠre watson:
NÄr man presser seg opp gjennom taket pÄ en sÄnn trend, sÄ kommer det ofte et ekstra rykk. SÄnn blir kanalene videre ove tid:
Baisser han der altsÄ; Kun 200 millioner dollar i maksimal verdi i Kina?
Er vel ok sum Ärlig det kun fra Kina?
SÄdan tolker jeg ogsÄ !!
Rettelse â der stĂ„r Ă„rligt !!!
DK
Det var sarkastisk
Jeg har nesten blitt kjeppjaget for Ä foreslÄ lignende tall her inne 
Gud vet om guggle-translate blander sammen Ärlig, innevÊrende Är, whatever.
300 mNOK/Är (ved 15%) til Photocure da pÄ maks?
Jeg failet pÄ Ä lese sarkasme i kursÞkningstÄka som la seg tett her 
Og med en PE pÄ 15-25
â Svimlende 
DK
AI-oversettelse:
After 1702 is approved for launch later this month, the peak annual market size in China is expected to reach around RMB 1.5 billion. (âŠ)
Ja, hvis en tar denne anonyme brukeren pÄ ordet.
Asieris skrev dette i sin Ärsrapport i 2024:
The primary cause of cervical cancer is persistent infection with HPV (human papillomavirus), which can lead to precancerous cervical lesions. Approximately 25% of the HSIL population may progress to invasive cervical cancer within 10 years.Âč In China, the number of HSIL patients aged 18 and above is estimated at around 2.10 million, and this figure is expected to continue increasing over the next 10 years.ÂČâÂł Preliminary market research indicates that, in 2023, the number of HSIL patients nationwide confirmed by histopathology (colposcopy-guided biopsy) had already exceeded 700,000, while the number of confirmed LSIL patients is approximately three times that of HSIL.⎠Among these, around 10% require active management/close follow-up.â”
Jeg tolker dette som at de 2,1 millioner pasientene er prevalensen, altsÄ poolen med HSIL pasienter i systemet, og da enten til: Observasjon, behandling, konsultasajon, post-behandling screening, osv.
Det mÄ vÊre en grunn til at de skriver over 700k bekreftede tilfeller i 2023 separat til de 2,1 millioner som da er populasjonen/prevalensen.
Da er det heller 700k en kan bruke for Ä estimere det Ärlige volumet av behandlinger. De skriver samtidig at prevalensen vil Þke med tiden, og vi kan dermed anta (forenklet) at tallet pÄ Ärlig bekreftede tilfeller er 1 million i 2030. Hvis en ogsÄ estimerer 80-90% av disse er under aktiv behandling Ärlig har vi en populasjon pÄ 800-900k pasienter. Bruker en sÄ 10/20/30% adopsjon for Cevira ender en fort pÄ 1,5 milliarder RMB, som er 200 000 enheter med pris 7500 RMB.
«Maksimal Ärlig markedsverdi av 1702» - det mÄ vel bety bunnlinjetall og ikke omsetning ??
Selvsagt velger vi Ä ta denne brukeren pÄ ordet! 
Ja â sĂ„ er det vel bare ligge mere pĂ„ til PHOâs royalties
DK
Nei, markedets verdi er omsetning. Bunnlinjetall er avhengig av hvor effektiv organisasjonen som betjener markedet er. Betjenes markedet av to aktÞrer der den ene er dobbelt sÄ effektiv som den andre pÄvirkes ikke markedsverdien, men bunnlinjen for den ene aktÞren er dobbelt sÄ bra som for den andre aktÞren.
OK, ser den. Kan vi da legge til grunn at 1702 dekker hele markedspotensiale (i Kina) ? SĂ„ fĂ„r en heller selv vurdere hvor stort dette er - og det har allerede vĂŠrt diskutertâŠ.
Ingenting nytt at vi venter pĂ„ admin og sertifikatutstedelse. Hvor vedkommende har disse datoene fra er en annen ting. Hvordan definerer vedkommende et âmulighetsvinduâ ?
Admin: 20 arbeidsdager (maks)
Godkjenningssertifikat: 10 arbeidsdager (maks)
Klokken startet ca 26 Desember; og det er dermed brukt ~7 arbeidsdager til nÄ.
Godkjennelse kan komme âany dayâ.