Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 4

Det kommer stort sett mandag til fredag.

1 Like

Noen vil inn:

image

3 Likes

Spéndende ordre billede – selv om jeg er 15 minutter forsinket

Ser en ordre pĂ„ 25.000 stk til kurs 80 :thinking: – Manipulation eller ???

DK

Som en tommelfingerregel er det ikke verdt Ă„ sjekke auksjonen fĂžr 08:55 :cowboy_hat_face:

2 Likes

Folk fĂžlger sikkert med, men det er ikke noe bevegelse vs. FDA/nedklassifisering som kan forklare momentet utover chart/Cevira/tradere?

Ténkte det nok — men spéndende :+1:

Ja, den kan fort trekkes fÞr Äpning.

Forsvinner pÄ millisekundet nÄr bÞrsen Äpner

Somregel đŸ«Ł

1 Like

Asiers har pÄ 11,99 CNY/aksje en markedsverdi pÄ 6,848 mrd CNY, som betyr at det er 570 millioner aksjer.
Hvis noe kjÞpte 12 millioner aksjer sÄ er det en aksjepost tilsvarende 2,1% av alle aksjer, en betydelig post vil jeg pÄstÄ, med sannsynligvis i hovedsak 1 kjÞper. Spennende!

3 Likes

Til sammenligning er 25 000 aksjer pÄ 80 kroner under 0,1% av alle aksjer i Photocure.

1 Like

25K er no smÄpike antall det :wink:

1 Like

Han bare tulla tydeligvis

image

Hvad skrev Dansken — Manipulation léngere oppe !!

Oslo BÞrs er helt hÄplÞse i holde orden pÄ markedsplassen, sÄ mye smÄtt og stort som tillates i dag.

Jeg tipper den som la ut ordenen er interessert, men vil selvsagt ikke bare vise kortene. Grei mÄte Ä gjÞre for Ä se om det kommer selgere pÄ banen, og hva som er mulig Ä fÄ tak i. OgsÄ smart for Ä gi folk forhÄpninger, og sÄ gi de en liten klaps i stedet for.

2 Likes

Ikke pÄ selve petitions, men det er en del nye guidance-dokumenter fra FDA. Kanskje en marginalt positiv og indirekte effekt?

EDIT: Noten jeg fremhevet stod i forrige revisjon ogsÄ. Hva de faktiske forskjellene mellom revisjonene er har jeg ikke gÄtt inn i.

https://www.fda.gov/regulatory-information/search-fda-guidance-documents/use-real-world-evidence-support-regulatory-decision-making-medical-devices

4 Likes

In-office laser coagulation of Ta bladder tumor compared to TUR-BT: 12 months follow-up randomized clinical trial”

Jeg prÞver Ä finne ut av den meldingen som kom i gÄr. Ser at med Ä bruke laser kan de gÄ fra TUR-BT i sykehus operasjon til In-office operasjon, hva har det Ä si for PHO med BLC? Noen som kan utdype dette, da det mÄ ha implikasjoner for PHO siden de stÞtter denne forskningen.
Ser fra AI following;
The main advantages are outpasient treatment under local anesthesia, lower complication risk and faster recovery. Futher substansially less burden for the pasient and the health system,

Kan dette vÊre hva DS snakker om nÄr han har antydet alternativ til nedklassifisering?

Det fÞrste jeg tenker er at det mÄ finnes mange flere in office klinikker som har utstyr som kan bruke BLC med laser en sykehus og dermed Þke kundemassen til PHO betraktelig. Derfor de stÞtter denne forskningen i tillegg til burden pÄ pasients and health system?

1 Like

Cysview/Hexvix brukes for Ä se all kreften, ikke for Ä fjerne den/skjÊre den vekk. Laser er bare en annen mÄte for Ä fjerne den.

1 Like

Ser ikke at dette har noen kobling til nedklassifisering, det er en annen mÄte Ä behandle en subgruppe av blÊrekreft som er mer kostnadseffektiv enn dagens metode.

Fra abstractet:

Purpose:

Ta low grade bladder tumors, accounting for 45% of new bladder cancer cases, have considerable risk of recurrence but low risk of progression. Traditionally, treatment is burdensome and costly. Office-based laser coagulation of Ta low-grade bladder tumors is efficient, tolerable, and safe; however long-term outcomes need to be determined. Primary objective of this study is to determine whether in-office laser coagulation of recurrent Ta low grade bladder tumor is non-inferior to standard TUR-BT regarding 12-months recurrence-free survival (RFS).

Kan man flytte behandlingen av nesten halvparten av blÊrekreftpasientene fra sykehusene til mindre klinikker og utfÞre behandlingen med lokalbedÞvelse (pasienten er vÄken) i stedet for full anestesi (pasienten sover) reduseres bÄde kostnader og risiko samt Àr der frigjÞr kapasitet pÄ sykehusene til andre inngrep.

Det er naturlig for “The Bladder Cancer Company” Ă„ vĂŠre med pĂ„ en studie som dette. Oppsiden for PHO mĂ„ jo vĂŠre at flere pasienter kan behandles hvis behandlingen totalt sett blir billigere samt at pasientene kanskje kan behandles tidligere hvis sykehusene har lange ventetider (noe som jo er normalt).

SĂ„ er jo spĂžrsmĂ„let hvor lang tid det tar fĂžr praksis endres og hvor mange/store studier som trengs. Jeg ser dette som en strategisk satsning fra PHO for Ă„ styrke sin posisjon som “The Bladder Cancer Company”.

Jeg er mer spent pÄ hva samarbeidet rundt AI fÞrer til, viktig Ä Þke avstanden til WLC for Ä fÄ enda bedre anbefalinger i retningslinjene og Þke sin markedsandel pÄ den mÄten.

2 Likes

Som jeg lĂŠser melding fra i gĂ„r er det ude i “Klinikkerne” (Out Patient) og dermed flexScope som er brugt og Lokal bedĂžvelse – ser det ud til

SĂ„ ikke et alternativ til Nedklassificering i US

Dansken