Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 4

Ingen EDB tilgang idag. Rote med de på tlf er bare å glemme :joy:

Mye frem og tilbake om denne godkjenning og hvor tid den kommer.
Jeg TROR de har hatt en enhetlig gjennomgang av alle dokumenter i godkjenningssaken og så hadde de noen spørsmål som å besvares før godkjenning.
Altså en spesifikk del av søknaden.
Når dette nå foreligger så kan det ko hende de bare skal se på det svaret og så eventuelt godkjenne

1 Like

Slett ikke den dummeste ukesluttcandlen for Photocure det der

8 Likes

04.08: Clinical 18, Pharmacy 642, Compliance 200

07.08: Clinical 16, Pharmacy 627, Compliance 187
09.08 (sjekket ikke Fredag): Clinical 16, Pharmacy 604, Compliance 177

Clinical har 3 plasser forran i køen som er pauset/suspended
Pharmacy har 265 plasser forran i køen som er pauset/suspended
Compliance har 31 plasser forran i køen som er pauset/suspended

Oppsummert en arbeidsuke fremdrift i %:
Clinical 11,11% fremgang
Pharmacy 5,92% fremgang
Compliance 11,5% fremgang

Fjerner man de som står til pauset fra køen, og antar det var like mange pauset den 04.08 som i dag så vil prosentmessig fremgang på en abeidsuke se slik ut:
Clinical 15% fremgang
Pharmacy 6,35% fremgang
Compliance 13,69% fremgang

Burde vel tilsi at tidligere target på slutt September er godt innenfor rekkevidde.

25 Likes

Forutsetter en lineær fremdrift, noe vi ikke vet noe særlig om foreløpig.

Interessant å se om farten holder seg på det nivået de neste 2-3 ukene, så estimater vil være noe sikrere.

Korrekt. Det kan bety mer eller mindre tid.

Får ta meg en oppsummering etter ukesslutt hver uke og se hvordan hastighet holder seg.

Tatt endel screenshotter og av div sider så jeg kan se om køen beveger seg etter nummer eller om det er noe skipping i køen.

11 Likes

Jeg har vært noen dager i Firenze, og like over gaten fra hotellet mitt så jeg dette… Jeg tolker det som at Pho - toget er på stødig kurs nordover :muscle:

6 Likes

Ser ut som det er på autostrada’en ja😀

Ny uke, nye muligheter. Aseries og photocure ligger begge i stabilt sideleie.
Vi går inn I en spennende periode!:blush:

1 Like

Er faktisk ikke så veldig stabilt sideleie, den pushes ganske hardt nedover men har blitt plukket opp foreløpig.

image

Ser vel ut som aksjen har bunnet ut for denne gang. Tror nå at vi får en oppgang fram mot cevira avklaring!

1 Like

Får bare håpe godkjenningen kommer fortest mulig og resulterer i en stor kursoppgang. Vi trenger å ha mest mulig å gå på når børskrakket i USA kommer. Slik som den oransje dåren holder på er det bare et spørsmål om tid, sannsynligvis kort tid.

1 Like

Tja, de Amerikanske selskapene har vel levert over forventinger og guider videre vekst. Markedet kan absolutt korrigere ned i løpet av høsten fra oktober, har ingen tro på noe krakk ihvertfall!

1 Like

Trump er generelt bra for børs. Det burde man ha lært fra 2016-20.

image

1 Like

Generelt lurt å ikke være så kategorisk med et ekstremt lite utvalg som begrunnelse :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 Likes

Vel det er nå et meget sterkt kvartal / utvikling historisk sett. Var først og fremst rettet mot det evinnelige ståket om at verden og børs ikke står til påske fordi vi blir pepret med FUD om alt som vedgår Orange Man.

Edit:

Respons på faktiske historiske data / infografikk:

image

Respons på at det ikke finnes noe nyanser i Orange Man-narrativet:

image

Til å være pensjonert er du ikke lite infantil. Du og andre som spår og uttalt tror på krakk når-som-helst burde ta pengene av børs. Hvis ikke kan man ikke ta det seriøst.

2 Likes

Må le litt og da når han satt gjespefjes emoji på den der og :joy:

Oi, her var det visst en som ble veldig opprørt over noen uskyldige emojis :wink:

Ladies ladies….

2 Likes

FYI :

4 Likes