Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 4

NÄr du fÞler behovet for Ä snakke ned andres investeringer sÄ gÄr det bra i heimen eller? For Þvrig mÄ man vel fortsatt oppdage blÊrekreften fÞr man behandler den? Her er du knallgod.

Men spennende studie for pasientene isÄfall!!

2 Likes

Var nok en spÞk ang tiden det tar Ä fÄ en slik drug device kombo i marked. Var slik jeg forstod posten. Ikke som noe neagativt til pho

1 Like

Jo bedre behandling, desto mer verdi i god og riktig diagnose.
Vil tenke at dette vil Þke verdien av korrekt diagnose tidligere i «nÊringskjeden», og Þke relevansen for Hexvix/Cysview, ogsÄ i surveilance-segmentet.
Mao bedre treatment gjÞr bedre diagnostisering mer verdifullt, sÄ supert for Photocure dette.

4 Likes

Det var overhodet ingen negativ intensjon bak innlegget. Bare tenkte det var en relevant artikkel for “The bladder cancer company”.

Ut fra navnet er det vel en viss sannsynlighet at Photocure er eldre enn deg. Jeg har hatt photocure-aksjer i utrolige 13 Är og hvis jeg kunne solgt og aldri hÞrt om dem igjen hadde jeg gjort det pÄ dagen. Jeg er sÄ lei av denne aksjen. Det eneste som holder meg inne er frykten for at den skal bli en braksuksess etterpÄ (og det tror jeg det kan). Jeg er forberedt pÄ at dette blir en fullverdig 40 Är lang Þrkenvandring.

Resultatene i studien viser visstnok mye tilbakefall ogsÄ. AltsÄ viktig med oppfÞlging og eventuelt bra for Photocure.

Edit: Dette innlegget er heller ikke negativt ment. 13 Är! Det er 52 kvartalspresentasjoner med Erik Dahl der han har sagt omtrent nÞyaktig det samme hver gang.

11 Likes

Leste nok innlegget ditt litt fort sent pÄ kvelden med noen glass vin nede, beklager det! Leste det som troll.

Navnet er dog gammelt, uteksaminert for lengst. Har ogsÄ eid PHO-aksjer i snart 7 Är, I know the pain. Selvom jeg har trua mer enn noen gang pÄ kort og lang sikt.

2 Likes

12 Likes

Litt smÄseig hittil denne uken tempoet.

14.08:
15 Clinical
591 Pharmacy
165 Compliance

6 Likes

Har du mulighet til Ă„ legge ut et bilde av teksten om PHO?

Mangler et par ord :sweat_smile:

1 Like

Liker farmasiaksjer

OgsÄ to farmasiaksjer fÄr tommelen opp.

– Photocure leverte nylig svĂŠrt gode kvartalstall og vokser godt bĂ„de i Europa, USA og Asia, sier Slyngstadli.

– Selskapet fokuserer pĂ„ blĂŠrekreft, og flere av dets populĂŠre produkter har fortsatt mye vekstpotensial.

Analysesjefen presiserer at dette er en «dyr» vekstaksje, men at multiplene relativt raskt kan falle til langt lavere nivÄer, dersom selskapet lykkes.*

6 Likes

Det er for sÄ vidt betryggende at de anbefaler selskapet kun basert pÄ kjernevirksomheten. Men like fullt rart at de ikke nevner Cevira?

3 Likes

Mulig det nevnes indirekte, men tviler. Tror egentlig ikke han er helt oppdatert.

4 Likes

Sant, rar formulering som tyder litt pÄ at han skyter fra hofta. PÄ den annen side mener jo vi som er positiv aksjen at den har stort potensial, og det viktigste for en aksjekurs er jo at folk har lyst til Ä kjÞpe aksjen.

Om han ikke har peiling og har rett, selv om utsagnet vil «make more sense» om et Ärs tid, i at populÊre produkter som Cevira og HexivixCysview vokser sterkt i Europa, USA og Asia, sÄ er det mye bedre en om han har peiling, og tar feil.

1 Like

Hej
Lidt ubegribeligt at der ikke kommer stÞrre kÞbspress pÄ PHO, med Cevira og godkendelse af scope i Kina nÊrt forestÄende,
Ser man pÄ Asireis kurs har Kineserne set hvad som kommer :thinking:

Dansken

5 Likes

PĂ„ en uke Asieris opp 6%
Til nÄ pÄ en uke PHO opp 2,34%
men la oss fÄ en slutt spurt i dag.

Det er et veldig sterkt ukechart for Asieris

7 Likes

Begynte bra pÄ mortan etter positiv omtale i FA, men sÄ dukket brannbilen opp gitt.

Er det noen som vet hvor langt RW er i godkjenningsprosessen?

Har sÞkt etter acceptnummer pÄ sÞknad, men ikke funnet noe. De er heller ikke et bÞrsnotert selskap, sÄ de har ikke kommet med noe offentlig info selv heller hvordan det ligger an.

Det burde nĂŠrme seg vil jeg tro.

1 Like

NÄr man ser utviklingen til nevnte selskaper er det enda et argument for Ä ikke diskutere andre selskaper (investeringer) pÄ smÄprattrÄden.

2 Likes

«Hexvix has been approved, but they’re awaiting an approval of the Richard blue light system. That has had some challenges, but they expect it to be approved hopefully by the end of this year, and they’ll be able to launch in 2026. And of course, we have some revenue streams coming off of the sales of Hexvix over time. And then on Cevira, just to be, as I mentioned, to be clear, everything seems to be more or less on track. They’re interacting with the NMPA, and we’ll hear more from them as things develop and they get a decision out of that. And then I think the other kind of development that you can pick up on the public airways for them is they are possibly looking at a second indication. We believe it to be low grade. And if that’s the case, that also would trigger the opportunity for additional milestones and regulatory approvals and, of course, ultimately in sales revenue shares. So exciting, looking forward to it, and we’ll see more as they progress» (Q2 Q&A, Dan).

9 Likes