Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 4

Der var investor relations møtereferat ute:

"2. When will APL-1702 be approved? What have been done in the promotion work?
Prepare?

Reply:

The company has launched a series of commercial preparations, mainly including: promoting the publication of clinical data; maintaining active communication with clinical experts and supporting relevant societies to carry out guideline consensus updates; carrying out disease burden research and policy research on accessibility and payment burden; supporting the fertility-friendly Blue Book project to carry out policy calls. Call for the construction of fertility-friendly; accelerate the formation of commercialization teams and carry out omni-channel commercialization layout with public hospitals as the core; communicate with doctors about the photodynamic non-invasive therapy mechanism and the latest clinical data; improve the public’s awareness of pre-cervical lesions through public welfare publicity; optimize the product commercialization supply chain to ensure that After the product is approved
Benefit the patient for a while. The listing application of APL-1702 was obtained in May 2024.
After the acceptance of the State Drug Administration, the company listed the review and approval of its listing as the top priority, and focused on alloliging resources to promote it. Up to now, the Drug Review Center of the State Drug Administration has launched the second round of technical review. The company will speed up its listing review and approval in order to obtain listing approval as soon as possible."

12 Likes

Strålende oppdatering!

1 Like

50 tallet igjen for ortende gang. Noe jeg trodde vi forlot for over 5 år siden. :face_with_raised_eyebrow:

Så lenge jeg har holdt på med aksjer har jeg kunnet glede meg over skatteoppgjøret hvert år. Det blir aldri restskatt men en god slump til gode. :sweat_smile:

Får vi Photocure opp i 150/170 får jeg omtrent break even etter over 25 år med aksjehandel. :expressionless:

Gjort mye forberedelser sier partner!

Ingenting nytt. Samme som vi har fått servert før.

Ja , hva hadde du forventet? At de skulle kunngjøre en dato!

De er fortsatt like overbevist om at Cevira blir godkjent.

1 Like

Selvfølgelig ikke. Men å kalle det en strålende oppdatering, når det er en gjentakelse av tidligere kjent informasjon, er jeg uenig i.

Har ikke partner gjort forberedelser? Hva hadde du forventet før en eventuell godkjennelse. Dette er helt typisk for helse og biotek dette? Asieris synes å ha gjort enormt mye for å forberede en mulig markedstilgang

1 Like

Thor Medical har nå passert PHO i MC og er på 1 647 mill. Det er tydelig penger tilgjengelig for biotech. aksjer.
De har null i inntekt og bygger fabrikk.
Imponerende 37 mill i omsetning i dag,

1 Like

Photocure er liksom den som går og går men aldri kommer til mål… :steam_locomotive:

Er en rimelig kjent sak at det er utrolig mye vanskeligere å drive kursen opp i selskaper som har en butikk og en omsetning enn de som dealer med luft. :wink: Så det blir epler og vannmeloner å sammenligne de to.

Akkurat nå er også Thor Medical en aksje som det er litt omsetning i, som tiltrekker algoritmer som bytter aksjer frem og tilbake.

Pengene jeg snakker om er de ekte pengene som man ser igjen på topp 50 lister.

1 Like

Ja, det er nesten ikke til å tro, med 1110 kommentarer på tråden her siden 30 juli skulle man tro den stod i 700 :rofl: :+1:

3 Likes

Ja PHO har ikke den rette aksjonær sitsen for øyeblikket men vi alle håper på at de rette pengene skal kommer inn.

I dag har JXHS2400035 Cevira rykket frem til første plass opp for review hos Clinical Department. Blir denne lampen slukket er mye gjort.

1 Like

Satser på grønn børs og rekyl i Photocure !
Virker som mange er litt" satt ut" av nedgang i kurs.

1 Like

Om det er en tid man kan stresse godt ned pga en liten dipp i kursen er vel nå? Null nada nix news eller annet som skapte dippen.

Jeg tryllet frem litt mer krutt og fikk økt på mer igår.

2 Likes

[quote=“myk, post:1140, topic:42599”]
I dag har JXHS2400035 Cevira rykket frem

4 JXHS2400035 盐酸氨酮戊酸己酯软膏光动力治疗系统 2025-08-04 排队待审评

81 JXHS2400035 盐酸氨酮戊酸己酯软膏光动力治疗系统

463 JXHS2400035 盐酸氨酮戊酸己酯软膏光动力治疗系统

|1342|JXHS2400035|盐酸氨酮戊酸己酯软膏光动力治疗系统|2025-08-04
|1343|JXHS2400035|盐酸氨酮戊酸己酯软膏光动力治疗系统|2025-08- 04
|1344|JXHS2400035|
Status i dag !!

Ja pænt ryk – vi nærmer os en afgørelse hver dag :slightly_smiling_face:

DK

4 Likes

NICE! Førsteplass da i Clinical køen. (første 3 er som kjent paused)

9 Likes

Nå må vi få inn de rette pengene, hvor er dere penge sterke norske investorer, la oss ta opp kampen med de amerikanske og svenske investorene.

Essa ren kukulurum som foregår nå. Robot show. Har lagt inn mange kjøpsordrer idag og spretter default opp med engang man legger inn noe

Hadde du planlagt å selge en del på FOMO?