NEJ --men vi kører baglæns nu !!!
|4|CYHS2401742
|5|JXHS2400035
Vi er nu ----------- nummer 5 i køen (i går nummer 4)
Dansken
NEJ --men vi kører baglæns nu !!!
|4|CYHS2401742
|5|JXHS2400035
Vi er nu ----------- nummer 5 i køen (i går nummer 4)
Dansken
Kanskje noe med den som er foran nå har fått lukket en av sine andre?
Den som nå ligger på 4 var 1 nummer foran Cevira i køen for noen uker siden og.
Screenshot 20 August:
Den 8. sep var CYHS2401742 nummer 7 på listen
Den 8. sep var JXHS2400035 nummer 6 på liste
Så lidt frem og tilbage – ser frem til at begge er godkendt tirsdag i næste uge
Dansken
Ja vi har uansett idag brukt 35 arbeidsdager av 60 for review. Progress viser vel og at man ligger litt foran det med tempo.
Its getting close…
Er nok best å vente med å kjøpe til alle lamper er slukket og 9 arbeidsdager fra da er gått.
seeking alpha
Top News
Getty Images
Expectations are high for a phone call between President Trump and President Xi Jinping at 9 AM ET, as a thawing of U.S.-China tensions is said to be in the making. In recent weeks, negotiations between the two sides have taken place at a high level, including meetings between Secretary of State Marco Rubio, Treasury Secretary Scott Bessent, and Secretary of War Pete Hegseth with their Chinese counterparts. A lot is on the agenda, and if everything goes to schedule, a trip by Trump to China could happen soon, marking the first American president to visit the country since 2017.
Heldigvis så er det lite sannsynlig innfallene til Team USA har noe å si for Cevira siden det er en partner som skal ta seg av det der borte, og ikke et Kinesisk selskap.
Blir interessant i neste uke å se hvem som måtte kaste ut nær 26.000 aksjer i sluttauksjonen.
Er det fortsatt Bank of New York på 6 plass på topp 20 som lemper ut aksjer?
Indeksjustering i dag.
Lørdag og 7 uker unnagjort. Her er update på progress:
04.08: Start Round 2:
Clinical - 18
Pharmacy - 642
Compliance - 200
Uke 7:
Clinical - 5
Pharmacy - 437
Compliance - 81
Fratrekk paused/suspended i kø:
04.08:
Clinical - 15
Pharmacy - 377
Compliance - 169
20.09: 7 uker progress - 35 arbeidsdager:
Clinical - 2 - Ned 13 plasser - 86,67%
Pharmacy - 172 - Ned 205 plasser - 54,38%
Compliance - 50 - Ned 119 plasser - 70,41%
Total progress sammenlagt: 70,48%
Som man kan se så er det mer eller mindre 10% progress pr uke, og vi er nå på 70%…Vi er NÆR
Det spørs om ikke Q3 Call den 29 Oktober vil bestå av store glis fra DS og Dahl ja. Den gleder jeg meg virkelig til å se.
Viser til drøftelse på HO:
Hva bør Photocurekursen stige med ved Ceviragodkjennelse.
Potensialet etter min mening er noenlunde realistsisk 800MNOK i årlig gj.sn royalty dvs 440 kr. pr. aksje før skatt/risiko,
Etter skatt 343 kr.
Risikoen vil være sterkt redusert etter godkjennelsen.
Da er det et stigningspotensiale i Pho-kursen på si 300 kr.
Med det som utgangspunkt bør vi se et svært betydelig hopp i Pho-kursen. Men markedet er normalt forsiktige med penger som ikke er inntjent enda. Om vi sier 10% bør stigningen for Pho-kursen være ca 30kr dvs til ca 90 kr. nivå på kort sikt.
Optimismen til Photocure vil nok også stige betydelig, så det vil ligge et drive i kursutviklingen fremover i tilfelle med et betydelig stigningspotensiale fremover.
Er enig i 90kr innen veldig kort tid etter godkjenning, typ noen få dager. Hva den vil gå til etter det når salget begynner og vise seg må gudene vite siden regnestykkene man får om man regner litt på det er så høye at det nesten føles feil
Jeg tror og at kursen vil sprette mer videre til typ 110 når Asieris presenterer USA/Europa partner for Cevira. Noe jeg faktisk tror de alerede har på plass men i påvente Kina godkjenning.
Edit: 90kr ved godkjenning iløpet av et par dager anser jeg som ekstremt lavt. Man kan regne seg blå og gul på hva den summen vil bli eller ikke, men å tro noe lavere enn det gir null mening når man ser hva kurser går til i andre selskap innenfor samme sektor, selv i Norge, og det på kun på hva jeg vil kalle “tulle news”. Her vil man få en endelig godkjenning og produktet ut i marked, og inntekter til PHO gratis i mange år fremover. 90kr mye? Dont think so
Taktikken kan være å kjøpe seg opp, om stigningen blir lav.
Taktikken her har vært å kjøpe seg opp forige uke den hehe.
Jeg er ganske spent på om vi fremover de neste få ukene som gjennstår vil se litt mer liv i leiren ang kjøp.
Rart om man ikke vil se det med tanke på en bra Q2 rapport + hvor nært forestående Cevira avgjørelse er.
Gitt godkjennelse, nødvendigvis enig.
Vi må regne med at det ligger en del forventningsverdi i dagens kurs, som man må ta hensyn til.
Forventning hittil i år fra 1jan er -4,35%
Ja hva er egentlig psykologien i aksjen?
Det er greit å se på chartet en periode bakover.
Vi ser en forventningsstigning som fikk fart i juni i år. Så dukket det opp utålmodighet i juli og kursen ligger nå i bunnen av forventningsstigen.
Fra mars 2024 ser vi at aksjen ligger i en “forventningskanal” i området 50-70 kr i kurs, med kjappe forventningsrykk med derpåfølgende raske tilbakefall.
Mye av kursen skyldes imidlertid ikke Ceviraforventningene alene. La oss si at 40 kr flatt er Phos egenverdi, Resten forventningsverdi. Så nå er den rundt 20 kr.
Read the corporate overview.
Det var en fin rekke med lavkvalitets innlegg