Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

pi-coin

Da er Pi på 11 plass på coinmarketcap.

Den så jeg absolutt ikke komme! Så da er det vel på sin plass å gratulere de som har hatt troa :star_struck::star_struck::raised_hands::raised_hands::raised_hands:

Vil faktisk si det er mer overskende at PI er på 11.plass enn at Fartcoin plutselig var verdt 24 milliarder NOK :raised_hands::clap::clap:

Har hatt den lenge jeg også, men er skeptisk til å måtte sende fra meg bilde av legitimasjon og personopplysninger til servere i USA eller Kanada. HVa tenker dere om personvernet og sikkerheten for at opplysningene ikke kommer på avveier?

Jeg spurte CHATGPT og den svarte:

Concerns About Pi Network:

1. No Blockchain Evidence – Unlike established cryptocurrencies like Bitcoin or Ethereum, Pi Network has not yet proven that it runs on a publicly verifiable blockchain.
  2. No Exchange Listings – Despite being around since 2019, Pi is not widely listed on major cryptocurrency exchanges, making it difficult to trade for real value.
  3. Referral-Based Growth – The project heavily relies on inviting new users, which some critics argue resembles a multi-level marketing (MLM) structure.
  4. Data Privacy Issues – Users must submit personal information (KYC) without clear regulatory oversight.

Is It a Scam?

• While not an outright scam, Pi Network lacks transparency and real-world utility at this stage.
  • Until it enables actual blockchain transactions and is listed on reputable exchanges, it remains speculative and potentially risky.

Chatgpt er utdatert….
Pi er jo allerede nr 11 på coinmarketcap og er listet på flere børser og kan enkelt handles fritt.
Blockchain kan sjekkes på Pi sine hjemmesider samt piscan.io der det er mer info.